Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksi

Vierailija
12.02.2010 |

Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai satuu kamalasti jo sormikin

Vierailija
2/88 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille kuin miehille, mutta kaikkea kai täytyy tehdä avio-onnen ja miehen hyvinvoinnin eteen Suomessa. Miehellehän olisi sama vaikka puuhailisi tuota miesten kanssa mutta kun pitää saada kaikki, nainen joka siivoaa, ostaa ja laittaa ruuan ja illalla vielä tuottaa monipuolisia seksipalveluja. Miehen kanssa eläminen taitaisi olla mutkikkaampaa ja saattaisi mennä sosiaalinen status.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.

Vierailija
4/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meillä.

Vierailija
5/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitt vissii oo raskaudessa tullu peräpukamia...

Ite en antas millään uhalla pistää mitään omaa kakkoseen. Sen verrna kipeät on pukamat. Nuorena kokeilin kerran ja ajttelin, ett mite ne homot voi saada moisesta touhusta koksejä. Mutt sekaannutaanhan sitä eläimiinki, ku ei mikään normaali riitä.

Vierailija
6/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ihan peppuhullu ja itsekin 'kiihdyn nollasta sataan' muutamassa minuutissa, kun mies nuolee sieltä :)

Lämmittelyä, kunnolla liukkaria ja hitaasti sisään niin hyvä tulee.

Kannattaa kokeilla niin, että mies on paikoillaan ja nainen voi itse työntää takapuolta mieheen päin, niin ei pääse sattumaan.

Vierailija
7/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiasta liukastetta ei ole keksitty, edes voi voi, että auttaisi, siis ilman.

Vierailija
8/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jääpähän enemmän teille friikeille jotka tuollaisesta puuhasta pidätte, nauttikaa nyt kun voitte. Kaikkia kun ei välttämättä tämäkään kiinnosta teidän niin innokkaasta yllyttämisestänne huolimatta.

Vierailija
9/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on joskus sattunut kohdalle sellainen tuhertaja jolla on tapana kesken kaiken survoa sormiaan naisen peräaukkoon, luulevatko ne olevansa jonkinlaisia "seksiasiantuntijoita". Säälittävän tökeröä toimintaa, eivät todellakaan tajua yhtään mitään mitä tulisi tietää seksistä NAISPUOLISEN partnerin kanssa.

Vierailija
10/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on joskus sattunut kohdalle sellainen tuhertaja jolla on tapana kesken kaiken survoa sormiaan naisen peräaukkoon, luulevatko ne olevansa jonkinlaisia "seksiasiantuntijoita". Säälittävän tökeröä toimintaa, eivät todellakaan tajua yhtään mitään mitä tulisi tietää seksistä NAISPUOLISEN partnerin kanssa.

Vierailija
11/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa tänkii tytön kakkonen olla illalla käytössä

Vierailija
12/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette. säälittäviä myös.

Vierailija
13/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran otin suihin yhdeltä hoidolta samalla kun toinen pani mua peppuun ja käytti dildoa siellä ykkösessä. Dildossa kun oli vielä sellanen delfiininnokka klitorikseen, niin oli kyllä kivaa... Hurjassa nuoruudessa sitä tuli tehtyä kaikenlaista, myös ilman alkoholia. Mutta ne oli hoitoja ne, ja byjyään en kyllä harrasta peppuseksiä, ja suihinkin otan vaan harvoin. Itse asiassa miehen kanssa on seksiä tosi harvoin, ehkä ollu kerran tänä vuonna (massu on aika lailla kyllä paisunu viime syksyisestä kerrasta =). Kimppakivaakaan ei ole ollut ikinä oman miehen kanssa...

No peppuseksi ja seksikin taitaa olla mun kohdalta viime vuosituhannen yliarvostettua puuhaa, ja silti olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
14/88 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vertakin tulee...

Vierailija
15/88 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ei se niin kamalaa ollut...

Vierailija
16/88 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vertakin tulee...

ja sulkijalihas löystyy.

Vierailija
17/88 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/88 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä on ensin sormella romplannut, sitten kahdella jne. lopulta kunnolla liukastetta ja sinne se sujahtaa isompikin mulkku.

Itse en vaan kauheesti silti siitä tykkää. Joskus, ehkä 2-4 kertaa vuodessa suostun siihen ja sen enempää ei mies vaadikaan. Tosin tiedän että ei tarttis edes sitä, mutta kun halua olla toiselle tosi hyvä välillä, niin mikäs siinä?

Vierailija
19/88 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/88 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rups rups

Ketju on lukittu.