Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävimpä taas kuntosalilla nauramassa!

Vierailija
06.02.2010 |

mun tarvi siellä paljoo muita liikkeitä tehdäkään, kun vatsalihakset kipeenä saa nauraa jo muutenkin.

ku sinne vuoden alussa ilmottautuu niin monia levee perseisiä kotiäitejä ja on parhaat maholliset treenivaatteet pämpön päällä. ja sitten ollaan ihan kuolleita jo ekna viiden minuutin jälkeen ja ei mitään pystytä tekee ja voi voi. Ja sitten pari viikkoo nää tyypit käy ja sitte häviivät ku pieru saharaan. Voi että. Ehkä yksi kolmesta kymmenestä jatkaa ja saattaa jopa saada tuloksii, mut nää luovuttavat läskit.HuhHUh. Pysykää kotona jatkossa syömässä pullaa!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tarvi siellä paljoo muita liikkeitä tehdäkään, kun vatsalihakset kipeenä saa nauraa jo muutenkin. ku sinne vuoden alussa ilmottautuu niin monia levee perseisiä kotiäitejä ja on parhaat maholliset treenivaatteet pämpön päällä. ja sitten ollaan ihan kuolleita jo ekna viiden minuutin jälkeen ja ei mitään pystytä tekee ja voi voi. Ja sitten pari viikkoo nää tyypit käy ja sitte häviivät ku pieru saharaan. Voi että. Ehkä yksi kolmesta kymmenestä jatkaa ja saattaa jopa saada tuloksii, mut nää luovuttavat läskit.HuhHUh. Pysykää kotona jatkossa syömässä pullaa!!

pida nyt vaan huoli ettei ne lihavat sinua kamppaa niin etta nenasi murtuu ja silikoneista paasee suolavedet pellolle.

Sen ajan minka saastat kun ei tarvitse tehda liikkeita voisit kayttaa oikeinkirjoituksen opetteluun ja muuhun itsesi sivistamiseen.

Vierailija
2/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen ja totean, että ap taitanee olla n. 25v. äskettäin äidiksi tullut, joka tuntee nyt itsenäsä tosi aikuiseksi.

Menikö pahasti pieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kuntosalilla nauramassa, kun voin jo av:lla nauraa sulle! Opettele kirjoittamaan :D

Vierailija
4/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä piti minunkin tulla tänne päivittelemään.

Pääasia kuitenkin, että ap:lla on se tärkein eli ulkonäkö kunnossa, kroppa trimmattu ja tukka hyvin. Älyhän ei näy ulospäin, joten mihinkäs sitä tarvittaisiin...

t. vähän pyöristynyt, mutta hyväkuntoinen aktiiviliikkuja äiti

Vierailija
5/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi ääliö liikkeellä :D Mun mielestä on aika arvostettavaa, että nämä mammat ylipäätään jaksaa pienen lapsen hoidon lisäksi etsiä itselleen sopivaa liikuntamuotoa... Se, että kaikki eivät kokeiltuaan salitreeniä pidä sitä itselleen sopivana liikuntamuotona, ei tee heistä yhtään "huonompia" ihmisiä... Terveisin eräs mamma, joka käy salilla 5krt viikossa ja on ylpeä mammoista, jotka YRITTÄÄ! :)

Vierailija
6/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten taida uskaltaa, jos sielllä on tollaisia tyyppejä vahtaamassa :(

Vierailija
7/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama jos sinua kovasti naurattaa läskien hyllyntä salilla. Aion jatkossakin pyllistellä salilla läskeineni aivan vapaasti ja treenailla.

Tiesitkö muuten, että lasten myötä tulleista läskeistä on melko helppo päästä eroon? Minun on huomattavasti helpompi päästä takaisin timmiin kuntoon kuin mitä sinun on opetella alkeelliset oikeinkirjoitussäännöt, sivistyksesta ja fiksuudesta puhumattakaan =)

Jos pitäisi valita joko läski & fiksu tai timmi & tyhmä niin olisin todella mieluusti läski =)

Vierailija
8/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaisit vaikkapa senkin aikaa äidinkieltä ja varsinkin oikeinkirjoitusta, minkä naurat muiden läskeille, niin eihän sitä tiedä josko vielä vaikka joskus oppisit kirjoittamaankin...ja samalla vois käydä myös niin, että sua ei enää naurattaiskaan muiden kropat, kun omassa päässäkin ois joitain muutakin kun pakkeloitu naamataulu!;D

Vierailija
9/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä näitä kilojaan kehtaa ruveta tiputtamaan, kun kaikkialla nauretaan?

Vierailija
10/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kykene tekemään sitä, koska kirjoitat niin huonosti.

Vierailija
11/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatipäät kannattaa jättää omaan arvoonsa ja mennä rohkeesti sinne salille... ja jos joku mulkoilee, niin kysyy ystävällisesti: "onko jotain asiaa, kun niin mulkkaat??!!" :D

Vierailija
12/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vartalonsa kyttäämisen sijasta sivistää hiukan itseään ja opetella kirjoittamaan äidinkieltään. Hiukkasen enemmän hyötyä loppupeleissä puhumattakaan siitä, kumpaa ihmiset noin yleisesti ottaen arvostaa: timmiä vartaloa vai henkistä pääomaa.

Vierailija
13/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kotiäiti mutta en kyllä ole leveäperseinen ja jaksan taatusti vetästä muutaman sarjan kuolematta. Juoksenkin ihan huvikseen 10km eikä edes hengästytä.Olen paaaaljon paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia ja päihitän sinut kyllä mennen tullen..

Vierailija
14/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika lapsellista ruveta haukkumaan takaisin kirjoitustaidosta...Milläs me kirjoitustaidottomat sitten uskalletaan palstailla, kun jokaiseen virheeseen kiinnitetään huomiota? Miettikää sitä jotka alennutte itse samaan kuin ap...:(

Vierailija
15/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika lapsellista ruveta haukkumaan takaisin kirjoitustaidosta...Milläs me kirjoitustaidottomat sitten uskalletaan palstailla, kun jokaiseen virheeseen kiinnitetään huomiota? Miettikää sitä jotka alennutte itse samaan kuin ap...:(

niin ei se haittaa jos ei osaa kirjoittaa;D

Vierailija
16/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin lopettaa muiden haukkumisen, menee pohja koko ivalta kun sen kirjoittaa huonosti. Kirjoittakaa vain kivoja asioita, kunnes olette äidinkielen oppineet.

Vierailija
17/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätellen tänä on arka aihe monelle.

On lohdullista että voi kertoa itselleen olevansa "arvokkaampi" kuin hoikka ja treenattu kanssasisar, jos on mielestään älykkäämpi, vaikka olisi ns.päästänyt itsensä levähtämään ulkonäön suhteen. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että näillä asioilla ei kilpailla keskenään. Hyvä vartalo on aina kauniimpi kuin ylipainoinen ja lihakseton vartalo. Se, että on nähnyt vaivaa myös ulkoisen olemuksen kunnostamiseen, ei sulje pois älyä eikä muita ominaisuuksia, joita näissä keskusteluissa usein pidetään joko/tai ominaisuuksina tyyliin fiksu&lihava, tyhmä&laiha.

Kertoo mielestäni kirjoittajasta ja hänen suhteestaan omaan vartaloonsa jos puolustautuminen on näin kärkästä. Aloittajan kirjoitus on typerä ja provo, mutta sama juttu aina jos täällä tätä aihetta puidaan.

Kateuskortti:en usko sekuntiakaan, koskaan, etteikö lihava kadehtisi hoikkaa vartaloa. En voi uskoa että ihminen haluaisi vapaaehtoisesti olla lihava kun hoikka keho on toiminnoiltaankin miellyttävämpi.

Vierailija
18/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitustaidostaan päätellen kuulu tuohon fiksu&hoikka-kategoriaan, mihin itse kuulun.

Vierailija
19/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään en ole haukkunut, koska se on mun mielestä lapsellista toimintaa...Ihmisiä ei tulisi mun mielestä luokitella kirjoitustaidon, ulkonäön tai minkään muun puolestakaan...Äidinkieleni ei ole suomi, joten jos nämä kirjoitusvirheet nyt jotain ottaa aivoon, niin jo on köyhää elämä...

Vierailija
20/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoilevalle/liikkuvalle ylipainoise´lle nauretaan kun yrittää painoaan pudottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi