Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laskettu aika 6.3, äp-rahapäätös ei vielä tullut, muita?

Vierailija
11.02.2010 |

Hei!

Löytyykö muita, joilla laskettu aika n. 6.3 ja äippäloma siis jo alkanut. Onko teillä tullut jo Kelalta äitiyspäivärahapäätös? Mulla siis päätös ei vieläkään ole tullut, tosin ekan maksupäivän pitäis olla helmikuun lopussa, että siihen tietty vielä aikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aina tullut ennen äippäloman alkua. Kolmesta siis kokemusta. Oletko soittanut ja kysynyt asiasta?

Vierailija
2/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian hakemisen jälkeen olette yleensä päätökset saaneet? Itsellä tosin la vasta 18.4., hakemuksen jättämisestä on kuitenkin parin päivän päästä jo 2 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut, itse asiassa kahteen kertaankin, kun kaiken lisäksi tarvisin sitä

päätöstä kirjallisena. Molemmilla kerroilla ihmetelty, miten ei vielä ole päätöstä tehty ja luvattu, että kiirreellisenä heti käsitellään. Nyt viimeisimmästä yhteydenotostakin kulunut jo kohta kaksi viikkoa ja vieläkään ei posti lappua tuonut. Puhelimessa ovat kyllä tietoni tarkastaneet ja sanoneet, ettei pitäisi olla mitään epäselvää päätöksessä ja kaikki tarvittavat paperit on siellä.

No kaippa se sieltä joskus tulee. Olis vaan kiva tietää, onko paperien tulo muillakin viivästynyttä. Mullakin kaksi aiempaa lasta ja silloin päätös tullut ennen äippälomaa.

Vierailija
4/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle: Mä olen aina hakenut äippärahaa heti, kun on voinut ja päätös edellisillä kerroilla tullut ehkä n. viikko ennen äippäloman alkua. Se ilmeisesti ihan normaali käytäntö. Sitä vaan ihmettelen, että äippälomaa takana kohta kaksi viikkoa ja vieläkään ei edes päätöstä ole tullut.

Vierailija
5/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen syntymän jälkeen,ja lapsi oli yliaikainen. kela oli halunnut lisäötietoja työnantajalta, ja sitten unohtanut käsitellä asian. Soiton jälkeenkin meni ykli kuukausi. Mulla ei ollut hätää, koska työnantja maksoi 3 kk palkan.

Vierailija
6/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedosta kuutoselle! Eli ilmeisesti ei tarvitse olla huolissaan. Harmittaa vaan, kun mun täytyisi se paperi eteenpäin toimittaa. Mutta odottavan aika on pitkä!

Vierailija
7/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo lapsi ollut kaks viikkoinen, kun soitin kelaan ja kysyin, että missäs päätös viipyy. Sieltä sanoivat, ettei työpaikaltani ole vielä tullut sitä todistusta. Soitin palkanlaskijalle, ja se sanoi, että sähän oot vielä töissä... Niinpä niin, meiän laps syi muutenkin kaks viikkoa myöhässä... Että kannattaa sinne soittaa ja kysellä :),

Vierailija
8/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli syksyn puolella molemmille päätökset vasta pari päivää vapaan alkamisen jälkeen.

Vierailija
9/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioitte pankkitunnuksilla josko päätös olisi jo tehty mutta hukkunut postissa.

Soittakaa tai käykää luukulla, monesti hukkaavat papereita pöytälaatikoihinsa.

Vierailija
10/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioitte pankkitunnuksilla josko päätös olisi jo tehty mutta hukkunut postissa. Soittakaa tai käykää luukulla, monesti hukkaavat papereita pöytälaatikoihinsa.

Mä katoinkin kelan sivuilta, siellä mainitaan vaan että työnantajalle toimitettava kirje laitettu tulemaan. Onko se sitten niin että kun työnantaja maksaa sen 3kk palkan niin päätös tuleekin vasta sen jälkeen/sen jälkeen kun työnantajan osuus ensin selvitetty? Mäkin vein hakemuksen heti kun mahdollista. Mutta ilmeisesti ei sit kuitenka tarvi huolestua vielä :)

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi