Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksi

Vierailija
12.02.2010 |

Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kajota eikä mieskään ole anuksesta kiinnostunut.Inhottaa ajatuskin... Joskus ollut niin kova kakka, että voin kuvitella tunteen;D

Vierailija
42/88 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitt vissii oo raskaudessa tullu peräpukamia...

Ite en antas millään uhalla pistää mitään omaa kakkoseen. Sen verrna kipeät on pukamat. Nuorena kokeilin kerran ja ajttelin, ett mite ne homot voi saada moisesta touhusta koksejä. Mutt sekaannutaanhan sitä eläimiinki, ku ei mikään normaali riitä.

ihan normi pukamat oli raskauden aikana ja ihan normisti nauttii peppuseksistä nykyään..KYLLÄ!

eläimiä en ole ajatellutkaan siinä mielessä.. mene hoitoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tiedoksi teille: oikeat naiset eivät tykkää peppuseksistä.

Vierailija
44/88 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ON KUN EI TAIDOT RIITÄ MIKÄ ON KUN EI SUOLEEN-OTTO ONNISTU...?...

Vierailija
45/88 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk. ei se satu mut ei tunnu hyvällekkään.

Vierailija
46/88 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme nostelee tätä ketjua joka helvetin yö? Joku friikki?

Sama idiootti nostaa myös "Mitä koko merkitsee", "yhden illan pano halusi anaaliin" ja useita muitakin sivilisaatiomme ylimpiä kukkasia.

Vierailija
47/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homojen hommia ei kiinnosta

Vierailija
48/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli reippaasti ja ennakkoluulottomasti vaan tekemään.

Vierailija
49/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nostanut tätä ja peniskokoketjua nyt jo parikymmentä kertaa. Kertoisitko miksi?

Vierailija
50/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole pelkästään homojen homma olemme umpiheteroita mieheni kanssa ja olemme harrastaneet sitä jo yli 10 vuotta 14 vuotisen suhteemme aikana ja lähes joka yö ja me rakastamme sitä. Tavallista pimppipanoa ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
51/88 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole huomannut löystymistä vaikkakin sitä alku aikoina pelkäsinkin ei se niin kamalaa ole. Tsemppiä aloittelijoille kunhan liukkari on käytössä, olo suht rento ja vessassa käyty ainakin 3 tunnin sisällä kyllä se alkaa sujua ja on hyvinkin kiihottavaa ja ihanaa kun sitä on jonkin aikaa harrastanut. Ps. harrastimme juuri ja ihanaa oli suosittelen kaikille lämpimästi.

Vierailija
52/88 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole pelkästään homojen homma olemme umpiheteroita mieheni kanssa ja olemme harrastaneet sitä jo yli 10 vuotta 14 vuotisen suhteemme aikana ja lähes joka yö ja me rakastamme sitä. Tavallista pimppipanoa ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
53/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/88 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä siitä hirveesti innostunut. Raskauden jälkeen kokeilin kerran yhden poikaystävän kanssa, mutta pienetkin peräpukamat sattui niin hirveesti, että en oo halunnut sen jälkeen.

Mun nykyinen mies on niin hyvin varustettu, että varmana sattuisi ihan sikana. Mies ei ole koskaan ehdottanutkaan.

Vierailija
55/88 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla

ja oli ihanaa...

Vierailija
56/88 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 7 vuotta yhdessä mun miehen kanssa ja meidän suhteessam minä olin se joka sitä ehdotin.

Nykyään peppuseksiä on n. 2-4 kertaa kuussa. Joskus mä haluan sitä itse.

Siinä on jotain syntisen ihanaa, orgasmia en siitä saa, mutta jotain saan, tiettyä mielihyvää.

[/quote]

Vierailija
57/88 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

spämmipostin takia

Vierailija
58/88 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoleni melkein repesi tässä seksilajissa. Jouduin käymään lääkärissä verenvuodon takia, mutta onneksi ei ollut mitään vakavaa. Peräpukamia vain. Nolotti vaan kertoa lääkärille tulon syy... :(

Vierailija
59/88 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiihottavaa, nautinnollista ja jotenkin syntistä ;)

Eikä tod mikään "uusi keksintö" vaan ammoisista ajoista asti ihmisten harrstuksiin kuulunut.

N34 *joka itse ehdotti sitä miehellensä 1 kerran joskus 15v sitten*

Vierailija
60/88 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiihottavaa, nautinnollista ja jotenkin syntistä ;)

Eikä tod mikään "uusi keksintö" vaan ammoisista ajoista asti ihmisten harrstuksiin kuulunut.

N34 *joka itse ehdotti sitä miehellensä 1 kerran joskus 15v sitten*

Ketju on lukittu.