Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sairasta on jatkuvasti miettiä itsemurhaa / itsensä viiltelyä?

Vierailija
08.02.2010 |

Mä mietin sellaisia koko ajan. En ole toteuttamassa ainakaan itsemurhaa, mutta mietin asiaa jatkuvasti. Varsinkin yön pimeydessä valvoessani. Viiltelyä olen miettinyt jo niin pitkään, että sen varmaan joku päivä toteutan, kun on niin helvetin paha olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae ihmeessä apua tai juo ees pari bissee pahimpaan hätään

oli asia mikä tahansa, ei ole normaalia miettiä sitä 24/7, paitsi jos on rakastunut : )

Vierailija
2/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni pelasti lääke, nyt voin hyvin. Joskus vaan aivojen serotoniinitaso ei ole tarpeeksi korkea, jolloin ihminen ei voi hyvin. Masennukseen yms. ei aina liity joku kauhea tapahtuma elämässä. Oikeesti, ajattele, että elämä voi hymyillä sinullekin.!

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa nyt lääkäriaika jookos!! Mun elämäni pelasti lääke, nyt voin hyvin. Joskus vaan aivojen serotoniinitaso ei ole tarpeeksi korkea, jolloin ihminen ei voi hyvin. Masennukseen yms. ei aina liity joku kauhea tapahtuma elämässä. Oikeesti, ajattele, että elämä voi hymyillä sinullekin.!

Voimia!

Kiitos! Mä olen hakenut apua tilanteeseen. Tätä on kestänyt jo reilut kolme kuukautta. Oikeaa lääkitystä ei löydetä millään. Lääkekokeilut on olleet tosi vaikeita sivuoireineen. Ahdistus ja nämä kamalat ajatukset vain jatkuvat. Psykiatrille pääsystä joutuu tässä kylässä taistelemaan. Pitääkö mun vain hyväksyä, että tällaista mun elämä on tästä eteenpäin. Pää täynnä kaameita ajatuksia.

Vierailija
4/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Mä olen hakenut apua tilanteeseen. Tätä on kestänyt jo reilut kolme kuukautta. Oikeaa lääkitystä ei löydetä millään. Lääkekokeilut on olleet tosi vaikeita sivuoireineen. Ahdistus ja nämä kamalat ajatukset vain jatkuvat. Psykiatrille pääsystä joutuu tässä kylässä taistelemaan. Pitääkö mun vain hyväksyä, että tällaista mun elämä on tästä eteenpäin. Pää täynnä kaameita ajatuksia.

olen kokeillut samoihin ongelmiin erilaisia lääkkeitä viisi vuotta, eikä niistä ole ollut apua. Eipä tosin psykiatrista tai terapeuteistakaan. Vissiin jotkut vaan on tällaisia.

Vierailija
5/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, psykoterapiaan. Ei mikään sellanen auta jos käy kerran kuukaudessa tai kerran viikossa terapiassa. Mielen sisäsiin asioihin pitää mahdollisimman tiiviisti perehtyä! Sieltä pohjalta alkaa ponnistaa se oikea minä. Ja elämä on ihana kun ite on ihana. Yksityiselle ja kelan korvaukset!!

Vierailija
6/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kelan tukema pitkäkestoinen terapia voisi olla ratkaisu. Pää täynnä käsittelemättömiä tai muuetn vaan kummittelevia vanhoja asioita, niin olisi ehkä tarpeen yrittää järjestellä niitä ajatuksia ammattilaisen kanssa ojennukseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän