Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako av teidätkin kiukkuisiksi?

Vierailija
09.02.2010 |

Olen yleensä aika hyväntuulinen ja positiivinen ihminen. Eilen illalla ihmettelin, kun olin äreä. Ja nyt huomaan, kuinka nenänvarteni on kurtussa. Yleensä en ärsyynny näistä ketjuista, mutta nyt ärsyttää tämä inttäminen todella paljon.

Tähän ei ole kuin yksi syy: olen kotona toipilaana ja olen kaksi päivää roikkunut av:lla. Siis aamusta iltaan, tuntitolkulla. Yleensä käyn täällä selailemassa päivittäin, mutta poistun kommentoimatta.

Korreloiko muilla av ja mieliala?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmällä älykääpiöllä viittaan siihen, että vaikka mitä tutkimustuloksia iskisi pöytään, niin intetään vastaan. Vaikka kuinka olisi ko alan erityisasiantuntija, silti joku inttää vastaan.

Minä haluan dialogia. Dialogi on ymmärryksen luomista näkemyksiä vaihtamalla. Dialogi ei ole monologista inttämistä.

Joskus näitä dialogeja täällä on. siksi minä täällä käyn jo kymmenettä vuotta.

ap

Vierailija
22/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SITTEN PROVOILLAAN KOKOAJAN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kippurassa näille jutuille. Ääliänaiset näyttäytyvät pahimmillaan. Elävät seiskalla ja iltasanomilla ja Bbtaloilla ja sen kyllä huomaa jutuista.

Hulvattoman hauska palsta. Monet naurut olen täällä saanut näiden mammojen kustannuksella.

Vierailija
24/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkitietävät-super-imettävätäidit ottavat todellakin päähän!!! "paremmuudellaan" kehuskelu on syvältä!!!!

Vierailija
25/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti pitää 10 v täällä notkua. Jos dialogia haluat mene keskusteluchättiin. täällä juuri ärsyttää kun ihmiset kirjoittaa laueen niinkuin tää ois joku juttelu reaaliajassa.

Vierailija
26/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että oikein verenpaine nousee. Mutta täällä on selvästi hyviäkin tyyppejä. Ja nimimerkittömällä palstalla ON aivan yleismaailmallisesti enemmän vittuilua.

Terv. kohta kolmekymppinen lapseton nainen, joka toivoo olevansa raskaana, mutta ei kuitenkaan usko että nk. nykyäitien jutut ovat sen tasottomampia, kuin olisivat olleet parikyt vuotta sitten, jos sen aikaisilla äideillä olisi ollut AV. Se on niin helppo kuvitella olla ylempänä toisia ihmisiä.

Vierailija
27/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka hulluuden ja tyhmyyden unohti, kun meni lukioon. Ne kaikki erilaiset yläasteen tyypit ja piisikset, luuserit jne. Seuraavan kerran ne näkee synnärillä ja tällä palstalla.

Vierailija
28/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen saanut täältä niin paljon, ei pelkästään nauruja vaan hyvin ohjeitakin. Ja kyllä sitä dialogiakin täältä saa.

Mutta se pitänee tehdä, että siirtyy normaalin päiväjärjestykseen, eli käymään täällä kakskyt kertaa vähemmän.

Vierailija
29/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teillä on ojtain vikaa korvien välissä. Kyllä täällä järkevälle ihmiselle tulee kurja tai ärsytävä olo kun käy. Mutta nykyäidit ja ihmiset on vaan niin hulluja että hulluus naurattaa. Aitoja ihmisiä sen pitäisi itkettää. että ap oon ihan samoilla linjoilla sun kaa.

Vierailija
30/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin pitkään pois täältä just sen takia. Nyt taas jumittunut.

Vierailija
31/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ottaa sen kirjaimellisesti, vaikka itse ei tarkoita niin. Eihän sitä koko elämänkertaa tänne kirjoittaa voi, vaan sitä kirjoittaa vaan jonkun irrallisen jutun/kommentin, ja muut ymmärtää/haluaa ymmärtää sen sitten väärin. Se on se ongelma jonka olen huomannut täällä 12v aikana. Tosin, täytyy sanoa, että ei tämä vielä 90- luvun lopussa tai 2000-luvun alussa tämmöinen ollut, kyllä tämä on pahentunut viime vuosina. Onko nuoret av-mammat kiukkuisempia ;)? Älkää nyt ottako taas kirjaimellisesti... ;DD

Vierailija
32/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?että

Vierailija
33/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta! Lisäksi joiltain puuttuu tilannesidonnainen ajattelu.

En minäkään muista tämän näin pahan olleen 2000-luvun alussa. Ehkä tämä liittyy myös siihen, että kaikista asioista on tullut nykyään uskon asioita. Kaikkia asioita pohditaan, viitsinkö uskoa tuota, vaikka kuka tiedemies on sen sanonut.

ap

Vierailija
34/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulkinnat ärsyttävät. Tässäkin TULKITAAN, että minua ärsyttää, jos joku ei ole kanssani samaa mieltä. Olenko niin sanonut? En. Eli kyse on toisen TULKINTA. Tämän tulkinnan hän ilmaisee SYYTTÄVÄLLÄ sormella.Rakentava itseilmaisu on kaukana.

ap

pakkoko se on alkaa muille opettajaksi jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa! Ärsyttää tuommoiset apn kaltaiset mammat, jotka on kuin persiiseen ammuttuja karhuja jos ei mammat nuole ja ole heti samaamieltä. Niin makaa kuin petaa!!!

Vierailija
35/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä puhutte. Mikä tässä nyt voi olla niin ärsyttävää? Minä melkein pelkästään nauran omasta mielestäni vitsikkäille kommenteilleni ja joskus jonkun muunkin, sekä ajoittain yritän provosoida. Mielestäni joskus annan myös ihan hyviä ja joillekin tarpeellisia neuvoja asioista joista omasta mielestäni tiedän jotain.

En jaksa ärsyyntyä jonkun Martiinan TV-ohjelmasta jota en koskaan ole edes katsonut tms. Tuntuu ihan kivalta että sellaiset asiat eivät minua ärsytä.

Vierailija
36/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa minut lähinnä huvittuneeksi aj huomaamaan miten pieniä ongelmia joillain on.. =)

Vierailija
37/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

buustausta, jolla saatiin keskustelu liekkeihin. Tarkoituksella provoilua joka on aika yleistä täällä. Osa keksii juttuja ja katsoo kuinka ihmiset lankeaa ja jatkaa juttua. T: provoilija

Vierailija
38/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalle päälle. Eli älkää lähtekö siihen inttämiseen mukaan. Jos joku sanoo teidän jutusta jotain negatiivista, tai ymmärtää väärin, niin laskekaa kymmeneen älkääkä vastatko siihen mitään. Juttu kuihtuu siihen, ja riita jää syntymättä. Se on vaikeata, tiedän, mutta se on aika yksinkertainen tapa saada ne riidat vähenemään.

Tämä on loppujen lopuksi aika inhottavaa, että täällä tulee niin pahalle päälle ja näitä juttuja minä ainakin mietin jopa silloinkin kun en tällä palstalla ole! Ja oikeasti murehdin sitä että joku "älykääpiö" alkanut inttämään jostain tyhmästä. Voiskohan itse hankkia tänne jotenkin porttikiellon, siis että saisi tämän sivun sellaiseksi ettei pääse tänne? Mä varmaan sellaisen kyllä hankkisin, täällä menee kamalasti aikaakin ihan hukkaan joka päivä!

Vierailija
39/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos selvennyksestä. Tiedäthän myös, että jos puhut miehellesi noin, niin saat aikaiseksi varsinaisen perheriidan. Tulkinnat ja syytökset ovat parisuhdeneuvonnassa ne ensimmäiset jutut, joista pitää päästä irti ennenkuin jatkaa itse asiasta.

ap

Vierailija
40/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

buustausta, jolla saatiin keskustelu liekkeihin. Tarkoituksella provoilua joka on aika yleistä täällä. Osa keksii juttuja ja katsoo kuinka ihmiset lankeaa ja jatkaa juttua. T: provoilija

oletko sä vaan ilkeä ihminen vai mitä huvia tuollainen tuottaa? Ihan oikeasti tästä pitäisi keskustella että saadaan tää palsta jotenkin toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi