Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoa laihdutusta takana ja -4kg.

Vierailija
09.02.2010 |

Siitäkin huolimatta, että olin 3 päivää tosi kipeänä enkä liikkunut yhtään ja söin mitä sattuu. Muuten olenkin liikkunut päivittäin kuntoni sallimissa rajoissa ja syönyt kevyesti. Yritän pitää tavoitteet kohtuullisina ja suht lyhyellä tähtäimellä; esim. viikon päästä pitäisi painoa olla taas kilo vähemmän.

Mutta joo, urakkaa on vielä edessä kymmeniä kiloja!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aloitettava. itse olen aikanani laihduttanut 16kg ja takasin eivät ole tulleet 10v jälkeenkään.

Vierailija
22/23 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä huimasti sekä ap:lle että muille laihduttajille :)

Itse laihdutin noin kymmenen vuotta sitten 22 v. yli kaksikymmentä kiloa (162/75 -> 162/52) ja ovat pysyneet hyvin poissa. Kun lopetin tupakanpolton, paino nousi hetkellisesti muutaman kilon, mutta nekin lähtivät taas muutamassa kuukaudessa, kun tsemppasin. Samoin nyt lapsen saatuani ja ollessani hoitovapaalla on syöpöttely taas vähän karannut handusta, mutta vain ehkä viitisen kilon verran.

Suosittelen lämpimästi sitä liikuntaa ruokavalion rinnalle. Itse en koskaan ole saanut painoa tippumaan pelkän ruokavalion avulla. Liikunnasta on niin monenlaista apua laihdutukseen: kaloreita palaa, lihakset kuluttavat levossakin energiaa enemmän kuin laardi ja kaikki se liikuntaan käytetty aika on pois jääkaapilla notkumisesta.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee :). Itse olen lähes samaa kokoluokkaa, nyt paino 102kg mutta aloitin 115kg:sta!! Joo minäkin olen kuullut noita "kun se paino ei tipu nii sitten annetaan olla"-juttuja, mutta 1kg/vko on lähtenyt tähän mennessä eli en valita ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä