Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksi

Vierailija
12.02.2010 |

Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla

Vierailija
62/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi liukkari ja nautinto voi alkaa. Itse tykkään laittaa dildoa toiseen vapaaseen reikään, tuplanautinto voi kertoa. Tiedänpä mitä me touhuamme illalla =))

Vierailija
64/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa tänkii tytön kakkonen olla illalla käytössä

Vierailija
65/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielestä nii miksi ihmeessä mua se vain sattuu?Ja tuntuu ihan ku ulostais.Onko vika mun asenteessa vai tekniikassa?

Vierailija
66/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emmä ny vastaankaan pane...

Joskus ihan kivaa, joskus taas ei.

PALJON liukkaria, ni ei satu

Vierailija
67/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sitä toivoo, niin miksipä ei voisi kokeilla? Ainahan voi keskeyttää jos tuntuu pahalta.

Joitain miehiä kiehtoo peppuseksissä jo pelkkä se ajatus eniten, eikä välttämättä itse akti tunnu sen paremmalta kuin ykkönenkään. Jos miehesi on normaalijärkinen ja rakastaa sinua, hän tuskin haluaa satuttaa sinua tieten tahtoen, päin vastoin. Tuskin siis saisi peppuseksistä suurta tyydytystä itsekään, jos se olisi sinulle kovin kivuliasta.

Itse en nauti peppuseksistä. Vaikka ei sattuisikaan niin en vaan saa siitä MITÄÄN nautintoa irti. Exän kanssa asia oli iso ongelma, nykyisen kanssa ei.

Ymmärrän kyllä että joku saa, ja minun onkin erittäin vaikea tajuta, miten joku EI vois ymmärtää että ihmiset on erilaisia ja kaikki ei vain saa kiksejä samoista jutuista.

Tykkään kyllä välillä pienestä, kapeasta vibrasta pepussa seksin aikana, joten en tosiaan tuomitse ketään joka välttämättä kaipaa sitä isompaa parrua perseeseensä :P

Vierailija
68/88 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää lämppäillä tarpeeksi, esim käsin. Miehen toinen käsi toiseen ja toinen toiseen niin alkaa vipinää tuntumaan. Ja paljon liukastetta ja varovaisesti.

Tää ei onnistu sillai rutiinipanemisella niin helposti, mutta kun onnistuu, niin ihan eri luokkaa =) suosittelen

Vierailija
69/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeilimme miehen kanssa kun tämä intti inttämistään eikä ollut mukava kokemus :(. Mieheni oli aika hätäinen eikä osannut "leikkiä" minulla tarpeeksi joten verta tuli ja sitten kun alkoi tuntumaan hyvältä, mieheltä tuli heti.

Vierailija
70/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeilimme miehen kanssa kun tämä intti inttämistään eikä ollut mukava kokemus :(. Mieheni oli aika hätäinen eikä osannut "leikkiä" minulla tarpeeksi joten verta tuli ja sitten kun alkoi tuntumaan hyvältä, mieheltä tuli heti.

Vierailija
71/88 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nainen tykkää molemmista!

Vierailija
72/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puppuseksissä parhaimmat orgasmit. Paras on kun klitorista stimuloidaan samalla.

Vierailija
73/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä liukkari ei lupaa välttämättä nautintoa jos miehellä on iso penis. Pienemmän peniksen kanssa peppuseksi on aivan parasta! Siinä saa todella hyvän orgasmin. Lisäksi peppuseksiä voi harrastaa aivan samalla tavalla kuin emätinseksiäkin. Tärkeää on vain olla rentona ja todella haluta peppukokeilua. Sinun ei siis tarvitse suostua seksiin, jos se ei tunnu sinusta täysin varmalta. Mutta jos vähänkin kiinnostusta löytyy niin kannattaa kokeilla!

Vierailija
74/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä satu kun mies rentouttaa aluksi sormillaan.. Kyllä se reikä siittä venyy.. Meillä ei kumia käytössä peppuseksissä, mies yleensä laukeaa selälleni ja ei, ei lennä kakkaa mukana..

Vierailija
75/88 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan kokeiltua ihan miehen mieliksi.

Vierailija
76/88 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai satuu kamalasti jo sormikin

Vierailija
77/88 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?

Mä olen ollut 11 vuotta yhdessä mun miehen kanssa ja meidän suhteessam minä olin se joka sitä ehdotin.

Nykyään peppuseksiä on n. 2-4 kertaa vuodessa, joskus sitä haluaa mies, ja en välttämättä silloin suostu siihen tai sitten suostun. Joskus mä halua sitä itse.

Siinä on jotain syntisen ihanaa, orgasmia en siitä saa, mutta jotain saan, tiettyä mielihyvää.

Vierailija
78/88 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelemaan miestä kotiin baarista ja taidampa tietääkkin mitä sitten tapahtuu.

Vierailija
79/88 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat, ovat joko "huonosti varusteltuja" tai sitten pedofiliaan taipuvaisia. Normaali heteromies tietää mitä naiset OIKEASTI haluavat!

Vierailija
80/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.