Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä akka lopetti kaikki kevyttuotteet!! Voita, kermaa ja normalia ruokaa.

Vierailija
08.02.2010 |

Olin ravitsemusterapeutin luennolla ja kuuntelin ihmeissäni ohjeita! Kukaan ei saisi käyttää rasvoja joissa alle 60% rasvaa? Eikä kukaan saisi käyttää kevytjogurtteja tms, niissä ei juu ole rasvaa mutta sokeria senkin edestä.

Puhdasta voita, kuohukermaa, perusruokaa. Valkoiset jauhot, makaronit ym myös pois. Täysjyvää sen olla pitää.

Saas nähdä paraneeko sokeriarvoni ja verenpaineet?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiset tutkimukset ovat todistaneet ettei kovilla rasvoilla ja sydän/verisuonisairauksilla ole yhteyttä. Jäämme odottamaan koska thl kääntää tunnetusti hitaan kelkkansa.

http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/ajcn.2009.27725v1

Vierailija
42/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ruokavalio kuulostaa itse asiassa hyväkarppauskelta :)

minä syön noin ja voin erinomaisesti. Toisin kuin vuosi sitten syödessäni kevyttä ja kevyttä ja kevyttä..lihoin ja lihoin ja olo oli kauhea, väsytti ja energia oli pois.

Onnea päätökseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatoisekseen on totta, että pieni määrä voita tai kermaa antaa pikantin maun ja tulee halvemmaksikin kun kevyttuotteet.

Vierailija
44/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahmimalla ahmia, vaan kohtuudella käyttää. Eikä niitä tietenkään laiteta joka ruokaan..

Minusta on pahasti luonnosta vieraannuttu jos ei tajuta, että rasva kuuluu ihmisen ruokavalioon. Ja kun rasvaa kerta syö, kannattaa pitää huoli siitä, että se on mahdollisimman puhdasta ja luonnonmukaista, eikä lisäainemössöä. Toisin kuin moni kuvittelee, niin eläinrasva ja voi EIVÄT ole pelkkää tyydyttynyttä rasvaa, vaan sisältävät monipuolisesti myös sitä tyydyttymätöntä. Vauvoille syötämme ensimmäiset puoli vuotta tai jotkut kauemminkin suurelta osin tyydyttynyttä rasvaa äidinmaidon muodossa, mutta aikuinen ei muka voi moista syödä. Hohhoijaa sanon minä.

Vierailija
45/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että suomalaiset vaan lihoo ja lihoo

Vierailija
46/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA kevytttuotteita käytetään huomattavasti laajemmin kuin monissa muissa Euroopan maissa. Esim. Ranskassa todellakin käytetään voita ja kermaa eikä kevyttuotteita, ja silti porukka on melko hoikkaa.

huh huh, oispa kiva nähdä minkänäköisiä olette ei ihme että suomalaiset vaan lihoo ja lihoo

Vierailija
47/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enedes tykkää kevyttuotteista.Eihän sitä tarvitse edes paksua kerrosta laittaa esim. voita hyvän leivän päälle .eikä muuta tarvitse .vihreätä kurkkua vaan päälle.Paistamiseen laitan öljyä javoita sekaisin .Meillä mies ostaa näitä klooraa .Mutta siitä huolimatta mielellään laittaa voita leivälle ja paksusti.Ja ei olla enää nuoria yli 60 kumpikin .

Vierailija
48/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa käytetään kunnon tuoreita raaka-aineita, myös kermaa ja voita. Ruokaa ei kuitenkaan mussuteta tolkuttomia määriä - salaisuus on pienet annoskoot.

t. Ranskassa asunut

Itse asiassa suomalaiset jostain syystä vain lihovat VAIKKA kevytttuotteita käytetään huomattavasti laajemmin kuin monissa muissa Euroopan maissa. Esim. Ranskassa todellakin käytetään voita ja kermaa eikä kevyttuotteita, ja silti porukka on melko hoikkaa.

huh huh, oispa kiva nähdä minkänäköisiä olette ei ihme että suomalaiset vaan lihoo ja lihoo

Vierailija
49/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi