Kuinka moni odottaa Jeesusta palaavaksi hetkenä minä hyvänsä?
Kommentit (292)
Jeesus koputtaa sinunkin ovellesi, minä sanoin että "ai Jeesusko se onkin ja minä kun luulin että se on tv-lupatarkastaja".
Tämä nyt ei liity kysymykseen, mutta mun on todella vaikea ymmärtää ja hyväksyä asioita joista ei ole konkreettista näyttöä ja tieteellistä todistusta.
on Jeesuksen paluu. Tämä typerä, sairas maailma ällöttää minua päivä päivältä yhä enemmän. Ei mitään muuta kuin sotia, moraalittomuutta, itsekeskeisyyttä ja jonninjoutavaa kouhotusta koko maailma täynnä. Tänäänkään ei uutisissa ole tullut mitään hyvää ja kaunista, vain pelkkää negatiivista asiaa. Kyllä on Jumalalla todella hyvät hermot, kun jaksaa katsella tätä turmellusta eikä jo vihellä peliä poikki.
hänen tehtävä maassa on jo tehty. Hän hallitsee jo taivaassa, mutta
maassa hallitsee Saatana. Näin on Raamatussa, niin on siihen saakka kunnes aika täyttyy ja hän ulottaa hallitusvaltansa maahan.
Kaikki hallitukset ovat oikeasti Saatana vallassa siitä nämä sodat ja tappamiset.
"isä meidän joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi niin maanpäällä kuin taivaassa"
Tämä nyt ei liity kysymykseen, mutta mun on todella vaikea ymmärtää ja hyväksyä asioita joista ei ole konkreettista näyttöä ja tieteellistä todistusta.
Luonto itse ja ihminen (luodut) itse todistaa jumalan olemassaolosta. Osaatko sinä tai osaako tiede selittää niin että sinäkin sen ymmärrät esim. avaruuden päättymättömyyden?
Luonto itse ja ihminen (luodut) itse todistaa jumalan olemassaolosta. Osaatko sinä tai osaako tiede selittää niin että sinäkin sen ymmärrät esim. avaruuden päättymättömyyden?
sen täytyy olla Jumalan tekosia.
Vain, jos jokainen aloittaa muutoksen parempaan omasta itsestään.
Odottaminen on passiivista.
kuinka ne ovat niin järjestyksessä + kaikki fysiikan lait, osaatko niitä selittää?
Entä aika, milloinka se sai alkunasa, milloinka oli ensimmäinen sekunti? entä painovoima, kuinka se vaikuttaa vaikka sitä ei näe?
Entä ihminen, kuinka ihminen esim. lisääntyy ja jokainen laji omassaan niin eikö se ole ihmeellistä? Kysehän oli siitä että kykeneekö tiede niitä selittämään (taikka luomaan jos pystyy edes selittämään) ja vastaus on ei pysty, siinä olet oikeassa..
Eihän se sata vuotta sitten vielä osannut selittää kuin murto-osan siitä mitä nyt, ja silti niissä "selittämättömissä" ilmiöissä ei ole nyt mitään mystistä. Älytöntä tuo että jos tiede ei osaa selittää jotain asiaa tällä hetkellä, se kumoaa heti tieteen todistusvoiman kaikkina aikoina.
Sikstoisekseen pystyykö ihmisen aivot edes ymmärtämään kaikkea? Kissalle voi selittää viikon missä on Helsinki eikä se vieläkään ymmärrä, mutta ei kissakaan Helsingin olemassaolon takia mitään Jumalaa tarvi itselleen.
Että katsopas tätä ihmistä, eikö ole ihmeellistä että fysiikan lait on just sellaiset että ihminen pystyy olemaan olemassa; jos ne olis vähänkin erilaiset, heti menisi pieleen.
No. Jos fysiikan lait olisivat erilaiset, niin sitten täällä tallustelisi jotain joka soveltuisi sellaisessa maailmassa elämiseen. Se ei olisi ihminen vaan jotain muuta, joka olisi kehittynyt silloin vallitseviin olosuhteisiin sopivaksi.
Vai tunnistaako ap jeesuksen jotenkin erityisesti?
jos aurinko oisi pikkuisenkaan kauempana taikka lähempänä maata niin kaikenlainen elämä täällä olisi mahodotonta. Täällä joko paahduttaisiin taikka palelluttasiin.. kasveja ei olisi eikä minkäänlaista muutakaan elämää.
Samoin Raamatussa Jumala on antanut ihmiselle ohjeet kuinka käyttää tätä
elämäämme ja ne kyllä tekevät ihmisen elämästä huomattavasti helpompaa.
Tätäkin pidän todisteena Jumalan olemassa olosta.
