Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden kohta hammaslääkäriin. Pelottaa pikkuisen.

Vierailija
08.05.2025 |

mulla kamalat hampaat. Hävettää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä kävin eilen vessassa. 

Vierailija
2/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän olet menossa ihan oikeaan paikkaan, koska siellä ne hampaat hoidetaan kuntoon. Elämä helpottuu sen jälkeen kummasti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jännittää. Minulla oli sama tilanne syksyllä. Hampaat laitettiin kuntoon muutamalla käyntikerralla. Nyt on hyvä olla.

Vierailija
4/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku aika sitten juurihoidossa. En ottanut puudutuksia mutta paikat muuten puutui kun homma kesti puolitoistatuntia. Kahdesti kuvat ym. Aika pitkä aika olla monttu auki kun ne vielä laitto siihen hampaaseen sellasen kumiläkkärän ettei suuta saanut kiinni.

Vierailija
5/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hammaslääkärille heti alussa, ettet halua kuulla mitään torumista ja sättimistä ja tiedät jo valmiiksi, että hampaat on huonossa kunnossa. Ja että hoidetaan ne nyt vaan kuntoon.

Vierailija
6/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Jälkeenpäin olet hyvillä mielin että on hoidettu. Sano lääkärille heti kun menet sisään että pelottaa, kertovat siinä hoidon aikana paljon tarkemmin mitä tekevät. 

Vierailija
7/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hammaslääkärille heti alussa, ettet halua kuulla mitään torumista ja sättimistä ja tiedät jo valmiiksi, että hampaat on huonossa kunnossa. Ja että hoidetaan ne nyt vaan kuntoon.

Joo tämä motkottaminen vitu ttaa aina kun se lääkärille meneminen on tahdon taistelua johon muuten tuo odotettu motkottaminenkin vaikuttaa.

Vierailija
8/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä motkottaminen vitu ttaa aina kun se lääkärille meneminen on tahdon taistelua johon muuten tuo odotettu motkottaminenkin vaikuttaa.

Ei motkottanut. Itse asiassa ei puhunu tyhtään mitään. En tiedä oliko sekään hyvä. ap

Vierailija
9/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveät hampaat . Haluaisin olla suu kiinni enkä puhua kenekään kanssa .Vihaan itseäni ja ulkonäköäni , naamaa ja hiuksia ja hampaita ja kroppaa.

Vierailija
10/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei motkottanut. Itse asiassa ei puhunu tyhtään mitään. En tiedä oliko sekään hyvä. ap

Joko kävit? Hienoa!

Vierailija
11/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa...peru aika ja jätä menemättä...kauhea paikka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi