Miksi mieheni ei halua minua??
Tiedän kyllä ettei teistä kukaan sitä voi minulle kertoa, mutta pakko pohtia asiaa "ääneen", kun pää hajoaa:´(
Tätä on jatkunut vuosia ja nyt ainakin 1-2v oltu siinä pisteessä että mies ei tee aloitetta tuskin koskaan. Edellinen seksikertamme oli viimevuoden marraskuussa ja kohta alkaa maaliskuu.
Viimevuoden seksikerrat mahtuvat 1-2 käden sormiin.
Ok, stressiä on enemmän tai vähemmän, mutta ei nyt mitään tappavaa, arki on tietty hektistä 2-luokkalaisen, eskarilaisen ja omien töidemme kanssa mutta silti! eikös se sitä ole lähes kaikilla ja tuskin he kaikki elävät selibaatissa avioliitossaan?!
Mies on käynyt noin 1v sitten erikoislääkärin luona ja testosteroni ym arvot tsekattu, olivat ok vaikkakin tuo hormonitaso hieman matalan puoleinen=saanut sen jälkeen säännöllisesti testosteronipiikin kankkuunsa, viimeksi muutama viikko sitten. Ja ei muutosta.
En voi sanoin kuvata kuinka pahalta tuntuu ettei mies halua seksiä vaimonsa kanssa edes lisähormonisatsien avulla, itken sisäisesti (ja ulkoisesti) säännöllisesti.
Sen tiedän ettei hällä toista naista ole, toisaalta toivoisin että olisi niin tietäisin että hänelle sentään seksi maistuu.
Ei ole minullakaan toista miestä, ainakaan vielä, mutta kuinka kauan tätä pitää vielä kestää??
En vain haluaisi erota "tällaisen" vuoksi, varsinkaan kun on nuo lapset ja yhteinen asuntolaina ja koti.
Olen menettänyt kutakuinkin toivoni tilanteen muuttumisen suhteen, noiden piikkien saamisen jälk olen niin onnessani, mietin että jeeee nyt alkaa säännöllinen seksielämä mutta paskat!!
Sanotaan nyt vielä sekin etten ole mikään susiruma haiseva sotanorsu enkä varsinkaan "yhdessä asennossa pimeässä peiton alla paplarit päässä makaava lahna", päinvastoin!!!
-33v pystyyn kuollut-
Kommentit (64)
"olin melkein yliaktiivinen seksin suhteen ennen, halusin paljon ja usein ja toki sainkin ainakin joka viides kerta kun halusin. Sitten ei vaimo enää innostunut. Kun tarpeeks monta kertaa sai pakit ja henkisesti turpaansa, alkoi halutkin hävitä. Ensin olin kiusallani vonkaamatta, lopulta kun sekään ei auttanut mitään, huomasin, että omatkin halut oli häipyneet.
Ainoastaan olen huolissani siitä päivästä, kun joku sattuu oikeasti haluamaan minua. Mitäs sitten teen ?? "
Tämä on kuin omasta kynästäni.
Minun teoriani on se, että jos seksiä on ollut aiemmin useasti esim. päivittäin niin silloin on se vaara että siitä tulee arkista, jolloin seksin nautinnollisuus ja viehätysvoima vähenee. Parisuhteessa tämä ongelma sitten ilmenee haluttomuutena ja pettämisenä. Ei siinä auta "pihtaaminen" herättämään tilannetta kun haluja ei toisella ole. Tilanne vielä kiristyy, kun toinen joutuu kinuamaan seksiä pitkään saadakseen sitä hyvin harvoin (omasta mielestään). Toiset vetoavat työkiireisiin, mutta ennehän naitiin ihan työkiireistä huolimatta. Tämä kierre johtaa parisuhteen loppuunpalamiseen.
Joten tästä yhteenvetona, panostakaa seksiin ja tehkää siitä laadukasta, ettei se mene pelkäsk fyysiseksi suoritteeksi.
Tämä oli tietenkin vaan oma näkemykseni.
M34
On helppo keksiä tekosyitä miksi seksiä ei voi tai ehdi harrastaa. Valitetaan väsymystä ym. paskaa. Nuorina parikymppisinä nussittiin vaikka keskellä yötä vaikka aamulla piti herätä kouluun. Tai myöhästyttiin koulusta sen takia että aamulla pantiin. Kyllä kyse on pelkästään priorisoinnista. Pikapanotkin on keksitty, vain tyhmä väittää, että 5 minuuttia on pois jostain tärkeämmästä. Jos huvittaa nussia niin silloin se aika otetaan. Jos ei huvita niin turha syyttää kiirettä ja töitä. Luovuutta kehiin!
M32
Minun teoriani on se, että jos seksiä on ollut aiemmin useasti esim. päivittäin niin silloin on se vaara että siitä tulee arkista, jolloin seksin nautinnollisuus ja viehätysvoima vähenee. Parisuhteessa tämä ongelma sitten ilmenee haluttomuutena ja pettämisenä. Ei siinä auta "pihtaaminen" herättämään tilannetta kun haluja ei toisella ole. Tilanne vielä kiristyy, kun toinen joutuu kinuamaan seksiä pitkään saadakseen sitä hyvin harvoin (omasta mielestään). Toiset vetoavat työkiireisiin, mutta ennehän naitiin ihan työkiireistä huolimatta. Tämä kierre johtaa parisuhteen loppuunpalamiseen.
Joten tästä yhteenvetona, panostakaa seksiin ja tehkää siitä laadukasta, ettei se mene pelkäsk fyysiseksi suoritteeksi.
Tämä oli tietenkin vaan oma näkemykseni.
M34
Miehesi on kyllästynyt sinuun. Ainakin minun vaimoni kelpaisi varmaan suurimmalle osalle miehiä, mutta minua ei juuri saa innostumaan.