Mitä tarkoittaa "Niina Virtanen is blocking me" FB:n ilmoituksissa
Kommentit (8)
Ihme meininkiä tuolla FB:ssa nykyään!
ap
paikkansa, että joku on poistanu kaverin listalta. Todellista ihmissuhteiden kertakäyttöä, pimeetä touhua. En kaipaa ite tällasta mielenpahoitusta ja siksi en oo fb:ssä. Kyllä tollanen satuttaa, vaikka teeskenteliskin ja kovettais ittensä, että ei tässä mitään.
Mun käsityksen mukaan fb:ssä on aika paljon esittämistä, siellä voi luoda illuusion, et olis jotenkin suositumpi kuin onkaan. Kerätäänkö siellä vaan kavereita ja "kavereita" kuin päänahkoja, että näyttäis siltä kun olis paljon kavereita. Keinotekoista joka tapauksessa, kaipaan itse aidompia ihmisiuhteita, vaikka niitä olis vähemmän kuin fb;ssa.
Siis joku sellainen, kenen kanssa en edes juttele. Iteki oon poistanu pari tyyppiä, kun ei koskaan mitään jutella (itse ovat pyytäneet mua kaveriksi).
Aikuisia tässä ollaan, mitä sitä nyt tuollaisesta loukkaantumaan?
Itse haluan lukea muutamien kaverien jutut harvemmin, eli heillä minulla on blokki päällä ja sitten silloin tällöin käyn katsomassa mitä heille kuuluu. Ei kaikkien kuulumisia tartte jokapäivä katsoa.
En mä kyllä loukkaantuisi. On niin paljon erilaisia tapoja pitää FB:tä. Itselläni on vain 40 ystävää enkä ole hyväksynyt moi-tuttujen kaveripyyntöjä vaikka olisivatkin tosi hyviä tyyppiä. Toiset taas hyväksyvät lähes kaikki, mutta pitää suurimmalta osalta näkymättömissä tilapäivitykset yms.
Mua kiinnostais millaisessa tilanteessa toi ilmoitus tuli?
tai jonain pinnallisena ilmiönä. Ei se ole ainakaan minulle mitään ihmissuhdepeliä. En seuraa kuiden ystävälukua ja itselläni siellä on jokseenkin samat ystävät kuin oikeassakin elämässä. Se on mukava lisäväylä ystävien kuulumisiin.
Miksi joku yrittäisi päteä sillä että hänellä on satoja fb-ystäviä, koska jokainenhan tajuaa, etteivät ne kaikki ihan tosiystäviä ole. Mitä väliä? Ei ymmärrä.
En tiennyt että he näkevät. He pelaavat pelejä päivät pitkät ja ne pelit täyttävät aina sivun.
to block= estää