Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-tangokuningatar Kati Forsin (nyk. Spets) velkahelvetti

Vierailija
09.02.2010 |

Lehdessä oli tästä taannoin, eli kyseisellä naisella ulosotossa kymmeniä tuhansia euroja (vai olikohan jopa satoja), mm. asuntolainan jättänyt maksamatta.

Nyt perheen talo menossa vasaran alle.

Mikä ihmisiä vaivaa? Pitää olla hienot talot ja tavarat, vaikka ei ilmeisesti ole varaa maksaa (tai minkäänlaista taloustajua).

Miten joku voi jättää KODIN maksut maksamatta, ja sitten saa pelätä joutumista taivasalle?

Käsittämätöntä!

Eri asia jos tilanne johtuu vaikkapa työttömyydestä, mutta monilla siitä ei ole kyse, vaan ihan yli varojen elämisestä.

Miehellä on lisäksi elareita ulosotossa. Ihana pariskunta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika kun olet ehdoton ja niin vähän elämää nähnyt. Kyllä se iän myötä helpottaa kun elämä potkii ja viisaus lisääntyy, toivottavasti.

Vierailija
42/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta eksyin sivuille ja alkoi nämä kommentit naurattaa. Uteliaisuus heräsi Katin musiikkiin senverran että piti oikein Spotifysta kuunnella millaista musiikkia laulaa, ihan sujuvaa tanssi-iskelmää muttei mitään mikä nousisi klassikoksi. Alatalon Tytöt tahtoo pitää hauskaa oli kyllä rimanalitus;-) ja terveisiä muuten Jukan eksälle jos sattuu ketjua lukemaan, oltiin joskus grillailemassa ja Zorro katottiin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä on varmaan syy näihinkin ihmisten kommentteihin ja aviorikkomista ei katsota tanssiyleisössä hyvällä. Mutta eiköhän anneta jokaisen elää tavallaan, varmaan ilman ympäristön tuomitsemistakin tulee stressiä jos raha-asiat ei suju. Armollisuutta ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin mulle tarkoitettu viesti. Mä olen ihan aikuinen ja elämää nähnyt ja juuri sen takia ymmärrän että kaikkea ei voi saada. Olen kokenut työttömyyttä ja rahattomuutta, sairautta ja kuolemaa lähipiirissä. Siksi osaan arvostaa elämän pieniä asioita ja elää niukasti. Harmi jos se jonkun mielestä osoittaa tiukkuutta ja suvaitsemattomuutta että elän varojeni mukaan. Enkä jätä asuntolainoja maksamatta. Ennemmin menen vuokralle.

Vierailija
44/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mieki meen touhuumaan muuta en jaksa enää vääntää.

Hyvät illanjatkot!

Vierailija
45/62 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä oikeesti uskon ja luulen ihan aikuisten oikeesti... kaikki jotka tätä ketjua lukee, tajuaa missä mennään. Tuskin kukaan on kateellinen :D

Mutta nythän vaan voidaan todeta, että niin makaa kuin petaa jne. Toivottavasti saavat asiansa järjestykseen.

Vierailija
46/62 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseen suhteeseen, toivoo ex-urjalalainen

Vierailija
47/62 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tuntuu menevän, ovta vissiin paenneet velkojaan ulkomaille, asuvat kuulemma espanjassa. Jokos se niiden toinen muksu on syntynyt?

Vierailija
48/62 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni tästä pariskunnasta aikoinaan vaikka tango tai iskelmä ei iske muhun ollenkaan. Minua inhotti se mauttomuus eli hehkuttaa nyt lehdissä rakkautta, kun toinen on jättänyt perheensä (pieniä lapsia?). Että voihan se rakkaus viedä, mutta eikö asiaa olisi voinut hoitaa hienotunteisesti eikä rallattaa siitä lehdissä?

Ihmettelinkin silloin, että onko iskelmäkansa sellaista, joka menee iloisesti tällaisen parin keikoille ja maksaa heidän leipänsä. Tästä päätellen tanssikansalla on kuin onkin selkärankaa :)

Tuskinpa kukaan on kateellinen ihmiselle, joka on epäonnistunut urallaan ja on korviaan myöten veloissa.

Vierailija
49/62 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä toisten tragdioilla jeesustelu on erittäin tekopyhää. Kertoo enemmän sinusta kuin itse asian kohteesta. Usein ihmiset jalostuvat vasta omien kärsimysten kautta olemaan arvostelematta muita. Ilmeisesti et ole vielä kärsinyt.

Vierailija
50/62 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kyse mistään tragediasta, vaan itsekeskeisyydestä ja pahuudesta.

Vierailija
51/62 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietääkö kukaan mitähän tälle pariskunnalle kuuluu nykyisin?

Vierailija
52/62 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö koko pariskunta edes Suomessa?

Vierailija
53/62 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
54/62 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, missäpäin menevät? Hyvä laulaja kyllä.

Vierailija
55/62 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa mitä heille kuuluu tänä päivänä?

Vierailija
56/62 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudessa asuvat edelleen.

Vierailija
57/62 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon minä. Tää juttu haisee kauas!

Vierailija
58/62 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kateellinen, turhaa energian hukkaa. Mutta varmasti monella ihmisellä on syytä kantaa kaunaa heitä kohtaan, ovat aikamonen kanssa sukset ristissä ja moni muusikko on jäänyt ilman palkkojaan... Rusinat pullista tyylillä ei pötkitä pitkälle ja hetken ehkä huijaukset onnistuu mutta totuus tulee eteen aina, karman laki! Mutta kääk... Lisää lapsia tulossa heille??? :(

Vierailija
59/62 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katilla on todella hyvä ääni ja hän on hyvä näyttelijäkin... en luottaisi häneen siis yhtään! Erittäin juoni pariskunta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miksi ovat Varkaudessa? Kotihan on helsingissä.

olisko Varkaudessa vaikka siksi, kun on teatterissa esittämässä musikaalia? Vaikka koti on Hesassa...

Vierailija
60/62 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän heille kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä