Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eivätkö teidän miehenne todellakaan kanna täyttä vastuuta

Vierailija
08.02.2010 |

yhdessä kanssanne perheen ruokavalion suunnittelusta?

Tuosta eräästä viestistä saa käsityksen, että mies korkeintaan käy kaupassa.

Tai tekee jopa ruokaa, mutta vaimon ohjeiden mukaan...

Ei kuitenkaan ilmeisesti selviydy hommasta itse?

Miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vartioi ulkopuolisten varalta ja korjaa kiinteistöä turvalliseksi. Hän on ikioma turvamiehemme vihollisten varalta. Minä hoidan loput asiat kun mieheni suojelee perhettään pedoilta ja muilta tunkeilijoilta.

Vierailija
2/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ostaa kesällä häränfilettä ja sitä sitten grillailee kyllä. Makkaran paistokin onnistuu, mutta siihen se jää.

Äitinsä ei ole opettanut koskaan tavoille, eikä vanha koira ole oppinut uusia tapoja, aina asunut joko äidin tai tyttöystävän kanssa joten ei ole tarvinnut vaivautua ruokaa laittamaan, ja sitten tulotaso on sellainen, että ei kirpaise vaikka söis joka ateriansa ulkona ravintoloissa.

Ok, jos on pakko, ostaa kyl valmisruokaa itselleen ja osaa lämmittää mikrossa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siks ku mä en tykkää koko hommasta". Jepjep, ihana mies....

Vierailija
4/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa ruokataloutta.

Vierailija
5/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupassa ja ostetaan mitä sattuu. Sitten syödään sitä.

Vierailija
6/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä minä ruoan laitan, koska osaan sen paremmin. Kyllä se mieskin ruokaa osaa laittaa, mutta minun laittama on parempaa. Eikä se haittaa, tykkään kokata! :)

Vierailija
7/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä enemmissä määrin kiinnostunut nykyään ja sanoo mielipiteensä.

Vierailija
8/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ruokavalio koostuu saarioisten pizzoista ja portin lihapiirakoista ketsupilla.

Ai, mutta! Osaahan se tehdä tomaattimurskasta ja jauhelihasta kastikkeen...

Eli hyvin tomaattivoittoinen tuo kasvispuoli.

Vierailija
9/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä ja vastaus oli: "Ai mistä? Ääää hmmmph koska mä haluun syödä epäterveellisesti."

Vierailija
10/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käymme toki joskus yhdessä kaupassa +mies kertoo mitä tahtoisi ruuaksi jos mielensä jotain tekee.

Mnä käyn kaupassa, koska:

*mies päivät töissä, haluaa sieltä kotiin viettämään aoikaa lasten kanssa.

*minä päivät kotona lasten kanssa, haluan joskus "ihmisten ilmoille" vaikka sitten vaikan kauppareissulle.

Viilonloppusin käymme kaupassa, ja silloin yleensä koko perheen kanssa lähdemme (emme aina, jos esim. lapset väsyneitä tai heillä jokin juttu kesken tm. jolloin minä menen yksin)

Mutta viikolla sen 1-2 kertaa kaupassa käyn minä.

rakastan ruuan laittoa, ja senkin vuoksi hyvä että minä käyn. Mies tekee joskus ruokaa, ja toisinaan unohtaa jonkin osan ruuasta mitä aikoo valmistaa (ei toki aina!!!) esim. päättää tehdä makaronilaatikkoa ja unohtaa munat jne.

Vierailija
11/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tekee paljon parempaa ruokaa kuin minä ja se on mulle naisena vähän vaikeaa välillä. tietty arvostan hänen tekemiään mut haluaisin todistella olevani ehtoisa emäntä. tehdään siis kummatkin ja välillä syödään eineksi tai ulkona.. ei tule liian tylsää..

Vierailija
12/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tekee päivällisen n. 3-4 kertaa viikossa. Haluan syödä monipuolisesti ja suht terveellisesti ja koska miestä ei paljon kiinnosta, vaikka söisi peräkkäin 5 päivää esim. jauheliharuokia, niin mä suunnittelen, mitä syödään. Viikonlopun ruokaehdotuksia kysyn mieheltä, mutta yleensä vastaus on "ihan sama". Jos olen kotoa pois jonkun illan, mies saa ihan vapaat kädet ruoanlaitossa. Joskus ruokavalinta onnistuu ts. lapsetkin syövät, mutta usein mies tekee jotain niin erikoista/outoa, etteivät lapset suostu sitä syömään. Normaalisti mies kyllä tekee parempaa ruokaa kuin minä, mutta silloin kuin päättää itse, mitä laittaa, voi tulos olla ihan mitä tahansa.

Vierailija
13/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vartioi ulkopuolisten varalta ja korjaa kiinteistöä turvalliseksi. Hän on ikioma turvamiehemme vihollisten varalta. Minä hoidan loput asiat kun mieheni suojelee perhettään pedoilta ja muilta tunkeilijoilta.

ihmeen pedot ja tunkeilijat teidän perhettä vaanii?

Jos ette kuuluu mihinkään mafiaan tmv. niin miehelläsi on tosi helppo duuni ;D

Vierailija
14/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuat, ja mielelläni vielä siivoankin, koska mies raataa jopa 16h päivää ja elättää meidät. itse kun opiskelen niin mun parisataa euroa ei paljon meitä elätä. pari kertaa tankkaa ja maksaa puhelinlaskun ja käy kaupassa kerran niin se on siinä...

Vierailija
15/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän istuu tuossa kuistilla haulikko kädessä.

On nähty suden ja karhun jälkiä hangessa.

Jätöksiä on nähty kesäisin. Tunkeilijoita ja kaupustelijoita riittää, yleensä venäläisiä. Sitten on niitä jotka yrittävät viedä karjaa.

Mies istuu ja vartioi.

Vierailija
16/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikalailla tasa-arvoisesti.

Vierailija
17/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miksi? No siksi, että meillä on niin kiireistä, että ei ole ajankäytön kannalta taloudellista, että molemmat sähläävät joka asiassa. Minä esimerkiksi en osallistu lasten harrastuskuljetuksiin, vaan mies hoitaa ne joka ilta.

Vierailija
18/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi en osallistu lasten harrastuskuljetuksiin, vaan mies hoitaa ne joka ilta.

t: 17

Vierailija
19/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitten jotkut muut kotihommat.

Vierailija
20/21 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle jotain tapahtuisi, niin varmaan mies paneutuisi asiaan ja lapset saisivat terveellistä monipuolista ruokaa.

Tällä hetkellä minä huolehdin perheemme ruokahuollosta: ostan ja teen ruuan. Tarvittaessa mies käy kaupassa ja tekee joitakin ruokiakin, mutta en tiedä onko koskaan eläessään tehnyt salaattia, vaikka sitä mielellään syökin. Poikamiehenä eli hampurilasilla, eineksillä, ravintolaruualla ja hedelmillä. (vähän kärjistäen)

Mies käy töissä ja tuo rahan tähän perheeseen (ja minun kotiäidin palkan ja eläkkeenkin) ja huolehtii monista muista asioista, jotka ovet perheemme kannalta oleellisia. Tämä on tällä hetkellä meidän "työnjako".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi