Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen on oikeasti itsenäinen vain jos on töissä

Vierailija
07.02.2010 |

tai tekee jopa kahtakin työtä elääkseen.

Muuten on yhteiskunnan tukien varassa ja sse on rankkaa ja syö sitä itsemääräämisen tunnetta ja lopulta itsetuntoa. Lopulta jopa tottuu "osaansa"

Se on yksi syy miksi pelkään eläkkeelle jäämistä ja haluan olla töissä vaikka hautaan saakka jos terveus sallii. Haluaisin saada palkkaa ja olla itsenäinen ja tehdä mitä haluan.

olen siis ollut työtönkin yms joten tiedän kokemuksesta miten rankkaa on elää tukien varassa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse sen enempää työtä kuin tukiakaan....?

Vierailija
2/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan TIEDOSTA kuinka rankkaa on venyttää penniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämme yhteiskunnan tuen varassa, yhteiskunta kannattelee meitä kaikkialla: päivähoito, oppilaitokset, tiet, julkinen liikenne, postilaitos, sairaalat, lääketieteelliset tutkimukset, lääkkeiden kela-korvaukset...

se pitää vain sietää

tai muuttaa johonkin viidakkoon mistä ostaa hehtaarin maata ja suodattaa oman sadevetensä juomakelpoiseksi

Vierailija
4/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tietenkin totta. mutta voihan olla että terveytesi ei kestä olla töissä ysikymppiseksi?

Vierailija
5/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat todellakin olla vähän pakkomielteinen?

Vierailija
6/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat todellakin olla vähän pakkomielteinen?

miten niin? mutta voin kyllä toistaa tätä vastausta tarvittaessa loputtomiin jos haluat pakkomielteisesti aina toistaa tuota pakkomiellettäsi ! xDDD

Vierailija
7/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät voi jäädä pois töistä jos aamuisin väsyttää vaan pakottavat itsensä vittuuntuneina kahvin voimin. Töissä saattavat kiukutella muille tai esittää tekoipirteätä. Monet eivät välttämättä edes tiedosta omaa tilaansa kuinka vittuuntuneita työhönsä ovat. Tekevät sitä vain zombeina.

Hyvä että tekevät niin pääsee nauttimaan sosiaalituista. Kiitos teille työnorjat.

Vierailija
8/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstoilla. Usein eivät itse uskalla hypätä pois oravanpyörästä vaan tekevät työtä koska muutkin tekevät ja mitähän sukukin sanoo jos jättäydyn työttömäksi.. Sehän olisi häpeällistä.

Keskustelupalstoilla kuulee näiltä kyrpiintyneiltä ihmisiltä veronmaksajaläppää. Veronmaksajana minä elätän sinut ja " omistan elämäsi" alahan kolaamaan lunta meille kunnon kansalaisille.

Vierailija
9/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä, mutta minulla on moninkertainen omaisuus mieheeni nähden, vaikka hänelläkin ihan ok omaisuus. Olen jopa enemmän itsenäinen näin, kun ei ole työnantajaa kenen pillin mukaan mennä!

Vierailija
10/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstoilla. Usein eivät itse uskalla hypätä pois oravanpyörästä vaan tekevät työtä koska muutkin tekevät ja mitähän sukukin sanoo jos jättäydyn työttömäksi.. Sehän olisi häpeällistä.

Keskustelupalstoilla kuulee näiltä kyrpiintyneiltä ihmisiltä veronmaksajaläppää. Veronmaksajana minä elätän sinut ja " omistan elämäsi" alahan kolaamaan lunta meille kunnon kansalaisille.

En ole katkeroitunut ja olenhan itsekin ollut työtön joten en ymmärrä pointtiasi, ei päde muhun. Ja on vain TOTTA että muut elättivät minut kun olin työtön. Ansiosidonnainenkin maksetaan 99% valtion pussista, ei liiton. Miksi pitää kaunistella asiaa? Elin muiden rahoilla.

Vierailija
11/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkeroitunut ja olenhan itsekin ollut työtön joten en ymmärrä pointtiasi, ei päde muhun. Ja on vain TOTTA että muut elättivät minut kun olin työtön. Ansiosidonnainenkin maksetaan 99% valtion pussista, ei liiton. Miksi pitää kaunistella asiaa? Elin muiden rahoilla.

Tyytymättömänä vanhana kommunistina hän totesi ettei minun kannata tälläiselle valtiolle työskennellä. Hän kertoi että on työskennellyt minulle ilmaisen elämän verorahoillaan. Eli te ette elätä minua vaan edesmennyt isäni takautuvasti.

Vierailija
12/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymättömänä vanhana kommunistina hän totesi ettei minun kannata tälläiselle valtiolle työskennellä. Hän kertoi että on työskennellyt minulle ilmaisen elämän verorahoillaan. Eli te ette elätä minua vaan edesmennyt isäni takautuvasti.

Kukaan ei ole maksanut elämääni verorahoillaan :(

Olen loinen. Nauti elämästäsi. Minä yritän maksaa kaiken takaisin.

Vierailija
13/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeasti ihminen on itsenäinen vasta silloin kun omat vanhemmat ovat kuolleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä