vinkkaa tehokas deodorantti hien hajua torjumaan
Kommentit (47)
Mullakin on haiseva hiki, oon yrittänyt ties mitä, myös mineraalikiveä. Kivi oli pahimpia pettymyksiä ever.
Biotherm on hyvä, mutta kallis ja ärsyttää mun herkkää ihoa. Tällä hetkellä käytössä Sanex, jota ei Suomessa taideta myydä. On yllättävän tehokas, mutta silti jumppaan lähtiessä käytän välillä miehen dödöä.
pystyttekö tosiaan käyttämään sitä? Mulla alkaa niin hirveä pistely sen jälkeen, että on pakko pestä pois ja silti pistelee vielä kauan :(
.. ennen kuin kylmä kalja saunassa mutta absolut torr apteekista on ollu aivan lyömätön apu :)
pystyttekö tosiaan käyttämään sitä? Mulla alkaa niin hirveä pistely sen jälkeen, että on pakko pestä pois ja silti pistelee vielä kauan :(
Minulla pistellyt sen jälkeen jos huolimattomana olen laittanut sheivauksen jälkeen, mutta onneksi torria ei tarvi laittaa kuin ehkä kerran parissa kuukaudessa :)
t.15
esim. Sokkarilla myydään Vividan mineraalikiveä, joka lupaa 24h tehon. Mulla on myös ollut ongelmaa löytää tehokasta hajunpoistajaa, ja tuo on todellakin toiminut ja toimii ylikin 24h. Olen käyttänyt useamman vuoden enkä ole ihan heti vaihtamassa pois. Yksi kivi kestää lähes isältä pojalle, eli 1-2 vuotta. Kaikenlisäksi luonnonmukaisempi ja myrkyttömämpi vaihtoehto kuin nuo apteekin "myrkyt", batsit, absolut torrit sun muut. Eli suosittelen lämpimästi edes kokeilemaan.
Ja sivukommenttina, että ainakin mun on levitettävä dödöä tosi laajalle alueelle, että se toimii. Ja juuri siihen mineraalikivi on ihana, tahraavat tuotteet jopa näkyy hihattomilla paidoilla, jos niitä laittaa tarpeeksi eteen, käsivarren puolelle asti.
Rexonalla oli tosi hyvä clear-jotain, en muista mikä, mutta sen valmistus lopetettiin.
ei-ap
Jotkut/aika monet, paidat alkavat haista päällä jo 15 minuutin käytön kuluttua.
apteekista saatava absolut tor on paras!
Absolut tor oli tosi hyvä aluksi, mutta enää siitä ei oo mulle mitään apua. Mitäköhän sitä seuraavaksi kokeilis?
En tiedä mistä johtuu, mutta 100% puuvillatrikoopaidat haisee minulla aika usein tosi nopeasti. Jos on muutaman kerran pesty paita ja kireät hihat kainaloiden kohdalta, niin saattaa suunnilleen ton vartin päästä alkaa haista. Jostain syystä H&M:n paidat haisee muita herkemmin :D
En tiedä mistä johtuu, mutta 100% puuvillatrikoopaidat haisee minulla aika usein tosi nopeasti. Jos on muutaman kerran pesty paita ja kireät hihat kainaloiden kohdalta, niin saattaa suunnilleen ton vartin päästä alkaa haista. Jostain syystä H&M:n paidat haisee muita herkemmin :D
En itse tajunnut yhteyttä, mutta tuo on kyllä totta. Rupesin miettimään kun mulla on kolme paitaa mitkä alkaa haisemaan hielle tosi helposti. Ja ne sattuu olemaan just H&M:n paitoja.
kovasi käytin Triple dry:ta jota apteekit myyvät. Muutaman vuoden päästä mulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta ja kun se hoidettiin niin hikoilu loppui.
enkä ole ollut tyytyväinen, mutta nyt löytyi apu!!! Eli, Rexonalta on tullut uusi Maximun protection, sitä käytetään vähän samaan tyyliin kuin noita apteekin joitain tuotteita, eli laitetaan yöksi, ja kestää sitten 48h. Itse teen niin, että laitan sitä joka toinen ilta ja sitten lisäksi joka aamu, ja ei ole hiki enää haissut!! Ehdottomati kannattaa kokeilla, ihan mahtava tuote!
Mulla tämä sama dödö (Garnier mineral) tuhosi kainalot. Aluksi nahka tulehtui ja lähti sitten kokonaan irti. En tiedä johtuiko pelkästään dödöstä, mutta kainaloiden paranemiseen meni vuosi. Riippuu siis varmaan aika paljon ihosta.
PS. Mulla toimi tää dödö kuukauden loistavasti, kunnes...
Mulla loppui kainalohikoilu kun seinään, kun aloitin sokeroimaan kainalokarvat.
vichyn antiperspirantti roll-on 48H. sitä saa myös herkälle iholle sopivana. kannattaa kokeilla!
Apteekista saa. On yhtä tehokas kuin absolut torr, jota olen myös kokeillut, mutta miellyttävämpi käyttää. Kun Triple dry on säännöllisessä käytössä, tällainen pahimmanlaatuinen hormonihikoilijakin pärjää loistavasti, kun kerran viikossa laittaa! Käyttöohjeet pitää lukea huolella, sillä ainetta ei käytetä normidödön tapaan. Ei kirvele edes juuri sheivattuihin kainaloihin, kuten absolut torr!
Käytön aikana kainalot eivät edes kostu, einkä edes muista, mille hikeni haiseekaan :)
suosittelen lämpimästi!
Apteekista saa. On yhtä tehokas kuin absolut torr, jota olen myös kokeillut, mutta miellyttävämpi käyttää. Kun Triple dry on säännöllisessä käytössä, tällainen pahimmanlaatuinen hormonihikoilijakin pärjää loistavasti, kun kerran viikossa laittaa! Käyttöohjeet pitää lukea huolella, sillä ainetta ei käytetä normidödön tapaan. Ei kirvele edes juuri sheivattuihin kainaloihin, kuten absolut torr!
Käytön aikana kainalot eivät edes kostu, einkä edes muista, mille hikeni haiseekaan :)
suosittelen lämpimästi!
Eikä oikein teinilläkään tunnu. Palasin sitten takaisin Louis Widmerin (apteekkikamaa) voidemaiseen dödöön. Ei haise - ei hikoa. EIKÄ HAISE. Markettikamoja en voisi edes kuvitella niiden kamalan hajun takia.
Kai se menee niin, että pitää kokeilla. Uskoisin, että apteekista löytyy paras lääke sinullekin. Kokeilemalla...
Olin toivonut että se olisi ollut hyvä, mutta mulla oli sama kun ei olisi käyttänyt mitään.
Mulla käytössä apteekista saatava Triple Dry.