Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieluummin yksin kuin uusperheessä

Vierailija
06.02.2010 |

olen nyt kuunnellut monien naisten juttuja tuosta perhemallista ja kaikille yhteistä on se, että miehen exä oli HULLU ja että kauheaa tappelua kaikesta ja koko aika.

En tajua. Eikä kai tarttekkaan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole hulluja exiä. Ei niitä ole meidän elämässä mukana lainkaan, ei edes fiksuja. Meidän uusperhe toimii oikein hyvin. Yksi lapsi on tässä enää asumassa, kaikki muut ovat aikuisia.

Minun exäni häipyi maailmalle ja miehen exää en ole ikinä edes tavannut, kerran näin kaupassa kaukana kun mies sanoi että tuo se on.

Vierailija
2/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa tappelua ei ole, me ollaan ihan tavallinen perhe, vaikka kaikilla lapsilla ei ole sama isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetäänkö mua hulluna mut en osallistu millään lailla mun ex-mieheni perhe-elämään. Lapsen asioista sovitaan asiallisesti ja lapsi myös viihtyy hyvin miesystäväni seurassa. Että silleen :)

Vierailija
4/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen exä?

Mieluiten toki hyvässä ydinperheessä, mutta mieluummin hyvässä uusperheessä kuin huonossa ydinperheessä ja mieluummin yksin kuin huonossa uusperheessä. Mut mieluiten miten vaan, kunhan en harrasta kovin pahoja stereotypioita ;-)

Vierailija
5/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis ex, jos siinä ei olis mitään vikaa tai siis jollain lailla hullu

Vierailija
6/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiusaa lasten asioilla, samoin oma eksäni käyttää lasta vallan välikappaleena...

Vierailija
7/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka valitsee kumppanikseen raivohulluja?

Vierailija
8/13 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole yhtään exää tässä kuviossa mukana ollenkaan.

Vierailija
9/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon exillä ei kyl o kaikki palikat kunnos, eikä minunkaan exillä kehuskella, mutta yhdessä me ollaan ihan pop! ja sehän se pääasia on, että yhdessä homma toimii.

Vierailija
10/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaa ja rakastuu niin sekopäisesti, että hyväksyy ihan kaiken. jopa eksän joka kävelee kotiimme ja suoraan makuuhuoneeseen soittelematta ovikelloa, eksän joka soittaa joka viikko miestä korjaamaan jotain paikkaa kodistaan vaikka nykyinen miesystävä on alan ammattilainen, eksää, joka ilmoittaa, ettei ole hyväksyttävää, että mies tapaa vanhempiani, koska se nyt vain... tuota... ei ole oikein hyvä juttu eikä hyväksyttävää. :D eli hyväksyy täydellisen sekopään elämäänsä.

paitsi, etten kyllä hyväksy. herppaan joka kerta, kun jotain tällaista tapahtuu ja pikkuhiljaa eksäkin taitaa sen jo ymmärtää. onkin mielestäni jo aika. kun me nyt kuitenkin olemme olleet naimisissa jo pari vuotta.

Vierailija
11/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusperhe, eikä kummankaan taustalla hulluja exiä.

Vierailija
12/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma exä saa minusta hullun ihan samoin perustein

ei kai se olis ex, jos siinä ei olis mitään vikaa tai siis jollain lailla hullu

Vierailija
13/13 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rahat, meidän lapset, mutta näin se ei monella mene.

On minun rahat, sinun rahat, sinun lapset, minun lapset ja meidän lapset ja se näkyy arjessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme