Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki Töyrynummi

Vierailija
08.02.2010 |

Hei helsinkiläiset. Millaista asuinaluetta on Töyrynummi? Koulut, palvelut, onko rauhallista. Harkitaan sinne muuttoa, mutta alue täysin vieras.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei helsinkiläiset. Millaista asuinaluetta on Töyrynummi? Koulut, palvelut, onko rauhallista. Harkitaan sinne muuttoa, mutta alue täysin vieras.

Hyvä alue, koulut ja tarhat lähellä. Luontoa, rauhaa ja tilaa lapsen leikkiä. Aikuisille ja lapsille iso urheilukenttä siltamäessä ja paljon muita urheilumahdollisuuksia ympärillä. Itse asunut alueella 40 vuotta enkä muuta pois.

Vierailija
2/9 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin edelliset!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannatta harkita toinen kerta. sillä alueella( kuin varmasti muissakin) on aika villiä menoa välillä. mutta jos meinaat ostaa sieltä omakotitalon tai rivarin niin se kannattaa.

Vierailija
4/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idyllinen, rauhallinen ym

Vierailija
5/9 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustelen itse parasta aikaa töyrynummessa,tarpeellisimmat palvelut ovat ihan lähellä,siltamäen ostoskeskukseen ei kauaa kävele ja omasta takaa vieressä on valintatalo,alueena melkein kehtaisin sanoa että on rauhallisimmasta päästä,mitä nyt aika-ajoin paikallisen kuppilan vakioasiakkaat saattavat hieman pitää ääntä sulkemisajan jälkeen,mutta tuoltahan ei voi välttyä oikein missään,riippuu tietenkin mihin tuolla muuttaa tarkalleen.

Vierailija
6/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupugin vuokra asunnossa asun töyriksellä ja rauhallista on. En tiiä mistä tämä villimeno tuli????

Vierailija
7/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sieltä pääsee stadiin? Alue vaikuttaa ihanalta, juuri tänään käytiin asuntoja katsomassa mutta kulkeminen mietityttää kun kahta autoa ei haluta pitää.

Vierailija
8/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on miinusta täällä. Riippuu vähän, missä kohtaa Töyrynummea asut, bussilla pääsee (kestää n.30-40 min) tai sitten bussilla ja junalla malmilta,jos asut lähempänä 73 reittiä (ei mene keskustaan asti vaan jää hakaniemeen :=(

Vierailija
9/9 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun asuin 90luvun loppua ja 2000luvun alussa kyseisessä paikassa pertunpellontie kolmessa.. Pyörin siihen aikaan kurdi kaverini ja peltsin kaa kyseisillä pihoilla... Itse olen romani tehtiin tiimi aivoradion kanssa hommia eli paikallisen h poliisin kanssa... Häirittiin arkkeja sillo se oli makeeta aikaa... T. Algh.. R. Aivoradion..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi