Peppuseksi
Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?
Kommentit (88)
ei sitt vissii oo raskaudessa tullu peräpukamia...
Ite en antas millään uhalla pistää mitään omaa kakkoseen. Sen verrna kipeät on pukamat. Nuorena kokeilin kerran ja ajttelin, ett mite ne homot voi saada moisesta touhusta koksejä. Mutt sekaannutaanhan sitä eläimiinki, ku ei mikään normaali riitä.
ihan normi pukamat oli raskauden aikana ja ihan normisti nauttii peppuseksistä nykyään..KYLLÄ!
eläimiä en ole ajatellutkaan siinä mielessä.. mene hoitoon :)
ps. tiedoksi teille: oikeat naiset eivät tykkää peppuseksistä.
MIKÄ ON KUN EI TAIDOT RIITÄ MIKÄ ON KUN EI SUOLEEN-OTTO ONNISTU...?...
yäk. ei se satu mut ei tunnu hyvällekkään.
Kuka ihme nostelee tätä ketjua joka helvetin yö? Joku friikki?
Sama idiootti nostaa myös "Mitä koko merkitsee", "yhden illan pano halusi anaaliin" ja useita muitakin sivilisaatiomme ylimpiä kukkasia.
Eli reippaasti ja ennakkoluulottomasti vaan tekemään.
Olet nostanut tätä ja peniskokoketjua nyt jo parikymmentä kertaa. Kertoisitko miksi?
homojen hommia ei kiinnosta
ei todellakaan ole pelkästään homojen homma olemme umpiheteroita mieheni kanssa ja olemme harrastaneet sitä jo yli 10 vuotta 14 vuotisen suhteemme aikana ja lähes joka yö ja me rakastamme sitä. Tavallista pimppipanoa ehkä 1-2 kertaa viikossa.
Mutta en ole huomannut löystymistä vaikkakin sitä alku aikoina pelkäsinkin ei se niin kamalaa ole. Tsemppiä aloittelijoille kunhan liukkari on käytössä, olo suht rento ja vessassa käyty ainakin 3 tunnin sisällä kyllä se alkaa sujua ja on hyvinkin kiihottavaa ja ihanaa kun sitä on jonkin aikaa harrastanut. Ps. harrastimme juuri ja ihanaa oli suosittelen kaikille lämpimästi.
ei todellakaan ole pelkästään homojen homma olemme umpiheteroita mieheni kanssa ja olemme harrastaneet sitä jo yli 10 vuotta 14 vuotisen suhteemme aikana ja lähes joka yö ja me rakastamme sitä. Tavallista pimppipanoa ehkä 1-2 kertaa viikossa.
mutta en mä siitä hirveesti innostunut. Raskauden jälkeen kokeilin kerran yhden poikaystävän kanssa, mutta pienetkin peräpukamat sattui niin hirveesti, että en oo halunnut sen jälkeen.
Mun nykyinen mies on niin hyvin varustettu, että varmana sattuisi ihan sikana. Mies ei ole koskaan ehdottanutkaan.
kannattaa kokeilla
ja oli ihanaa...
Mä olen ollut 7 vuotta yhdessä mun miehen kanssa ja meidän suhteessam minä olin se joka sitä ehdotin.
Nykyään peppuseksiä on n. 2-4 kertaa kuussa. Joskus mä haluan sitä itse.
Siinä on jotain syntisen ihanaa, orgasmia en siitä saa, mutta jotain saan, tiettyä mielihyvää.
[/quote]
Suoleni melkein repesi tässä seksilajissa. Jouduin käymään lääkärissä verenvuodon takia, mutta onneksi ei ollut mitään vakavaa. Peräpukamia vain. Nolotti vaan kertoa lääkärille tulon syy... :(
...kiihottavaa, nautinnollista ja jotenkin syntistä ;)
Eikä tod mikään "uusi keksintö" vaan ammoisista ajoista asti ihmisten harrstuksiin kuulunut.
N34 *joka itse ehdotti sitä miehellensä 1 kerran joskus 15v sitten*
...kiihottavaa, nautinnollista ja jotenkin syntistä ;)
Eikä tod mikään "uusi keksintö" vaan ammoisista ajoista asti ihmisten harrstuksiin kuulunut.
N34 *joka itse ehdotti sitä miehellensä 1 kerran joskus 15v sitten*
ei kajota eikä mieskään ole anuksesta kiinnostunut.Inhottaa ajatuskin... Joskus ollut niin kova kakka, että voin kuvitella tunteen;D