Onkohan tuo Googlen logo nyt sattumaa vai
Kommentit (35)
kyllä pitää päässä olla jotain vikaa jos tuossa näkee kelkan. Selvä mäkihyppääjähän se on!
Pistää naurattamaan tämä urhelulajien tietämättömyys. Laardiperseet jälleen asialla.
mäkikyppääjän kypärän visiiri on takaraivossa? Ei voi olla totta joidenkin ihmisten hahmottamiskyvyn puute...
vaikka alunperin vakavasta ja ikävästä asiasta aloitus.
kun no kisat on niin vaaralliset.
Katsokaa nyt hyvänen aika sen haaroväliä, kelkkahan sieltä pilkistää eikä haaremihousut.
eihän kukaan laske mäkeä takaraivo mäessä.
En minäkään näe tuossa mäenlaskijaa.
Mäkihyppääjät eivät nojaakaan eteenpäin vaan taaksepäin suksiensa päälle...
Eikö tuo ole se vanha hyppytyyli ennen v-tyyliä?
Eikö tuo ole se vanha hyppytyyli ennen v-tyyliä?
Kerrotko koska on taaksepäin nojattu mäkihypyssä?
tuosta kun ei saa mäkihyppääjää sitten mitenkään. Selkeä kelkkailija, liike ylhäältä alas, makaa kelkassa selällään, jopa kelkka ja kelkan jalakset näkyvät.
kunnes katse tarkentui ja kelkkailijahan se on selvästi.
Ja siis on todellakin olemassa laji jossa kelkkaillaan tuollalailla selällään,katse taivasta (vrt. se visiiri siinä "niskassa") kohden.
Ja sitäpaitsi,sillähän on jalkaterätkin noin päin,katsokaa niitä!!!
Ja joo,puita ne on,ihan niinkuin kelkkaradan kupeessa voi olla,ne radathan on tosi pitkiä ja voivat mennä ylempänäkin.
Mäkihyppääjä: http://torinokisasivut.sporttisaitti.com/torino_2006_olympiakisat/kisal…
Ohjaskelkkailija: http://www.noc.fi/@Bin/2160938/O_PIC_Luge_4CPk.jpeg
Kyllä kelkalla saa hypätä mäkeä jos haluaa, täällä ei sitä voi kukaan estää.
niin missä sen sukset on? Ei nykyään hypätä enää sukset vierekkäin, vaan V-tyylillä.
Tuo on kelkkailija eikä mikään mäkihyppääjä! Täällä tosiaan av-mammoilta taitaa puuttua hahmottamiskyky kokonaan! Huh huh.... miten ihmeessä tuosta saatte mäkihyppääjän???? Ottakaa nyt silmä käteen ja katsokaa vähän tarkemmin....