Peppuseksi
Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?
Kommentit (88)
haluavat, ovat joko "huonosti varusteltuja" tai sitten pedofiliaan taipuvaisia. Normaali heteromies tietää mitä naiset OIKEASTI haluavat!
pedofiili.
MIKÄ ON KUN EI TAIDOT RIITÄ MIKÄ ON KUN EI SUOLEEN-OTTO ONNISTU...?...
Tarpeeksi liukkari ja nautinto voi alkaa. Itse tykkään laittaa dildoa toiseen vapaaseen reikään, tuplanautinto voi kertoa. Tiedänpä mitä me touhuamme illalla =))
onpa ihanaa, kun paska haisee ja banjot soi...
Tarpeeksi liukkari ja nautinto voi alkaa. Itse tykkään laittaa dildoa toiseen vapaaseen reikään, tuplanautinto voi kertoa. Tiedänpä mitä me touhuamme illalla =))
MIKÄ ON KUN EI TAIDOT RIITÄ MIKÄ ON KUN EI SUOLEEN-OTTO ONNISTU...?...
vaatii valmistelunsa aivan kuten pimppiseksikin. Pitää olla luistoa ja mielen tarpeeksi kiihottunut. Meille peppuseksi on yleensä jatke suuseksille. Itse saan siitä parhaimmat orgasmit. Pikapanoihin se taas ei meillä sovi.
mutta peppunäätimisen voi estää mm. Peräpukamat
perse on homojen leikkikenttä, ei heteromiesten.
kukaan ei muistanut rasvaa, eikö kukaan pessyt paikkojaan. Paikoilleen sammuivat raukeat siat. Huone hien oma, huone on hajun basillika. Huone tämän yön tunkio. Sääliksi käy patjojanne.
Ei tule sotka, ei ikea.
Ei palautusoikeutta.
Mutta en ole huomannut löystymistä vaikkakin sitä alku aikoina pelkäsinkin ei se niin kamalaa ole. Tsemppiä aloittelijoille kunhan liukkari on käytössä, olo suht rento ja vessassa käyty ainakin 3 tunnin sisällä kyllä se alkaa sujua ja on hyvinkin kiihottavaa ja ihanaa kun sitä on jonkin aikaa harrastanut. Ps. harrastimme juuri ja ihanaa oli suosittelen kaikille lämpimästi.
Mutta meitähän on moneen junaan, joku saa elämäänsä sisältöä kun kirjoittelee tänne satuja:)
haluavat, ovat joko "huonosti varusteltuja" tai sitten pedofiliaan taipuvaisia. Normaali heteromies tietää mitä naiset OIKEASTI haluavat!