Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotiaiden tyyli-ikoni? Antaisitko 3. luokkalaisesi

Vierailija
09.02.2010 |

pukeutua verkkosukkahousuihin, korkokenkiin jne., rajata silmänsä kajalilla ja maalata huulensa punaisella huulipunalla?



Aika karmivaa minun mielestäni.





http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1249538/From-worried-mother-p…

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis niitä kumisia Rukan tms. kuriksia ;)

No uskotaan sitten! Itse jotenkin ajattelin, että nämä kosteussuojapuvut on enemmän pienemmille, jotka "möyrii" jatkuvasti maassa ja isommat käyttää erillisiä kurahousuja silloin kun menee kurapuuhiin. Mutta olin siis väärässä, mikä ei varsinaisesti yllätä yhtään... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla