Olen lyhyt, ja se harmittaa minua :-(
En ole sinut sen asian kanssa, että pituuteni on vaivaiset 159 cm. Olen niin tappi ja pätkä. Eikä sekään auta asiaa, että mieheni sanoo rakastavansa minua juuri tämän pituisena (itse hän on lähemmäs 190). Hän päivittäin kertoo pitävänsä minua kauniina ja seksikkäänä, mutta se ei paranna itsetuntoani.
Mikä avuksi?
Kommentit (28)
ONko itsetuntosi kohdillaan?
No mitäs luulet, onkohan ap:n itsetunto kohillaan?
mikä mättää? Ei tuon pituuden eli "lyhyyden" oikeasti pidä vaikuttaa itsetuntoon tuolla tavalla. Olet ehkä 5cm keskimittaa lyhyempi...
Itsellä pituutta 155 ja olen mielestäni just sopivan mittainen :) Pieni on kaunista! Teininä olin hetken sitä mieltä, etten ole tyytyäinen pituuteeni, mutten aikuisiällä enää. Ennemminkin olen kuullut miehiltä positiivista palautetta pituudestani.
─────▄████▀█▄
───▄█████████████████▄
─▄█████.▼.▼.▼.▼.▼.▼▼▼▼
▄███████▄.▲.▲▲▲▲▲▲▲▲
████████████████████▀▀
YOU HAVE BEEN CAUGHT BY THE GATOR
OF DOOM! POST THIS IN 5 THREADS OR GET GATORADE!!
Oon poika 12v ja oon 143cm tosin mun pituus ennuste on 183-187 ja oon itte tutkinut nii mun kasvukäyrän perusteella oon 17v kasvanut loppuu eli johonkin 185cm mul just alko kasvupyrähdys nii kasvan luultavasti 10cm per vuos.
Vierailija kirjoitti:
että salamana vaihtaisin osaa kanssasi. Minä taas tunne itseni niin kauhean pitkäski, olen 168 cm ja todellakin olisin sinun pituisesti mielummin.
Minusta pieni on kaunista naisessa :;)
Mäkin olen 168cm, ja olen aina pitänyt itseäni pätkänä. 🤔
150cm joskus harmittaa etenkin kun ei yletä kaapeista ottamaan mitään. kaikkein eniten ärsyttää kuitenkin ettei myyjät tule minulle mitään myymään!! olen jo kuitenkin melkein 30v mutta hoikka ja pätkä. mieheni on kuitenkin yli 180cm eikä kumpaakaan tunnu haittaavan. ihanaa olla niin pieni että mahtuu kokonaan nallekarhuni syliin.
mutta ymmärrän kyllä sinua ap jos välillä inhottaa...sen kanssa on vaan tultava toimeen tässä nyky ajan "jättiläisten" maailmassa. jos mennään 1900-luvun alkuun niin suurin osa meidän pituisia suomessa (tai ainakaan ei niin pitkiä kuin nykyisin).