Minulla on vertailupohjaa, nyt aviolittonikin on todella onnellinen ja elämä mukavampaa kuin aikaisemmin.
tämä esimerkkinä mutta sinun ei tarvitse uskoa, se on sinun oma asiasi mitä sinä teet elämällesi.
jos aurinko oisi pikkuisenkaan kauempana taikka lähempänä maata niin kaikenlainen elämä täällä olisi mahodotonta. Täällä joko paahduttaisiin taikka palelluttasiin.. kasveja ei olisi eikä minkäänlaista muutakaan elämää.
- Universumissa on käsittämättömät määrät tähtiä. Onhan se silloin enemmän kuin todennäköistä, että jokin tähdistä osuu tiettyjen toleranssien väliin. Voittaahan joku aina välissä lotossakin, vaikka se tuntuu mahdottomalta.
Samoin Raamatussa Jumala on antanut ihmiselle ohjeet kuinka käyttää tätä
elämäämme ja ne kyllä tekevät ihmisen elämästä huomattavasti helpompaa.
Tätäkin pidän todisteena Jumalan olemassa olosta.
- :D Oookei. No jos vaikka katsotaan jotain intiaaneja jotka osasivat elää sovussa luonnon kanssa, niin ehkä nämä kristittyjen ohjeet hyötykäyttä kaikki mikä vaan irtoaa ei ole lopultakaan ihan parhaat. Tai ainakaan ainoat.
ja tehnyt yhtä sun toista -mikä sitten löytyy Raamatustakin. Se, että uskooko hänen olevan Jumalan poika joka sovitti maailman synnit on jokaisen oma asia. Se on todellakin uskon ratkaisu, ei järjen päätelmä tai tieteellisen kokeen lopputulos.
- Universumissa on käsittämättömät määrät tähtiä. Onhan se silloin enemmän kuin todennäköistä, että jokin tähdistä osuu tiettyjen toleranssien väliin. Voittaahan joku aina välissä lotossakin, vaikka se tuntuu mahdottomalta.
- Mutta siis kyse oli maapallosta, Telluksesta. Muiden planettojen elämästä
meillä ei ole tietoja saatavilla.- :D Oookei. No jos vaikka katsotaan jotain intiaaneja jotka osasivat elää sovussa luonnon kanssa, niin ehkä nämä kristittyjen ohjeet hyötykäyttä kaikki mikä vaan irtoaa ei ole lopultakaan ihan parhaat. Tai ainakaan ainoat.
Tuskin tiedetään kuinka harmoonista se intiaanien elämä on ollut, (millaisia asiotia ovat arvottaneet )mitä nyt elokuvista ollaan nähty, mikä kuva taitaa olla kaukana todellisuudesta.
Ainakin nykyisin taitaa työttömyys ja alkoholi olla ongelmana, niin olen kuullut.
Tietysti ihminen on aina etsinyt jumalaa ja pyrkinyt saavuttamaan elämässään tasapainon mutta ihmistä on aina kiusanneet sairaudet ja luonnon onnettomuudet ym. En nyt jaksa uskoa että joku luonnonuskonto oisi tuonut vastauksia näihin kysymyksiin mitä ne asiat ovat mukanaan tuoneet.
Tietysti ihminen on aina etsinyt jumalaa ja pyrkinyt saavuttamaan elämässään tasapainon mutta ihmistä on aina kiusanneet sairaudet ja luonnon onnettomuudet ym. En nyt jaksa uskoa että joku luonnonuskonto oisi tuonut vastauksia näihin kysymyksiin mitä ne asiat ovat mukanaan tuoneet.
Muistan aina miten eräs suomalaisnainen kirjoitti elämästään amazonin jokun eristyksissä olevan viidakkoheimon kanssa. Että siellä ei tunneta käsitettä maailmantuska. Samoin eräs tuttuni oli matkaillut jossain päin Afrikkaa, en muista enää missä, ja sanoi että matka muutti suhtautumisen kokonaan. Köyhyyttä ja rääsyjä ja silti niin paljon elämäniloa. Kristinuskon maailmankuva ei todellakaan ole mikään autuaaksitekevä. Ja mitä tulee intiaaneihin, niin heiltä vietiin maa ja ikiaikaiset elintavat ja sullottiin reservaatteihin. Kaikki tämä kristittyjen toimesta.
kuinka ne ovat niin järjestyksessä + kaikki fysiikan lait, osaatko niitä selittää?
Mitäs jos me olemme olemassa siksi, että fysiikan lait ovat juuri sopivat tässä maailmankaikkeudessa? Eli siis että fysiikan lait eivät ole siksi sopivat, jotta me voimme olla täällä, vaan me olemme täällä koska fysiikan lait ovat sopivat.
t. mietiskelijä
Raamatun mukaan kukaan ei voi olla huomaamatta Jeesuksen paluuta.