sitomisleikestä
Eli saako se sänkyyn sidottu liikkua (esim. suuseksissä) vai pitääkö sen olla paikoillaan?
Kommentit (8)
kahden kauppahan se on eikä siihe ole ohjekirjoja jos ei osaa..
annat sidotulle vaikka piiskaa kunnes tekee mitä haluat, ei se sen vaikeampaa ole.
Itse olen muutaman iskun jälkeen tehnyt kiltisti mitä on käsketty; ollut hiljaa ja liikkumatta tai nuollut käskettyä kohtaa/kohdetta.
Jos piiskaus on liian rajua voi kiduttaa myös kutittamalla... kyllä herkästi kutiava nöyrtyy vaikka mihin kun vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa kutittamista. Sitä vartenhan ne köydet ovat että voi tehdä sidotulle mitä haluaa.
se on kivaa joko olla siinä sidottuna tai sitoa.
Tää oli ihan uutta. Joku tulee kysymään täältä säännöt miten harrastaa seksiä, sen sijaan, että kysyisi vaikka puolisoltaan.
Kohta kysyy varmaan saako onko silmät oltava seksin aikana kiinni vai auki ja voiko valot pitää päällä.
En mä ainakaan tiennyt, miten hommaillaan ennen kuin nykyisen mieheni tapasin.
Sen kyllä tajusin, että nauraa rätkättänyt ääneen, kun mies eka kerran vermeitään päälleen veti. Enemmän huvittava tai jopa surkuhupaisa kuin kiihottava näky.
Enkä mä tiennyt, että sovitaan joku tunnussana, jolla toinen sitten lopettaa. Eli "ei" ei näissä hommissa tarkoita "ei".
En mä ainakaan tiennyt, miten hommaillaan ennen kuin nykyisen mieheni tapasin.
Sen kyllä tajusin, että nauraa rätkättänyt ääneen, kun mies eka kerran vermeitään päälleen veti. Enemmän huvittava tai jopa surkuhupaisa kuin kiihottava näky.
Enkä mä tiennyt, että sovitaan joku tunnussana, jolla toinen sitten lopettaa. Eli "ei" ei näissä hommissa tarkoita "ei".
Ei kai tuohon ole olemassa mitään sääntöä, miten hommaillaan? Jonkun mielestä liikkuminen on hyvä juttu ja toisen mielestä ei. En oikein tiedä, miten ap:n tapaukseen pitäisi vaikuttaa se, miten muut toimivat.
on hyvä jos tietää miten noita s/m leikejä leikitään, mutta itsestähän se on lähdettävä ja niitä juttuja harrastettava mitkä tuntuu omilta ja jotka antaa maustetta suhteeseen. Jos on aivan ulkona jutusta ja ihmettelee niin ilmeisesti se ei ole sitten oma juttu. Minusta tuntuu, että samanhenkinen ihminen tulisi olla, suhde ei toimi muuten. Toinen haluaa kinkimpää menoa ja turhautuu jos sitä ei ole.
Kai sitä nyt voi omaa järkeä käyttää ja omia toiveitaan toteuttaa. Vai jotai käsikirjaako kaipaat??