Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vakuutan työnantajan että juuri MINÄ olen oikea valinta???

Vierailija
11.02.2010 |

Olen menossa kakkoshaastatteluun, meitä on enää jäljellä kaksi...Nyt tarvitsisin tsemppausta siihen miten vakuutan yrityksen toimitusjohtajankin siitä että juuri minä olen se oikea henkilö! Paikka on keskijohtoa, ja oikein todella haluaisin sen paikan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että todella haluat sen paikan onkin hyvä lähtökohta. Älä mieti muita hakijoita, keskity omaan osaamiseesi ja siihen, mitä sinulla olisi ko. firmalle annettavaa, mitä haluat siellä saada aikaan.

Vierailija
2/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi huono markkinoimaan itseäni. En kertakaikkiaan tiedä, miksi juuri minä olisin yhtään parempi kuin toinenkaan. Se toinenkin voi haluta ja tarvita kyseisen työpaikan yhtä kipeästi kuin sinä. Olla hyvä ja taitava tyyppi. En käsitä tuota itsensä kehumista mitä työpaikkaa hakiessa pitäisi osata tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse ole vakuuttunut omasta osaamisestasi niin miksi jonkun muun pitäisi sitä olla?

Sanot vaan että olen huono markkinoimaan itseäni ja annat sitten palaa.. muista hymyillä ja katso suoraan silmiin.

Vierailija
4/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vakuuttuunut omasta osaamisestani, ja olen myös ihan hyvä sitä osaamista markkinoimaan :) Nyt vaan jostain syystä jännittää tavallista enemmän, ehkä johtuen todella siitä että tämä työ on kuin tehty minulle! Voinko sanoa sen ääneen haastattelussa, että todella haluan tämän työn ja olen siihen oikea henkilö?

Vierailija
5/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, älä yritä vetää mitään roolia. Vilpittömyyttä arvostetaan aina.