Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkaa tehokas deodorantti hien hajua torjumaan

Vierailija
07.02.2010 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis bio pure Biothermiltä.

Apteekista Vichyn 48h dödö myös tehokas

Vierailija
42/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin Prismasta, maksaa alle 3e. Kestää pitkään ja mulla ainut joka tehoopi, rexonat yms ihan shaissee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa välillä merkkiä, se auttaa itselläni, että ei aina sitä samaa käytä.

Vierailija
44/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista sokeria, mutta miten käytetään?

Minun täytyy myöntää, että en koskaan käytä dödöä. Ajan kainalokarvat säännöllisesti, mutta en koskaan hikoile ainakaan niin, että se haisisi. Vaatemateriaalit on sitäsuntätä, joten se ei ole syy hikoilemattomuuteen.

Ja olen todella herkkö hien hajulle. Se on ehkä pahimpia hajuja mitä maa päällään kantaa. Ja haistaisin ihan varmasti jos itse haisisin, mutta en haise hielle koskaan. En edes kehtaa myöntää, että en käytä sösöä koskaan, jos joku merkkiä kysyy...

Tyttö 13-v haisee nykyisin todella nopeasti pahalle hielle ja tuntuu ettei mikään dödö estä sitä hajua, joten ihan mielenkiintoinen ketju tuota tyttöä ajattellen.

Mulla loppui kainalohikoilu kun seinään, kun aloitin sokeroimaan kainalokarvat.

Vierailija
45/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Dove sellainen "saippua" jättää valkoisen puuterimaisen pinnan iholle. Ei kertaakaan ole pettänyt. Kaikki muut merkit olen varmasti kahlannut läpiö. Ainut miinus on se, että saattaa sotkea vaatteita, tosin lähtee helposti pois

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, ei tuoksu iholla voimakkaasti

Vierailija
46/47 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

markettitavaraa, halpa ja hyvä.

Vierailija
47/47 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras "dödö" on ruokasooda!

erinäisten  vuosia kestäneen merkkikokeilun  jälkeen löysin ruokasoodan tehokkuuden hienhajun poissapitämisessä  

Ja parasta on että soodassa ei ole alumiineja ym myrkkyjä.

Laita vajaa puoli teelusikkaa soodaa lasiin, lisää vesi. kaada ylimääräinen vesi pois ja hiero sooda kainaloihisi ja kas siinä, hajuton koko päivän!