Onko Kinuskikissa ottanut paineita blogin pitämisestä?
Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa?
Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!
Kommentit (145)
että Kinuskikissalla on tullut tuon blogin myötä niin paljon muuta, että blogille ei jää aikaa.
Eikös se nyt pidä jotain omaa palstaa lehteen yms, joten kaikki tuollainen on pois siltä vapaa-ajan leipomiselta ja kokeilemiseltä.
Me Kinuskikissan blogista näemme, miten plajon hän on tehnyt ja miten taitava hän on; turha hänen on toistaa itseään, kuten tosi moni blogisti tekee.
Siis taitavia on paljon, muta en mä jaksa noita kaikki ablogeja seurata, kun tarjonta on periaatteessa joko toisten kopiointia tai omien toistoa. Aika harva enää näyttää mitään uutta.
nuo juomat lienee osa lukijoiden toiveita (!), kunnon ohjeita sivuilla on paljon, ei kai HARRASTELIJA ihan loputtomasti pysty aina uusia ja uusia ohjeita keksimään?! Ja kun hän kuitenkin sivutoimena tuota kaikkineen tekee... Ikuisesti olen kiitollinen tuosta sivustosta kaiken kaikkiaan. Monta paljon, paljon huonompaa blogia olen kyllä nähnyt!
Tosin minua on aina ärsyttänyt Kinuskissan blogissa se, että Kinuskikissa ärähtää heti jos joku kommentoi hieman poikkeavasti hänen tekeleistään tai tietotaidoista. Harrastelija hän on eikä ammattilainen, joten olisi tyytyväinen että blogin kommentoijat ovat niin paljon häntä neuvoneet leipomuksissa.
Kinuskikissalla on todella paljon toistoja toisten bloggareiden kakuista.
Kurkatkaapa esim tätä:http://fantasiina.vuodatus.net/
Tällä blogin pitäjällä eivät ideat lopu kesken, eikä toista samoja kakkuja mitä muut tekevät.
Tilasin Fantasiinalta kerran yhden koristeen. Ihan huikean mahtava koriste tuli minulle postissa vaikka en tarkkoja ohjeita antanutkaan. Koriste oli täysin omanlaisensa jollaista en ollut ikinä nähnyt missään blogissa, enkä edes Fantasiinan sivuilla. Silti siitä olisi hyvinkin voinut tehdä vain jonkun muun aiemmin tehdyn koristeen kopion.
Tosin minua on aina ärsyttänyt Kinuskissan blogissa se, että Kinuskikissa ärähtää heti jos joku kommentoi hieman poikkeavasti hänen tekeleistään tai tietotaidoista. Harrastelija hän on eikä ammattilainen, joten olisi tyytyväinen että blogin kommentoijat ovat niin paljon häntä neuvoneet leipomuksissa.
Ei kestä edes rakentavaa kritiikkiä vaan heti ärähtää.Eihän se ole kommentointia jos kaikki vaan ylistää, jos on kommentoiti mahdollisuus niin pitää varautua siihen että joku saattaa olla erimieltäkin. Erikseen on sitten suoranaiset törkeydet. Itse kerran ihan ystävällisesti kysyin yhtä asiaa, että onko hän kokeillut jotain toista vastaavaa reseptiä kun oli niin vakuuttunut oman ohjeensa paremmuudesta. Suuttui heti vaikka ei ollut muita ohjeita edes kokeillut. Täydellisyyden tavoittelua johon hän aina itse kompastuu.
Mä olen tältä kakkukatrilta tilannut yhden kakun ja täytyy sanoa että siinä on todella mukava ja joustava ihminen. Muutettiin kakkutoivetta moneen kertaan mutta hän jaksoi aina ideoida uutta. Ja kakku oli lopulta ihan napakymppi. Ja mikä tärkeintä, todella hyvän makuista.
Mua ei noi makeat pahemmin innosta, en oo niiden ystävä pahemmin, hienoja kakkuja tosin oli tehnyt. Mutta ne suolaset, iltapalat yms. ah..vesi tuli kielelle ja huomenna ajattelin tehdä sitä lihapiirakkaa!
Olen ammattilainen ja sanoin jostain asiasta niin vastaus oli ikävään sävyyn. Yritin itse rakentavassa hengessä antaa palautetta.
Juttu on niin että perseennuolijoita kiitellään kaikissa blogeissa mutta annas olla jos tulee joku kritiikin poikanen niin harva sen osaa ottaa oman kehittymisensä kannalta.
Poikkeuksia toki löytynee.
Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa? Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!
Sinullekin olisi pitänyt pienenä opettaa, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi pitää suunsa kiinni.
Mikään ei ole niin helppoa kuin toisten arvostelu. Suomi on sellainen maa, että jos siellä yksi ihminen yrittää jotain niin 10.000 istuu tumput pystyssä ja sanoo, että ei siitä mitään tule ja kyllä mäkin osaisin, mutta en viitsi.
olikin sitten kinuskikissa ihan itse? :D
Kävin nyt ensimmäistä kertaa katsomassa sivuja ja olivat oikein kivat. Sieltä saa oikein hyviä ajatuksia ja varsinkaan kun en ole leipomisorientoitunut yksilö, niin voisi olla paikallaan sivuja tutkia tarkemminkin.
Ottaa vaan päästä, kun ihmiset tulevat tänne av:lle haukkumaan, kun joku jotakin tekee ja yrittää. Tässä taannoin piti laittaa lyttyyn kalastajanvaimo. Oli mun päivieni piristys!
Mikä ihmisiä vaivaa, kun heti pitää olla moittimassa ja haukkumassa? Eikö silloin olisi parempi vain pitää suu kiinni?
Ulla toki on ammattilainen, mutta ei pidä suutua jos joku osaa tehdä kunnon sitkon pullataikinaan ilman yleiskonetta, vaikka hän ei osaisi.
Ja tehe itte omia luomuksia :D
No anyway..kinuskikissan blogia seuraan ite oppimismielessä..esim. pursotukset jne.
Ja jos uudet ohjeet(esim kanelikaakao) ei kiinnosta niin jätän lukematta..ja jos nyt joku näyttää minusta rumalta ni se voi jonku muun mielestä ollakki nätti..makuasioista on huono kiistellä:)
Ja jos ap. mielestä laatu huonontunu ni kommentoi sinne kinuskikissan blogiin suoraan äläkä marise täällä..:D
Alan ammattilaisena pari kertaa menin neuvomaan häntä, kun hän kaikkitietävänä antoi ihan vääriä ohjeita ihmisille. Siitäkös kissa hermostui. Päätin että ikinä enään en anna neuvoja. Antaas kissan olla omissa hyvissä luuloissaan, ;)
Ja kyllä, Kinuskikissan blogia voi arvostella täällä ihan vapaasti, onhan sen blogi netissä kaikkien nähtävillä. Jos blogia netissä pitää julkisesti, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös negatiivisemmat palautteet.
Miksi esim. Kinuskikissan blogista ei saisi puhua täällä av:lla, vaikka blogi on julkinen, mutta esim Maajussi Teasta ja Jukasta saa puhua, politikkojen parisuhdeasioista saa puhua jne...
Ja tehe itte omia luomuksia :D No anyway..kinuskikissan blogia seuraan ite oppimismielessä..esim. pursotukset jne. Ja jos uudet ohjeet(esim kanelikaakao) ei kiinnosta niin jätän lukematta..ja jos nyt joku näyttää minusta rumalta ni se voi jonku muun mielestä ollakki nätti..makuasioista on huono kiistellä:) Ja jos ap. mielestä laatu huonontunu ni kommentoi sinne kinuskikissan blogiin suoraan äläkä marise täällä..:D
ei ole pahemmin tullut uusia tekeleitä! Ja todellakin, ne joita on tullut, ei ole mitään ihmeellisiä eikä inspiroivia. Todella harmillista, koska harvase päivä käyn katsomassa ja petyn. Ilmeisesti aikansa menee todellakin ihan muuhun ja varmaan pistää ideansa nykyään rahoiksi mieluummin.
Kävin nyt ensimmäistä kertaa katsomassa sivuja ja olivat oikein kivat. Sieltä saa oikein hyviä ajatuksia ja varsinkaan kun en ole leipomisorientoitunut yksilö, niin voisi olla paikallaan sivuja tutkia tarkemminkin. Ottaa vaan päästä, kun ihmiset tulevat tänne av:lle haukkumaan, kun joku jotakin tekee ja yrittää. Tässä taannoin piti laittaa lyttyyn kalastajanvaimo. Oli mun päivieni piristys! Mikä ihmisiä vaivaa, kun heti pitää olla moittimassa ja haukkumassa? Eikö silloin olisi parempi vain pitää suu kiinni?
Eli eikö se tarkoita, että oman kommentin saa kirjoittaa, oli se sitten hyvää tai huonoa.
Kyllä minusta täytyy olla valmis ottamaan vastaan kaikenlainen kommentointi jos on sivut laittanut avoimeksi ja sivuilla on linkki kommentoi!
-kondiittori
mutta voisi olla parempi toisella tavalla tehtynä.
kenenkään pakko tuotakaan kakkua tehdä.
http://pullahiiri.com/