Millaisia ovat Kaksoset?
Kommentit (4)
http://astro.saaganet.org/kaksonen.php
Tuolta löytyy hyvin kuvaus kaikista horoskoopeista. Itse olen kaksonen ja voin kertoa, että tuo on suoraan minusta :)
Molemmat herkästi innostuvia, levottomia, eivät viihdy pitkään paikoillaan, sosiaalisia, mutta eivät pitkäjänteisiä, väittävät mielellään vastaan, mutta eivät ole kovin jääräpäitä eli saattavat vaihtaa mielipidettään. Mielenkiinnon kohteet muuttuu usein.
Ovat nopeaälyisiä, mutta eivät viitsi nähdä vaivaa, ovat vähän mukavuudenhaluisia ja herkästi kyllästyviä.
Kiinnostaa nähdä mitä noista tulee, ainakin haastetta vanhemmille riittää.
KAKSOSET
Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet lähes poikkeuksetta biseksuaali. Odotat saavasi kaiken ponnistelematta itse lainkaan. Olet helppoheikki ja latvalaho. Sinulla on voimakas tarve sukurutsaukseen. Lisäksi sinulla on ainakin fantasioissasi suunnaton tarve naida kahden kanssa yhtäaikaa. Jos ei mikään muu auta, niin tuuttaat sormesi omaan pakoputkeesi yhdynnän aikana. Tätä harrastavat niin mies- kuin naispuolisetkin Kaksoset. Jakomielitauti periytyy aina joltain suvun Kaksoselta. Kaksoset saattavat juovuspäissään flirttailla jopa omalle peilikuvalleen. Joskus he jopa onnistuvat siinä, jolloin he huomaavat lähteneensä jatkoille itsensä kanssa.
Onnenkapine: Puhelin
Onnennumero: 118
Onnenväri: Keltaiset sivut
Motto: "Mä haluun eka jutella"
Auto: Mikä tahansa kaksipaikkainen
kaksi ihan erilaista persoonaa, ihana herttainen joka äidin unelma joka valmistaa ruuat koko perheelle ja siivoaa vasemmalla kädellä kodin, jää isoisoäidin luokse yöksi kun tämä on kaatunut, auttaa naapurin tätiä lumenluonnissa jne tämä kaikki pyytämättä ihan omasta aloitteesta.
Mutta jos menet jotain tuollaista ehdottamaan tai edes oman vuoteen sijausta, olet v..n vanha ämmä joka ei mitään ymmärrä mistään mitään.
Normaalia harmaata päivää hänellä ei ole, on vain päivän paiste tai hirmumyrsky. Tälläinen on ollut 8kk asti ja tuntuu jatkuvan, nyt on 11v.