G: Sun eka kerta!? Monenko vanha olit?
1. Ikäsi kun menetit neitsyytesi
2. Kenen kanssa?
3. Kaduttaako näin aikuisiällä?
4. Missä isässä lapsiesi olisi soveliasta alkaa harrastaa seksiä?
Kommentit (59)
1. 13-vee
2. 27-vee kusipään
3. kaduttaa mutta ei traumaksi asti
4. 17-veenä!!!
1.15v (ja muistan kuinka ajattelin olevani about planeetan viimeisin neitsyt :))
2. Saman ikäinen poika, johon olin tosi ihastunut ja aloimmekin seurustella ja seurusteltiin 3 vuotta
3. ei kaduta. Ihan selvinpäin omassa sängyssä.
4. omat saisi olla ehkä 17v.
2. Silloinen poikakaveri, johon olin mielettömän ihastunut ja jonka kanssa oltiin yhdessä 5 vuotta.
3. ei kaduta, mutta onneksi en ryhtynyt niihin puuhiin aikaisemman poikakaverin kanssa :)
4. riippuu tapauksesta - jos seurustelee ja asiat kunnossa - ehkä 15v. aikaisintaan, mutta jos tapahtuu aikaisemmin niin sitten tapahtuu.... kunhan olisi suurinpiirtein samanikäinen kumppani eikä mikään kolmekymppinen pervo hyväksikäyttäjä
1) 17 v.
2) Hessun
3) ei tod - mikä ja miksi kaduttaisi (nyt enää)?
4) mielellään yli 16 v., niinkuin näytti monilla muillakin vastaajilla olevan
OT, missä päin Suomea sanotaan "monenko vanha"? Etelä-Suomessa sanotaan "kuinka vanha".
1. Ikäsi kun menetit neitsyytesi 2. Kenen kanssa? 3. Kaduttaako näin aikuisiällä? 4. Missä isässä lapsiesi olisi soveliasta alkaa harrastaa seksiä?
1. 19v.
2. juutalainen sotilas, israel.
3. kyllä kaduttaa.
4. sitten kun on naimisissa.Iällä ei väliä.
1. 15 - vähän vajaa 16
2. juntti-idiootin
3. ei todellakaan - miksi ihmeessä. olin tyytyväinen kun sain asian hoidettua pois päivänjärjestyksestä. harrastin seuraavan kerran seksiä kolme vuotta neitsyyden menettämisestä O :
4. 18 vee - niinkuin rööki ja kaljakin
aika moni on tehnyt huorin ja kamalan nuorena. Ettekö te kykene odottamaan avioliittoon asti?
Juu en halunnut odottaa avioliitton. Kemiat pitää kohdata myös sängyssä.
2. Nykyisen vaimoni.
3. Kaduttaa sillä tehtiin se ennen naimisiinmenoa toisaalta tehtiin se vain pepun kautta joten eikait se haitannut.
4. Ihanteellisin ikä menettää poikuus tai neitsyys olisi varmasti 15v. heti rippikoulun jälkeen tai mahdollisesti rippikoulussa.
1. 14v
2. Silloinen poikaystävä
3. Ei kaduta
4. Kun on valmis kantamaan vastuun mahdollisesta vauvasta.
1. 17-v.
2. Kreikan reissulla yhden parikymppisen paikallisen
3. Ei oikeastaan, muistin kuitenkin kortongin!
4. Mielellään 16-v., aikaisintaan, mielellään ei kännissä
18
(avo)mieheni eli lasteni isän
(oops, olenko tehnyt nyt sitten huorin kun ei olla naimisissa apua, apua...)
ei tod
18 -> sitten kun ovat henkisesti tarpeeksi kypsiä
1. 17 tai 18, en muista...
2. poikaystävän kanssa
3. ei kaduttanut
4. 17 ok ikä...
1. 14v
2. raiskaajan
3. hävettää, inhottaa, yököttää, raivostuttaa.....
4. toivottavasti omasta vapaasta tahdostaan, kun ovat valmiit henkisesti ja fyysisesti
1) 13v
2) Nykyisen aviomieheni
3) Ei kaduta
4) Sitten kun sitä oikeasti haluavat, luotettavan kumppanin kanssa jonka kanssa ollaan keskusteltu ehkäisyasiat ja mitä jos-kysymykset läpi.
OT, missä päin Suomea sanotaan "monenko vanha"? Etelä-Suomessa sanotaan "kuinka vanha".
1. 16v ...eli 12vuotta sitten
2. Nykyisen aviomieheni
3. Ei
4. Lapset ovat vielä niin pieniä,vaikea kuvitella.Ehkä vähintään 16.Riippuu yksilöstä ja tilanteesta.Enkä todennäköisesti voi tähän juurikaan vaikuttaa:)
1. 15-16. (en enää muista, koska varsinainen neitsyyden menetys tapahtui.)
2. Janin.
3. Ei. Olin valmis.
4. 16, kuten lakikin sanoo. Kunhan huolehtivat ehkäisystä. Toivon, että odottaisivat pidempään, mutta teinien hormonien hyrräys taitaa olla vahvempi voima kuin minun toiveeni.
1. 14
2. nykyisen mieheni kanssa
3. kyllä, olin liian nuori
4. 16 olisi mielestäni sopiva ikä
1. 19-vuotias
2. Silloisen poikaystävän (vakavampi ensirakkaus)
3. Ei tietenkään kaduta, harkittu teko. Ainoa vaan, että poikaystävä osoittautui idiootiksi myöhemmin ;).
4. Mieluiten täysi-ikäisenä, mutta ei ainakaan ennen kuin täyttää 16v.
18.v., eka kunnon poikaystävä, yhdessä 5v. ei kaduta, siinä 17-18v.