Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-tangokuningatar Kati Forsin (nyk. Spets) velkahelvetti

Vierailija
09.02.2010 |

Lehdessä oli tästä taannoin, eli kyseisellä naisella ulosotossa kymmeniä tuhansia euroja (vai olikohan jopa satoja), mm. asuntolainan jättänyt maksamatta.

Nyt perheen talo menossa vasaran alle.

Mikä ihmisiä vaivaa? Pitää olla hienot talot ja tavarat, vaikka ei ilmeisesti ole varaa maksaa (tai minkäänlaista taloustajua).

Miten joku voi jättää KODIN maksut maksamatta, ja sitten saa pelätä joutumista taivasalle?

Käsittämätöntä!

Eri asia jos tilanne johtuu vaikkapa työttömyydestä, mutta monilla siitä ei ole kyse, vaan ihan yli varojen elämisestä.

Miehellä on lisäksi elareita ulosotossa. Ihana pariskunta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoisi mutta mua ärsyttää kun mikään ei muka koskaan ole oma vika, aina jonkun toisen syy. Kyllä mäkin ihan mielelläni asuisin omakotitalossa Helsingissä mutta kun ei ole varaa, tyydyn kerrostalo-osakkeeseen pikkukaupungissa.

Pakkomyynti on ihan törkeää raha-asioista piittaamattomuutta. Jos rahat ei riitä, pitää ymmärtää ajoissa luovuttaa ja hakea apua tai myydä talo.

Vierailija
22/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ongelmia raha-asioissa, ne ratkoo sitten. Lapset ei ainakaan ole jäänyt ilman kattoa ja suojaa. Tangokunkaallisuus on muutaman vuoden vaihe, harva jää kiintotähdeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitaloon taisi jäädä lasten kanssa?

Vierailija
24/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n kanssa samoilla linjoilla eikä mulla ole oma lehmä ojassa. Kerrostalossa asun ja varojeni mukaan elän. Mun mielestä 280000 eur velkaa on järjettömästi ja näköjään ajoi pariskunnan ongelmiin. Facebookin mukaan asuvat Varkaudessa nykyään.

Vierailija
25/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs jos olet hyvässä ammatissa ja palkka hyvä, elämä kunnossa ja kaikki OK. Sinulla on laina, joka on mukautettu hyvin tuloihisi ja maksukykyyn. Sairastut todella pahasti etkä kykene töihin ja hoidot maksaa todella paljon eikä yhteiskunta maksa kaikkia hoitoja esim. kalliit syöpähoidot joissain tapauksissa. Turvajärjestelmä pettää jäät väliinputoajaksi. Ei pitäisi olla niin varma mistään tässä elämässä!

En ole tuossa tilanteessa, mutta olen elämää nähnyt eikä kannata olla niin ehdoton tässä elämässä, kyllä se elämä opettaa sinuakin joskus.

Vierailija
26/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdella aikuisella töitä riittää.

Vierailija
27/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on järjetön velka ja juuri siksi ei kannata ottaa noin valtavia velkoja kun elämästä ei koskaan tiedä keneen se syöpä iskee!

Ja Katilla kyse tuskin on mistään sellaisesta.

Vierailija
28/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs jos olet hyvässä ammatissa ja palkka hyvä, elämä kunnossa ja kaikki OK. Sinulla on laina, joka on mukautettu hyvin tuloihisi ja maksukykyyn. Sairastut todella pahasti etkä kykene töihin ja hoidot maksaa todella paljon eikä yhteiskunta maksa kaikkia hoitoja esim. kalliit syöpähoidot joissain tapauksissa. Turvajärjestelmä pettää jäät väliinputoajaksi. Ei pitäisi olla niin varma mistään tässä elämässä!

En ole tuossa tilanteessa, mutta olen elämää nähnyt eikä kannata olla niin ehdoton tässä elämässä, kyllä se elämä opettaa sinuakin joskus.

Vierailija
29/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veloista pääsee maksamalla ja koirista potkimalla, kateus pitää ansaita...

Vierailija
30/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitäkään saa kaikki, riittää jos vaikka toisella puoliskolla verenpainelääkitys eikä se kaikkea korvaa saatika sellainen vakuutus ei ole ollut aina olemassa.

Vierailija
31/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nää molemmat!!!!! Kannattaa kiertää kaukaa jos ei halua joutua itse maksumieheksi.

Vierailija
32/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, varo vaan ettet itse joudu maksumieheksi kun julkisesti herjaat. Nämä vietit pystytään tarvittaessa jäljittämään.

Vierailija
33/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on järjetön velka ja juuri siksi ei kannata ottaa noin valtavia velkoja kun elämästä ei koskaan tiedä keneen se syöpä iskee!

Ja Katilla kyse tuskin on mistään sellaisesta.

Aivan sama se on kuinka iso tai pieni velka se on et pysty sitä maksamaan+ Vai mikä olsi sellainen summa mikä kannattaisi ottaa jos tulot antasivat myöden vaikka 300 00e lainaan?

Tuolla logiigalla ei kannata myöskään tehdä lapsia, matkustaa minnekkään, hemmotella itseään.. Kaikki rahat kannattaa vaan säästää jos sattuu sairastumaan syöpään..

hoh hoijaa.

Vierailija
34/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viestit ei vietit (hauska lapsus tässä yhteydessä) niin tietysti vietittäjät myös voidaan jäljittää samoin eli sitä tarkoitin.

Vierailija
35/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua mä meen nukkumaan, siis viestittelijät ei vietittäjät : )

Vierailija
36/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö jo joku, että onko niille tulossa lisää perheenlisäystä? Elarit ulosottoon vai miten se meni?! ;)

Vierailija
37/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen lainan pystyy maksamaan helpommin kuin ison eikö?

Tässä ketjussa ei ole kyse mistään syövästä tai muistakaan sairauksista vaan siitä että Spetsien talo on pakkohuutokaupassa maksamattomien asuntolainojen takia.

Ja se on fakta.

Ihan sama mulle mikä syy on mutta kenenkään muun syy se ei ole kuin heidän itsensä enkä mä hyväksy moista holtittomuutta raha-asioiden hoidossa.

Piste. Päätän keskustelun osaltani tähän.

Vierailija
38/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh: Taidat olla aika tiukkapipoinen kanssahiihtäjä. Oletko kaikessa noin ehdoton ja tiukka. Tuo "Piste" on aika kuvaava luonteenpiirre.

Vierailija
39/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tiukkapipoinen ja kunnon kansalainen joka elää arvokkaasti asiansa hoitaen kuin leväperäinen 5 euron mies/nainen joka elää kuin 100 euron mies/nainen... Kannattaako oikeasti tehdä itsestään hölmöä?!

p.s.Tää sivusto on muuten otollinen paikka kyseisen naisenkin kirjoitella! ;)

Vierailija
40/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus täytyy ansaita. Ja näemmä nämä ko. julkkikset ovat joidenkin kateuden aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi