Tukholman parhaat lastenvaateliikkeet? kun aikaa vähän..
Päiväseltään olen menossa Tukholmaan ja ajattelin keskittyä shoppauksessa lastenvaatteisiin. Löytyykö keskustasta suurinosa lastenvaatekaupoista näppärästi läheltä toisiaan, vai pitääkö tietää etukäteen tarkemmin mitä on missäkin.
Haluaisin käydä:
-Ticketin liikkeessä
-merkeistä kiinnostaa mm. Duns, Småfolk, po.p , Lindex
-Onko isoilla tavarataloilla hyvät lastenvaatevalikoimat?
-Mistä löytyy mekrkkejä; Name it, Exit , Esprit
Kommentit (8)
noita merkkejä löydät nk:ta sekä Åhlensillta.
lastenvaatekaupat ovat "ympäri" tukholmaa, vähän samanlailla kuin suomessa. Laita Googleen haku lastenvaatteita tukholmassa, niin löydät aika monta kauppaa, yksi on aivan lähellä tuota "tikettiä" n. 50 m eteenpäin (sillan yli) samaa katua... Hyviä pieniä kauppoja sielä täällä.
juuri mitään noista kaivatuista merkeistä.
kun kävelet NK:n ohi (strandvägen? vielä vähän matkaa (on parissa kerroksessa)
mun mielestä jossain lastenvaateblogissa oli listaus Tukholmanlastenvaatekaupoista (kaisastiinan garderoobi/minityyli/tms.)
Mutta ajattelin hyödyntää tilaisuuden löytää lapsille kivoja vaatteita. Olen isomman seurueen kanssa menossa viettämään merkkipäiviä risteilylle. Ja siinähän jää kivasti shoppailuaikaa maissa.
Kysyit mitä lisäarvoa saan kun ostan Tukholmasta...mitetitäänpä hetki... Täällä meidän pienessä kaupungissa on pari lastenvaatekauppaa, joten Tukholmassa valikoimat ovat aavistuksen verran laajemmat. Tilaan kyllä juuri ed.mainitsemani syyn vuoksi lapsille vaatteita netistä, mutta kun ostan kaupasta säästän postikulut ja tiedän tarkalleen koon kun näen tuotteen siinä käsissäni yms...
Nyt sit jos joku oikeasti viitsisi neuvoa / kertoa kokemuksiaan Tukholman kaupoista. Olisin kiitollinen. En kaipaa arvosteluja siitä miksi olen menossa Tukholmaan tai miksi ostan vaatteita sieltä :)
Kitkerän katkera ja köyhä kotiäiti, jolla ei itsellään ole varaa ostaa vaatteita saatika matkustaa :)
Ticket to Heavenin liike on Regeringsgatanilla (nro 52) ja POP:n liike samoilla seuduilla (tai niitä on useampia, googleta osoitteet).