Miten Sanna Saarijärvi on päästänyt itsensä lihomaan noin paljon??
Ihmettelen noita ihmisiä, jotka työkseen ovat julkisuudessa ja esillä, mutteivat jaksa pitää itsestään huolta. Luulisi ihan jo duunienkin kannalta olevan parempi jos ei olisi noin ylipainoinen.
No, ihmisiähän kaikki vaan ovat. Mä kai ikuisesti muistan Sannan sellaisena sporttisena eloveena-tyttönä joka poseerasi aikoinaan elannon mainoksissa.
Kommentit (31)
Toiset taas ovat korvien välistä todella "laihoja"
T HeZZu
Eikös Sanna itseasiassa ole jopa laihtunut viimeaikoina. Lapsen saatuaan Sanna paisui kyllä kun pullataikina, mutta onhan hän siitä kuitenkin hieman tiputtanut painoaan?
"halvannäköiset niittivyöt eivät kuulu aikuisen naisen vaatekaappiin" - äkkiä hävittämään! Miksei kukaan kertonu!
Monesti ku näkee niin vääriä sidontoja ettei tosikaan. Siis toi kantoliina näkyy tuossa linkissä, jonka joku laittoi
Näkee tuosta kuvasta missä se on hoikahko. Olen itse samaa mallia. Leveät hartiat, tasapaksu vyötärö.
yli vuoden takaisia, tuoreempia mielummin kiitos, jos linkittää täytyy:D
Tuskin kertoo nykyhetken tilanteesta. Eikös tuossa jutussa sanota myös, että oli juuri saanut vauvan?
Muutenkin turha keskustelunaihe. Maassa, jossa joka toinen nainen on ylipainoinen, jaksetaan silti kauhistella miten joku onkin "päästänyt" ittensä lihomaan! Kenen hyvinvointia lisää tämmöinen toisten ulkonäön ruotiminen ilkeään sävyyn netissä, kysyn vaan.
Mikä ihme teitä naisia riivaa kun pitää kytätä toisten naisten kiloja?
Katoin tuon yhen linkin ja siellä näkyi upea nainen. Ei hoikka, todellakaan, mutta mikä pakko kaikkien olisi olla tikkuja?
ei ole edes lihonut kovin paljoa. Vaikuttaa, että hänellä on sellainen kroppa, että kilot tulee heti keskivartaloon ja kasvoihin. Ainakin hänellä on tikkujalat. Joskus kertoi edelleen harrastavansa säännöllisesti liikuntaa eli kyllä itsestään huolta pitää, vaikka syömishommat olisivat vähän lipsuneet...
ainakaan nty ole mitkään tikkujalat, jos joskus on ollutkin, mutta muhkea matami on tänäpäivänä, naamastaan silti nätti edelleen.
t. sannan mitoissa ja iässä mummoäiti, entinen anoreksinen
eikös se ole täällä ainakin yleisin syy :)
voihan sitä kaikenlaisia tekosyitä keksiä ;)
Itse sain lapsen 44 v ja painoa tuli vaan 12 kg ja ne karisi pian pois. Liikuin paljon vaunujen kanssa ja myöhemmin rattaiden kanssa ja sitten kuntosalilla ja fillaroiden.
Ainakin keskiviikkoisin Pirunpelto-sarjassa kakkosella Sanna varmaankin nykypainossaan.
Joo, onhan se vähän ottanut lisää elopainoa, mutta MITÄ SITTEN??? Tajuatteko te arvostelijat ollenkaan miten mielisairasta ja loukkaavaa tuollainen painon ruotiminen on, ja tuo alkoholin syyksi pistäminen on jo pöyristyttävää. Että naaman mallin perusteella leimataan dokuksi.. Huhhuh, ihan riman alitus tää ketju. En tajua teidän ihmisten pahansuopuutta ja arvostelua, hyi helvetti.
Juurikin näin! Miten nainen on niin susi naiselle---ja vielä synnyttäneille...!!!!
Ei,viivojen määrä on vain potentiaalinen lapsimäärä kummankin partnerin kanssa. Mullakin näky keskellä jopa 5 :O.:) pystysuora ja tuloksena 2:) Yleensä yksi viiva on tärkeämpi,kuin monta.Lisäksi kädessä on monta muuta merkkiä,joista voi tai voi päätellä. Kirologia on vaikea tiede,joka ei jokainen osaa valitettavasti:) Tsemppiä:)
ei ole edes lihonut kovin paljoa. Vaikuttaa, että hänellä on sellainen kroppa, että kilot tulee heti keskivartaloon ja kasvoihin. Ainakin hänellä on tikkujalat. Joskus kertoi edelleen harrastavansa säännöllisesti liikuntaa eli kyllä itsestään huolta pitää, vaikka syömishommat olisivat vähän lipsuneet...
koko keskivartalo ihan mielettömän paksu
Minusta Sanna on TODELLA upea Nainen.
Meitä Naisellisista Naisista tykkääviä on todella paljon. Itse en yhtään pidä näistä narisevista kävyistä, jotka etsivät vain muista muka virheitä.
Mikähän virhe se voisi olla, että tykkää itsestään ja muutkin tykkää......
Tsemppiä SANNA, ja pidä muodoistasi huolta.
Meitä on todella paljon
T: HeZZu