Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotiaiden tyyli-ikoni? Antaisitko 3. luokkalaisesi

Vierailija
09.02.2010 |

pukeutua verkkosukkahousuihin, korkokenkiin jne., rajata silmänsä kajalilla ja maalata huulensa punaisella huulipunalla?

Aika karmivaa minun mielestäni.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1249538/From-worried-mother-p…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kun saatais vähän väriä tähän harmaaseen suomeenkin!

Vierailija
2/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin Suri (viimeisessä kuvassa) olis ollu niin paljon söpömpi ihan vaan ballerinat jalassa. Voi lapsi-parkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lolita joo

Vierailija
4/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän seinän sisällä jos jostain noin karmeat kuteet löytäisi ;) Saa myös meikkailla räväkästikin: kotona. Ehdottomasti kun lähtee ihmisten ilmoille niin pitää olla siveät ja ikään sopivat vaatteet eikä meikkiä! Mutta noi kokeilut - kotona ja huumorinpilke silmässä - kuuluu mun mielestä kasvuun.

t. 9v tytön äiti

Vierailija
5/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän seinän sisällä jos jostain noin karmeat kuteet löytäisi ;) Saa myös meikkailla räväkästikin: kotona. Ehdottomasti kun lähtee ihmisten ilmoille niin pitää olla siveät ja ikään sopivat vaatteet eikä meikkiä! Mutta noi kokeilut - kotona ja huumorinpilke silmässä - kuuluu mun mielestä kasvuun.

t. 9v tytön äiti

En käsitä, miten joku äiti antaa lapsensa pukeutua noin. Tuo on aivan täysin järjenvastaista käytöstä.

Vierailija
6/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 9-vuotiaat käytä vielä ihan tavallisia lastenvaatteita... haalareita, kurahousuja yms?

Vierailija
7/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on meikeillä jo treenattu, mutta se on kotileikkejä varten.

Vierailija
8/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 9-vuotiaat käytä vielä ihan tavallisia lastenvaatteita... haalareita, kurahousuja yms?

Vierailija
9/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan satavarmasti muista että käytinkö just kolmannella, mutta uskoisin niin. Eikös ne nyt ole ihan normaalia vaatetusta? Itsellä ei ole tuon ikäisiä, joten ei ole tämän päivän tietoa...

Vierailija
10/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 10-vuotias enää lapsi ole, mutta ei nyt ihan tolla tavalla tarttis kuitenkaan pukeutua.

Farkkulegginsit ym "muotivaatteet" on ihan ok, samoin meikkaaminen. Siis lähinnä jotain mineraalipuuteria huiskitaan naamaan ja laitetaan ripsiväriä+huulikiiltoa. Kouluun ei meillä ole vielä ollut (4. lk) innostusta meikata, mutta joskus iltaisin/viikonloppuisin kavereiden kanssa kotona.

Ja noi kengät, hui! Mun käsittääkseni ala-asteikäinen ei saisi korkkareita käyttää ollenkaan. Surin tanssikengistä nyt en kommentoi, mutta noi saapikkaat on aika hurjat. Eikä varmasti tee hyvää jaloille.

Vierailija
11/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaita käytetään toki vielä ala-asteella ja osa käyttää sadetakkia, mutta kurahousuja ei kyllä enää eskarin jälkeen päälle saa.

Vierailija
12/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut "pakko" antaa pukeutua pillifarkkuihin, farkkuleggingseihin ja mataliin kiilakorkoisiin kenkiin. Lisäksi laittanut huulikiiltoa ja vihreää kajalia silmiinsä pyjamabileisiin :-(

Vierailija
13/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat ne vaatteilla koreilee

Vierailija
14/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saappaat! Ja ihan hirveää, kun sillä on päällä tuollainen aikuisten mekko, joka oikein korostaa lapsen vartaloa, lattarintaa ja lapsen pömppömahaa.

Miten voi vanhemmat antaa lapsensa pukeutua noin, en käsitä. Kyllä tuon rinnalla on napapaidat viattomia!

Vierailija
15/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 8.luokkalaisella on jotain tuon tyyppistä muttei verkkosukkia sentään

meikkaamaan opetteli 7. ja 8. luokan välisenä kesänä

Vierailija
16/21 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen punaista kun jo näenkin tuommoisen ilmestyksen! Ja vielä kamalampaa on että mulla on yks kaveri joka antaa hänen VIISIVUOTIAAN pukeutua juuri noin ja se meikkaa kun menee tarhaan jne. Mun mielestä täysin törkeetä ja häpeällistä käytöstä äidiltä. Ja asiahan ei minulle kuulu, mutta juuri oltiin ruotsinristeilyllä ja tää pikkupimu näytti ihan suoraansanottuna halvalta huoralta siellä. Ikävää on että oma 7 vuotias kysyy miksi hän ei saa pukeutua noin ja käyttää meikkiä jne. Olen asian hänelle selittänyt ja nyt hänkin pyörittelee silmiään kun näkee tän viisivuotiaan ilmestyksen.

Vierailija
17/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaita käytetään toki vielä ala-asteella ja osa käyttää sadetakkia, mutta kurahousuja ei kyllä enää eskarin jälkeen päälle saa.

Eikö eka,toka,kolmasluokkalaiset sitten leiki enää keväällä mitään loskaleikkejä, missä kurahousuja tarvitaan?

Vierailija
18/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli talvella haalarit ja muutenkin lapselliset vaatteet päällä. Itse aloin meikata vasta 15v mikä on musta sopiva ikä aloittaa, mutta muistan että kotkut luokkatoverit laittoi huulikiiltoa tms jo 6.luokalla.

Meikkaako nykyään tosiaan jo kolmasluokkalaiset ja pukeutuu muotivaatteisiin? :-O Oma tyttöni on vasta 2v mutta en kyllä halua että hän meikkaa vielä tuosa iässä, eikä kyllä tule todellakaan pukeutumaan kuin tuo linkin tyttö :-O kamalaa..

Vierailija
19/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eka,toka,kolmasluokkalaiset sitten leiki enää keväällä mitään loskaleikkejä, missä kurahousuja tarvitaan?

Ei siis niitä kumisia Rukan tms. kuriksia ;)

Vierailija
20/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen helma pidemmäksi ja meikit pois. Sitten voisi edes katsoa oisko jotain siedettävää.