veisitkö10v tytön miesten puolelle uimahallissa
ei pärjää yksin naisten puolella, on myös tosi pienikokoinen(120cm)
Kommentit (6)
Minä olen mies ja käyn 5 -vuotiaan tyttöni kanssa uimassa, hän tulee miesten puolelle. Yleensä olemme liikkeellä aamusta, kun paikalla on vain iäkkäämpää väkeä, ei nuoria poikia tai koululaisia.
Kuinka vanha tyttö voi olla miesten puolella, on vähän tytöstä kiinni. Ehdottomasti kun rinnat kasvavat ja muodot tulevat lapsesta esiin, on aika mennä naisten puolelle. Eräs tuttuni tuli 8-vuotiaan kanssa ja kyllä tyttöä itseä jo hävetti niin, että sääliksi kävi tyttöparkaa.
Toisaalta työkaverini toi 11-vuotiaan hennon tytön eräänä aamuna uimaan ja se oli siinä rajoilla, vaikka mieli oli vielä lapsen, fysiikka oli jo nuoren alkavan murkkuikäisen.
Vaimoni kävi tytön kanssa uimahallissa viimeksi, juuri siksi, että tytölle tulee naisten puolikin tutuksi. Ei mitään kiirettä vielä, mutta jos tilanteet vaihtuvat yllättäen, ei tule paniikkia oudosta paikasta, jossa joutuukin yksin pärjäämään. Emme kuitenkaan vielä 5-vuotiasta yksin pistä naisten puolelle.
hanki tytölle naispuolinen seuralainen, ei asia ole tytön pituudesta kiinni. Yhden kerran kun tyttö huomaa miten helppoa uimahallissa on toimia, osaa sitten selvitä jo yksinkin altaalle.
viimeksi on ollut isänsä kanssa esikouluiässä ja sen jälkeen on vaatinut päästä naisten puolelle, vaikka yksin ja hyvin on pärjännyt
Tytölle voisi pyytää vaikka kaverin mukaan, yhdessä varmaan selviäisivät naisten puolella.
Enhän mene sinne itsekään. Olen nainen, käyn naistenpuolella.
Minusta koulu-ikäinen menee oman sukupuolensa edustajan kanssa omaan saunaan. Ja kyllä koulu-ikäinen pärjää jo sielä yksin. Ja jos ei niin sitten hommaat jonku tädin sinne kaveriksi. :)
Sama homma poikien kohdalla. Minusta jo nuorempikin vois mennä omalle puolelle, mutta jonkun kanssa. Minulla 4v poika ja se kyllä menee ihan hyvin naisten puolella mutta uskon että vuoden päästä ei enää suostuisi edes.