Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen horoskooppina on Leijona

Vierailija
11.02.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä nuo kuvaukset ehkä pitävät suurelta osin paikkansa.Toisaalta minulla hyvää kaveri (nainen)joka leijona horoskoopiltaan ja sympaatisempaa ja ihanampaa ihmistä en todellakaan tule koskaan tuntemaan.Ei varmasti puhu pahaa kenestäkään..ainakaan ilman hyvää syytä,ei juoruile.

Vierailija
2/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli että leijonat on pitkävihaisia. Ainakin omalla kohdalla. Kaikki muu on itselläni päinvastaista ja tossa ei nyt löytynyt muuta kuin haukkumista mun mielestä. Osaan olla todella vittumainen ja pitkävihainen jos minua loukataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antelias ja hyvöntahtoinen henkilö, joka rakastaa olla huomion keskipisteenä.

Aviopuolisona leijona pyrkii olemaan "pomo", mitä ei kuitenkaan kannata ottaa liian tosissaan, vaan antaa hänen luulla olevansa johdossa.

Kaverina ja ystävänä leijona on uskollinen ja pysyy rinnallasi myös huonoina päivinä.. Ilman leijonaa maailma olisi paljon ikävämpi paikka.

Raha ei ole leijonalle tärkeää, kunhan sitä on riittävästi.

Vierailija
4/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko olette sitä mieltä, että on olemassa vain 12 ihmistyyppiä (tai kuinka monta niitä humpuukihoroskooppimerkkejä onkaan...)? Itsekin olen horoskooppimerkiltäni Leijona, mutta vielä en noista yllämainitusta kuvauksista löytänyt kohdalleni osuvaa :-D Meidän perheessä on edustettuna kolmen kopla erästä merkkiä, mutta ei voi sanoa, että oikeasti nuo kolme olis mitenkään luonteiltaan samanlaisia. En siis "usko" noihin merkkeihin, kun ei ole vielä kukaan onnistunut osoittamaan minkäänlaista perää noille kuvauksille...

Vierailija
5/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää tinteessa kuin tilanteessa. Voivat päästä pitkälle elämässä. Yllättävän moni "suuri" henkilö syntynyt leijonan merkissä.

Vierailija
6/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli että leijonat on pitkävihaisia. Ainakin omalla kohdalla. Kaikki muu on itselläni päinvastaista ja tossa ei nyt löytynyt muuta kuin haukkumista mun mielestä. Osaan olla todella vittumainen ja pitkävihainen jos minua loukataan.

Vierailija
7/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole musta-valkoinen, totuuksia on niin monta kuin meitä ihmisiäkin. Johtajatyyppiä en ole, se on selvää - paitsi kotona olen laumani johtaja. Parhaiten minua kuvaisi ajatus, että pidän köllöttelemisestä raukeana auringossa. Olen tarkkailija, en niinkään toimija. Pienenä muistan äitini kuohahtaneen, kun makasin sohvalla ja äidin imuroidessa paukautin ihan tosissani että et voisi tehdä tuota myöhemmin, tuo ääni häiritsee mua. Olen myös sellainen äiti, joka tykkää pitää itsestään huolta niin liikunnalla kuin hemmotellen ja olen jopa laittanut kevyen ehostuksen jo synnärillä (!) eli ripsaria. Ihanaa vain loikoilla viikonloppuiltana sohvalla ja nautiskella pala suklaata ja lasi viiniä.

Vierailija
8/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsesta asti olen ollut pikku sähikäinen.. Eli tempperamenttia löytyy, vaikka muille jakaa. Räjähdän helposti ärsytettynä, mutta lepyn pian. Mutta osaan olla myös pitkävihainen, jos tunteitani on kunnolla loukattu. Olen erittäin voimakastahtoinen ja menen vaikka läpi harmaan kiven eli en luovuta helposti. En myöskään luovuta helposti, jos joku rupeaa inttämään kanssani. Intän niin kauan vastaan, että toinen uskoo, että olen oikeassa (EN ala inttämään muuten kuin silloin, kun tiedän olevani oikeassa jossain asiassa, EI esim. jos kysytään mielipiteitä jostain vaan esim. jos puhutaan esim. urheilusta ja toinen väittää, että X vuonna Y voitti eniten olympia kultaa ja itse tiedän, että oikea vastaus on Z eikä Y).

Kunnioitan toisten mielipiteitä enkä runno omia ajatuksia läpi, sanon kyllä reilusti, mitä mieltä olen jostain asiasta, mutta en odota, että kaikki ihmiset olisivat samaa mieltä kanssani.

En ajattele maailmaa mustavalkoisena.

Tykkään esiintymisestä ja harrastan tanssia, mutta kärsin esiintymiskammosta! Yksin en missään nimessä pystyisi nousemaan lavalle esim. laulamaan eli ryhmässä on kiva esiintyä, mutta yksin EI.

Olen epäluuloinen vieraita kohtaan (kiitos koulukiuasaamis helvetin), mutta kun avaan oven sydämeeni ja lasken vieraan henk.kkoht. alueellinen, minusta saa uskollisen ja luotettavan ystävän.

Vierailija
9/18 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla aina keskipisteenä. Periksiantamaton ja tulistuva. Ja niin kuin joku tuossa ylempänä kirjoitti: liikeet ja nopeita ja näyttäviä.

... mulla on näistä kokemuksia kaksi: oma äiti ja oma tytär. Itse olen härkä. Jostain kerran luin, että härän ja leijonan kanttais pysytellä tosi kaukana toisistaan. Olen ollut aina varsinainen taistelupari äitini kanssa. Aika näyttää, millainen suhde mulla ja tyttärelläni tulee olemaan.

Vierailija
10/18 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse leijona ja kyllä paistattelen keskipisteenä ollessani. Jatkuvasti menevä ja paikallani en pysy. Annan nopeasti kuitenkin anteeksi ja en pienestä tulistu. Asian pitää olla vakava. Itsepäinen ja johtajaluonne, vaikkakin työelämässäni en ole johtaja. Kotona sitäkkin enemmän. Juoppohullun päiväkirjan versionkin myönnän suurin piirtein paikkansa pitäväksi, vaikkakaan tuo paljon aiemmin kirjoitettu ei mielestäni siitä suoraan ole lainattu.

Itsellä poika härkä ja tyttö leijona. Tulta ja tuppuraa varmasti talo täynnä myöhemmin. Vielä ovat niin pieniä, että ei osaa sanoa.

Haluaa olla aina keskipisteenä. Periksiantamaton ja tulistuva. Ja niin kuin joku tuossa ylempänä kirjoitti: liikeet ja nopeita ja näyttäviä.

... mulla on näistä kokemuksia kaksi: oma äiti ja oma tytär. Itse olen härkä. Jostain kerran luin, että härän ja leijonan kanttais pysytellä tosi kaukana toisistaan. Olen ollut aina varsinainen taistelupari äitini kanssa. Aika näyttää, millainen suhde mulla ja tyttärelläni tulee olemaan.

Vierailija
11/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä riippuen

Vierailija
12/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tulistuva luonne.Periaatteen ihminen, jos jotain on päättänyt ei anna periksi.Mykkäkoulua pitää jos väärin hänelle sanoo,itse en moista jaksa:DSiis mykkäköulua.Sellainen pikku kissimirri joka välillä ärjyy vähän liian pikkuasioista,mutta aika nopeaa kuitenkin leppyy.

Vierailija
13/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään tuon edellisen kaltainen. Rauhallinen ja asiallinen jopa riidan aikaan

Vierailija
14/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku leijonaa loukkaa, tai sen perhettä, hän joutuu ikuisesti leijonan vihan kohteeksi, anteeksi on vaikea saada.

Mutta leijonan pinna venyy aika pitkään ja se katsoo muita suvaitsevaisesti, ei tuomitse helpolla, mutta sitten kun on saanut tarpeekseen, on leikki kaukana.

Vierailija
15/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää omia ja oman klaaninsa puolia viimeiseen asti. Aikaansaapa mutta v-mäinen.

Vierailija
16/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeä ja rakastaa keskipisteenä olemista. Lapsena sosiaalinen johtaja-tyyppi, vanhempana saattaa jopa jättää lapsensa varjoonsa huomaamattaan vaikka tarkoitus on saattaa nämäkin parrasvaloihin ja olla ylpeä jälkikasvustaan.

Puolisona samoin huomionkipeä ja jos ei saa tarpeeksi rakkautta osakseen tympääntyy nopeasti. Nopeat ja näyttävät liikkeet ennenkaikkea...

Vierailija
17/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEIJONA

Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin mehtäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan "Ping"-ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut Leijonanpäästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.

Onnenkapine: Ratsupiiska

Onnennumero: Kahdestaan

Onnenväri: Parrasvalo

Motto: "Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"

Auto: Ferrari

Vierailija
18/18 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi myöntää olevansa väärässä, ovat aika mustavalkoisia maailmankuvaltaan ja kuvittelevat että heidän mielipiteensä on ainoa oikea. Ovat herkästi tulistuvia ja pitkävihaisia.

Tärkeää on se miltä näyttää, eivät vaikuta olevan kovin syvällisiä, monelle materia on hyvin tärkeää ja sen puute on syy kadehtia tai katkeroitua.

Lapsiaan puolustavat ja heidän on vaikea uskoa, että oma kullannuppu tekisi mitään väärää tai että jonkun toisen objektiivinen mielipide voisi olla oikeampi.

Ovat aika avokätisiä ystäviensä suhteen, mukavia hyvällä päällä ollessaan, mutta tietyllä tapaa ovat aika taipuvaisia splittaamiseen, jakavat ihmiset herkästi hyviin ja pahoihin ja loukkaantuvat herkästi.