Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako av teidätkin kiukkuisiksi?

Vierailija
09.02.2010 |

Olen yleensä aika hyväntuulinen ja positiivinen ihminen. Eilen illalla ihmettelin, kun olin äreä. Ja nyt huomaan, kuinka nenänvarteni on kurtussa. Yleensä en ärsyynny näistä ketjuista, mutta nyt ärsyttää tämä inttäminen todella paljon.

Tähän ei ole kuin yksi syy: olen kotona toipilaana ja olen kaksi päivää roikkunut av:lla. Siis aamusta iltaan, tuntitolkulla. Yleensä käyn täällä selailemassa päivittäin, mutta poistun kommentoimatta.

Korreloiko muilla av ja mieliala?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suoli24 ja kun siirryin av:lle, niin eihän se mitään auttanut. Sama kyy tälltäkin otsaan nousee.

Vierailija
2/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut kymmenen minsaa, pakko lähteä pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpäästäkö keskustellaan ;)

Vierailija
4/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta todellakin saa kiukkuiseksi ja todella pahalle tuulelle! Aamulla heräsin ihan hyvällä tuulella mutta nyt olen taas tosi äreänä. Ihan vaan täällä yhden ketjun ja inttäjän takia... Piti välillä lähteä tekemään lumitöitä, että sai purettua kiukkua. Pitäisi päästä koko palstasta pois niin olisi paremmalla tuulella. Onneksi kohta lähdetään lomalle 2 viikoksi, siellä ei tule av:lla roikuttua.

Vierailija
5/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpäästäkö keskustellaan ;)

Niin, siis kyseessä suomi24, mutta kun taso on mitä on, niin nimityksenä usein suoli24.

Vierailija
6/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä inttäminen on aivan loistavaa viihdettä.

Vierailija
7/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoko se on alkaa muille opettajaksi jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa! Ärsyttää tuommoiset apn kaltaiset mammat, jotka on kuin persiiseen ammuttuja karhuja jos ei mammat nuole ja ole heti samaamieltä. Niin makaa kuin petaa!!!

Vierailija
8/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoko se on alkaa muille opettajaksi jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa! Ärsyttää tuommoiset apn kaltaiset mammat, jotka on kuin persiiseen ammuttuja karhuja jos ei mammat nuole ja ole heti samaamieltä. Niin makaa kuin petaa!!!

Vierailija
9/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä, ettei kaikki ole samaa mieltä. Totta kai saa olla eri mieltä asioista! Mutta tyhmä älykääpiö ei saa olla!

ap

Vierailija
10/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä palsta on huvittava. Käyn täällä säännöllisen epäsäännöllisesti ihmettelemässä nykyäitien juttujen tasoa.

t. parikymppinen lapseton opiskelija

Vierailija
11/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen toisaalta tullut rennommaksi ihmiseksi, koska en todellakaan halua olla takakireä pilkunviilaaja niuhottaja, niinkuin moni täällä tuntuu olevan.

Elämästään voi nauttia ja antaa toisten tehdä niinkuin tykkää!

Vierailija
12/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat inttää tuommoista. Pakkoko on lukea jos ei kiinnosta!

Vierailija
13/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä, ettei kaikki ole samaa mieltä. Totta kai saa olla eri mieltä asioista! Mutta tyhmä älykääpiö ei saa olla! ap

kuten sinäkin ap olet varmasti monien mielestä.

Vierailija
14/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sinne peiton alle itemään ei tämä nyt mikään itkumuuri ole, jos sääliä kaipaat!

Vierailija
15/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa:D

Vierailija
16/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin suvaitsematonta porukkaa, että uskonlahkotkin kalpenee. Mitään ei saa tehdä. Läskeille ja masentuneille ja huumeongelmaisille nauretaan. Jokaiseen kysymykseen tulee ainakin yksi ivallineen vastaus tyyliin mitäs läksit. Huh! Aina välillä täällä käyn ja yleensä vaan lueskelen, mutt siitäkin jo tulee vihaiseksi. Pitänee vissiin lopettaa koko palstan lukeminen.

Vierailija
17/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat inttää tuommoista. Pakkoko on lukea jos ei kiinnosta!

Ja niitä täällä riittää ja sen takia täällä kokoajan tapellaan.

Vierailija
18/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vitu viljely tai muuten ihme vastaukset, mutta sitten lyön koneen kiinni, ei av palsta ei saa päivääni piloille, enempi se on niitten idiootti vastaajien ongelma jos on vaikka ihan oikeesti niin tyhmä ja aina pahalla päällä. :D

kun joku kysyy jotain niin jos ei ole samaa mieltä(varsinkin jos kysyy vasta neuvoa) niin neuvo tai kommentti on jotenkin agresiivinen.

Vierailija
19/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei niin paljon ärsytä.

Vierailija
20/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee silmille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan