Saako av teidätkin kiukkuisiksi?
Olen yleensä aika hyväntuulinen ja positiivinen ihminen. Eilen illalla ihmettelin, kun olin äreä. Ja nyt huomaan, kuinka nenänvarteni on kurtussa. Yleensä en ärsyynny näistä ketjuista, mutta nyt ärsyttää tämä inttäminen todella paljon.
Tähän ei ole kuin yksi syy: olen kotona toipilaana ja olen kaksi päivää roikkunut av:lla. Siis aamusta iltaan, tuntitolkulla. Yleensä käyn täällä selailemassa päivittäin, mutta poistun kommentoimatta.
Korreloiko muilla av ja mieliala?
Kommentit (49)
laittaa niitä tutkimustuloksia palstalle, kopioi toiselta sivustolta hillittömän määrän tekstiä ja sitä muka pitäs jaksaa lukea, niin varmaan.
Toiseksi ihmetyttää ne jotka tuntuu notkuvan palstalla jatkuvasti, eikö ole muuta eläää?. Minulla on pieni vauva ja mulla on paljon muutakin tekemistä, kun täällä hillua. Tämäkin loppuu sitten varmaan lähes kokonaan kun palaan töihin, koska tuskin aika riittää.
Ne muuten jotka laittaa härskimpiä provoja ovat yleensä miehiä, minun mieheni tekee juuri näin. Hän laittaa juuri sellaisen provon, jonka tietää ärsyttävän ja nauraa sitten puseroonsa tyhmille mammoille. Eikä ole muuten ainoa mies, jotka mammmoja huijaa!
Sitä taitoa ei missään opeteta. Inttäminen ja toisen osapuolen näkemyksen lyttääminen ei ole keskustelua, mutta se on helpoin tapa niille, joilla ei ole käsitteitä eikä älyä pohtia asioita syvemmin. Helppoa on heittää kaikenlaista negatiivista, se ei vaadi älynlahjoja. vähänkin syvällisempi asioiden pohdinta vaatii aivoilta enemmän. Pitää osata käsitteitä, pitää osata pohtia asioita monelta eri kantilta, pitää ymmärtää syitä ja seurauksia. Kaikki eivät siihen ilmeisestikään kykene.
kun toisia ärsyttää.jos tulee ,joku kirjoitus virhe.Heti ollaan haukkumassa , vaikka aihehan on tärkein.
En ota kettuiluja vakavasti.
Se että tämä palsta heijastelisi vain naisten sielunmaisemaa on harha - katkerin ja pahansuovin av-yksilö on mies.
Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta ihan mitä haluaa ja inttää niin paljon kuin huvittaa. Joka ei sitä kestä, pysyköön täältä pois.
helpottuneeksi ja kiitolliseksi. AV:lla tunnen itseni keskivertoa fiksummaksi, mieheni tuntuu maailman ihanimmalta mieheltä ja lapseni on aivan täydellinen näihin av-mammojen riehupettereihin verrattuna. :)
Keski-ikä täällä on vissiinkin joku 30-50v?
Huonot asenteet saa huonolle tuulelle. Itse kun olen kuitenkin nuori yh ja kaiken pahan lisäksi "punkkari" (en jaksa tarkentaa), niin olen varmasti monenkin täydellisen av-mamman inhokki. Täällä tuntuu olevan sellaisia ihmisiä, jotka eivät oikein haluakkaan ymmärtää että on olemassa valtavirrasta poikkeavia ajatusmalleja ja ihmisiä.
Useimmiten jos paljastan oikean ikäni, alkaa armoton v*ttuilu, tyyliin: Mene pentu takaisin hiekkalaatikolle. Olen siis 23.
Se ärsyttää että jos joku kirjoittaa hyvin perustellun viestin jossa on faktaa tai positiivisia asioita, viesti sivuutetaan täysin tai käännetään negatiiviseksi, kun ei vain haluta ymmärtää.
Ihmetyttää kyllä se että puhuvatko täällä olevat ihmiset IRL niin tylysti? Arvostelevatko he oikeasti päin naamaa kuten väittävät? Onko kaikilla niin negatiiviset ja kyyniset käsitteet kaikesta? Ja viimeisenä: Ovatko kaikki oikeasti niin mustavalkoisia kuin antavat ymmärtää?
Netiketin kertaus muuten ei tekisi täällä ihmisille pahaa.
minusta nämä jutut on hyvin viihdyttäviä.
on eri näkemyksiä, hyviä perusteluita ja ketjusta tulee pitkä ja mehukas. Mutta kyllä sen jutun saa jatkumaan ilman provoiluakin. Jos on tarpeeksi fiksu.