Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
10-vuotiaiden tyyli-ikoni? Antaisitko 3. luokkalaisesi
09.02.2010 |
pukeutua verkkosukkahousuihin, korkokenkiin jne., rajata silmänsä kajalilla ja maalata huulensa punaisella huulipunalla?
Aika karmivaa minun mielestäni.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1249538/From-worried-mother-p…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No uskotaan sitten! Itse jotenkin ajattelin, että nämä kosteussuojapuvut on enemmän pienemmille, jotka "möyrii" jatkuvasti maassa ja isommat käyttää erillisiä kurahousuja silloin kun menee kurapuuhiin. Mutta olin siis väärässä, mikä ei varsinaisesti yllätä yhtään... :)