Miksi suomalaiset lesbot on niin rumia?
Kommentit (21)
Onhan julkkislesboissakin tosi nättejä tapauksia. Siiri Nordin, Silvia Modig jne.
sulle ei vaan tule mieleenkään että olisin lesbo
Toki kauniita/komeita suomalaisia on, mutta pääsääntöisesti olemme vähemmän kaunista kansakuntaa, niin miehet kuin naiset. Pikkasen persjalkaista ja pottunokkaista kansaa. Mutta onneksi ulkonäkö ei ole ihmisen tärkein ominaisuus.
Tää on ihan yhtä tyhmä jeesustelu kuin miesten viljelemät miksi suomalaiset naiset on vähemmän naisellisia kuin vaikka venäläiset tai thaimaalaiset. Hohhoijaa.
Jos julkkiksista puhutaan niin Raakel Liekki on biseksuaali ja kuulemma jonkun naisen kanssa. Sitä tuskin voit haukkua rumaksi, tukevaksi tai miehekkääksi.
Tunnen useita kauniita suomalaisia lesboja.
Älä nyt vaan luule että L-koodi on totta ja muualla maailmassa lesbot on kaikki sellaisia...
femmejä ja sitten rekkoja. Femmet saavat koko ajan ehdotteluja miehiltä. :'(
Moi nimeni on nana tahtoisin tutustua lesboihin jotkat on nätti ja kaunis
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 15:35"]
femmejä ja sitten rekkoja. Femmet saavat koko ajan ehdotteluja miehiltä. :'(
[/quote]
ootkos Sofi Oksasta lukenu..
ja av-mamma täyttää missin mitat aina. kelpaisi victorias secret lavalle aina niiden luuskien sijaan.
tunnen monta todella kaunista lesboa. mutta av-mammalle se ei käy. miesviha on lesbojen ja homojen
ohella lähes yhtä kamalaa. hyi helvetti. adolf oli oikeassa, näinhän mamma-palstalla kerrotaan?
ja miesviha on ok, samoin lapsien pahoinpitely?
kuka tässä olikaan sairas?
Mä ainakin oon pari päivää chattaillyt nyt tosi nätin neitosen kanssa. :3 Toki livenä voi näyttää erilaiselta kuin kuvissa, mutta tuskin ne kuvat niin paljon vääristää. :D
Miksi suomalaiset on niin rumia?
Korjasin sun kysymyksen (: On aika helvetin törkeetä määritellä yhtään ketään seksuaalisen suuntautumisen avulla. Ja tohon kysymykseen "miks suomalaiset on niin rumia" sanoisin, että ollaan oikeesti kaikki omalla tavallamme kauniita. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä pidäkkään miellyttää. Happoradiokin lauloi: "olette kauniita".
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:55"]
Korjasin sun kysymyksen (: On aika helvetin törkeetä määritellä yhtään ketään seksuaalisen suuntautumisen avulla. Ja tohon kysymykseen "miks suomalaiset on niin rumia" sanoisin, että ollaan oikeesti kaikki omalla tavallamme kauniita. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä pidäkkään miellyttää. Happoradiokin lauloi: "olette kauniita".
[/quote]
av-mamma on itse täydellinen. kaikki muu on saastaa. av-mamman pieruverkkarit,
rasvatukka ja siiderin turvottama olo-muoto on niin kiihoittavaa, että siitä uutisoidaan
ulkomaita myöten, ja kansainväliset mallitoimistot rynnivät suomeen kisaamaan av-mammoista.
suomen kansantalous on taattu, samoin kun kävi norjassa öljyn löytämisen jälkeen. av-mammat rules!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:01"]
[/quote]
rasvatukka ja siiderin turvottama olo-muoto on niin kiihoittavaa, että siitä uutisoidaan
ulkomaita myöten, ja kansainväliset mallitoimistot rynnivät suomeen kisaamaan av-mammoista.
suomen kansantalous on taattu, samoin kun kävi norjassa öljyn löytämisen jälkeen. av-mammat rules!!!!!!
[/quote]
Ei voi olla totta, taas sinä täällä... Etkö ikinä kyllästy tänne kirjoitteluun?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Ei voi olla totta, taas sinä täällä... Etkö ikinä kyllästy tänne kirjoitteluun?
[/quote]
kerro toki lisää. oletko se pipsa-avauksia tekevä entinen koulukiusaaja?
av-mamma nostaa suomen suosta, vientituottena nokia, angry birds ja valio jää
ehdottomasti av-mammasta kauas jälkeen? uuh. av-mama. me so horny.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 12:28"]sulle ei vaan tule mieleenkään että olisin lesbo
Niinpä:) Mistähän on lähtöisin oletus, että lesbon tunnistaa ulkonäöstä? Tiedoksi, että ne kaksi pitkähiuksista kaunista naista, jotka kävelee kadulla vierekkäin, saattavat olla pari...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 12:28"]sulle ei vaan tule mieleenkään että olisin lesbo
Niinpä:) Mistähän on lähtöisin oletus, että lesbon tunnistaa ulkonäöstä? Tiedoksi, että ne kaksi pitkähiuksista kaunista naista, jotka kävelee kadulla vierekkäin, saattavat olla pari...
[/quote]
ei se käy.
av-mama on päättänyt niin. samoin kuin sen että suomimies on pienimunainen nössö,
joka hakee vaimon thaimaasta, koska ei muuta saa.
leikkaa siis tukkasi lyhyeksi ja ala käyttämään flanellipaitaa, jos olet lesbo.
av-mamma määrää tahdin.
t.umpihomo, komea sellainen ( en av-mammojen mielestä tietenkään, kelpaan tosin satunnais-seuraksi
heidän miehilleen )
Se mikä sun heterosilmään voi olla rumaa voi kiinnostaa meitä lesboja. Mä tykkään just sellaisista äijämäisesti pukeutuvista en liian laihoista lyhyttukkaisista naisista.
Ja olen muuten itse erittäin nätti lesbo, josta et kadulla vastaan kävellessä tietäisi suuntaumustani jos en sattuisi kulkemaan kumppanini kanssa.