Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tuo Googlen logo nyt sattumaa vai

Vierailija
13.02.2010 |

omistettu sille kelkkailijalle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kelkkailija eikä mikään mäkihyppääjä! Täällä tosiaan av-mammoilta taitaa puuttua hahmottamiskyky kokonaan! Huh huh.... miten ihmeessä tuosta saatte mäkihyppääjän???? Ottakaa nyt silmä käteen ja katsokaa vähän tarkemmin....

Vierailija
22/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitää päässä olla jotain vikaa jos tuossa näkee kelkan. Selvä mäkihyppääjähän se on!

Pistää naurattamaan tämä urhelulajien tietämättömyys. Laardiperseet jälleen asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkikyppääjän kypärän visiiri on takaraivossa? Ei voi olla totta joidenkin ihmisten hahmottamiskyvyn puute...


vaikka alunperin vakavasta ja ikävästä asiasta aloitus.

Vierailija
24/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun no kisat on niin vaaralliset.



Katsokaa nyt hyvänen aika sen haaroväliä, kelkkahan sieltä pilkistää eikä haaremihousut.

Vierailija
25/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan laske mäkeä takaraivo mäessä.

Vierailija
26/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näe tuossa mäenlaskijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkihyppääjät eivät nojaakaan eteenpäin vaan taaksepäin suksiensa päälle...

Vierailija
28/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole se vanha hyppytyyli ennen v-tyyliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole se vanha hyppytyyli ennen v-tyyliä?


Kerrotko koska on taaksepäin nojattu mäkihypyssä?

Vierailija
30/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kun ei saa mäkihyppääjää sitten mitenkään. Selkeä kelkkailija, liike ylhäältä alas, makaa kelkassa selällään, jopa kelkka ja kelkan jalakset näkyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes katse tarkentui ja kelkkailijahan se on selvästi.



Ja siis on todellakin olemassa laji jossa kelkkaillaan tuollalailla selällään,katse taivasta (vrt. se visiiri siinä "niskassa") kohden.



Ja sitäpaitsi,sillähän on jalkaterätkin noin päin,katsokaa niitä!!!



Ja joo,puita ne on,ihan niinkuin kelkkaradan kupeessa voi olla,ne radathan on tosi pitkiä ja voivat mennä ylempänäkin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelkalla saa hypätä mäkeä jos haluaa, täällä ei sitä voi kukaan estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin missä sen sukset on? Ei nykyään hypätä enää sukset vierekkäin, vaan V-tyylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan