Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vaan itkettää :´(

Vierailija
09.02.2010 |

Pakko purkaa tänne kun mieskin on yövuorossa.

Tänään siis olisi ollut meidän keskenmenneen vauvan laskettu aika :( Raskaus oli todellinen yllätys koska ehkäisy oli käytössä koko ajan, kuitenkin shokista toivuttuamme iloitsimme kovasti. Kerkesin kerran käymään neuvolassa ja lasketuksi ajaksi tuli 9.2.2010.

Vauva meni kesken vkolla 9.

Tiedän, että alkuraskauden keskenmenot on tosi yleisiä, monille kavereillekin on käynyt, mutta helpompi siitä olisi ollut päästä yli jos en olisi kerennyt saamaan tietoa lasketusta ajasta.

On mulla onneks aihetta iloonkin, itken vain tämän illan. Mahassa potkii kuitenkin uusi vauva ja ollaan jo vkolla 27.

Ootteko te muut keskenmenon kokeneet pitäneet jotain hetkiä kuolleen vauvan muistolle vai oletteko tapahtuneen jälkeen käsitellyt asian ja that´s it? En minäkään ehkä ensivuonna tähän aikaan enää sitä itke, mutta nyt tuntuu niin pahalta :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Tuntuu varmasti kamalalta. Sure ja itke niin paljon kuin haluat. Saat muistaa pientä vielä vuoden päästäkin ja aina kun siltä tuntuu. Muista kuitenkin iloita uudesta pienokaisesta jonka saatte. Toivon perheellenne kaikkea hyvää!

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus meni siis kesken viikon 11 tietämillä.

Lapsi täyttäisi syksyllä 16. Meidän tutuilla on samanikäinen ja monesti kun näen tuon pojan, ajattelen että meillä voisi olla samanikäinen lapsi, tai nythän hän olisi jo nuori.

Sain tuon keskenmenon jälkeen vielä kaksi keskenmenoa, niitä lapsia en oikeastaan ajattele, muuten kuin että voisi olla kolme lasta enemmän kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olisi ollut keskenmenneen LA. Kehitys oli loppunut 8+1, huomattiin 10+0.

Mutta tulin hyvin nopeasti uudestaan raskaaksi ja nyt minulla tuhisee tuolla sängyssä 5kk poikavauva :)

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrosta uudestaan raskaaksi ja olin siitä niin onnellinen, että keskityin siihen.

Nyt kun joudun yksin olemaan illan ja yön niin tiesin, että itkuks tää menee :(

Koitan katsoa telkkaria ja keksiä muuta ajateltavaa kun mulla menee helposti paniikkikohtauksen puolelle ja alan hyperventiloimaan ja se on vaaraksi jos oon yksin kotona..

Onneksi suurin pudottaja meni boxiin niin pystyn olemaan ehkä tunnin itkemättä..nukkumaan on turha yrittää mennä..tiedän että siitä ei tuu mitään :´(

Ap

Vierailija
5/6 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 8viikolla raskaana ,kun meni kesken .En ole hirvästi miettinyt sitä Olen ajatellut ,ettei sitä ollut meille tarkoitettu.kaipa siinä oli joku kehitys häiriö .Tulin puolen vuoden perästä raskaaksi ,ja saimme kauan kaivatun pojan .kolmen tytön jälkeen .Että ei kannata vaipua epä toinoon

Vierailija
6/6 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään vauva ollut ,sikiö vaan ,en itse ikinä mieltäny sitä vauvaksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme