Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ootteko pesseet ä-pakkauksen makuupussin ja peiton ennen käyttöönottoa?

Vierailija
11.02.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt niitä pestä mahdollisimman vähän, ettei se ns. muhkeus kärsisi.

Vierailija
2/9 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei tule ihoa vasten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä kärsineet mitenkään.

Vierailija
4/9 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton päällä pussilakana joten pesu vaan aivan turhaan kuluttaa peittoa. Makuupussin pesin koska onhan vauva siihen ihokontaktissa (pää, kasvot, pikkukätöset jne.). Meillä on pussia muutenkin jouduttu pesemään aika paljon, värit pysyny hyvin mutta onhan se muhkeus eli käytännössä varmaan se tärkein eli lämmöneristävyys on kyllä heikentynyt. Peitto on ollu melko vähällä käytöllä vielä, ja sitä ei ole tarvinnut pestä vielä kertaakaan eli pussilakanan vaihdolla on selvitty. En mielelläni pese esim. toppavaatteitakaan "turhaan", kun tuntuu ettei ne enää ekan pesun jälkeen pidä lämpöä samalla tavalla.

Vierailija
5/9 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve taapero vielä..

Vierailija
6/9 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pessyt kaikki, mukanahan tulee hoito-ohjeetkin, joissa sanotaan; tekstiilituotteet suositellaan pestäväksi ennen käyttöönottoa. Kaikille on myös kunnon pesuohje, joita noudattamalla ei kyllä saa pilattua niitä..

Vierailija
7/9 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin varmaan jonkun mielestä kamala äiti, mutta en pessyt myöskään esim. kaikkia potkuhousuja ennen käyttöä.

Vierailija
8/9 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan mahdollisimman vähän kemikaaleja imeytymään lapsen ohuen ihon läpi. Tekstiilitehtaissa on myös tosi pölyistä joten haluan ne pölyt pois vaatteista jotka ovat lähellä lapsen kasvoja lapsen nukkuessa.

Vierailija
9/9 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni tarvi pestä, makuupussin olen pessyt jo moneen kertaan eikä ole mennyt siitä pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä