Miten saan haluamani miehen?
Kommentit (12)
Ei sitä tunteiden kohdetta niin vaan helposti vaihdeta. Haluan juuri tämän miehen!
kuinka hyvin tunnette toisenne? miten mies käyttäytyy seurassasi ja kohtelee sinua? vai onko kyseessä joku vieraampi jonka kanssa et ole vielä edes jutellut? kerro vähän lisää
Ollaan puhuttu työasioista. En ole välttämättä antanut kovin hyvää kuvaa itsestäni. Mulla menee vaan pasmat totaalisesti sekaisin kun hän on lähettyvillä.
itsenäistä, hauskaa, flirttailevaa, sitten hankkiudut miehelle raskaaksi mutta et muka välttämättä halua suhdetta häneen kuitenkaan, sitten esität lisää itsenäistä, laitat kuulumisia hirmu positiiviseen ja ystävälliseen sävyyn..ja sitten vaan ODOTAT että mies ryömii luoksesi. TOIMI! :)
kuulosta, jos sitä miestä pitää "haluta" tai jotenkin metsästää.. aika lapselliselta kyllä kuulostat.
Miten sinä sait omasi?
vaikka hän oli varattu. Me vaan heti tiedettiin että kuulutaan toisillemme. En jaksanut uskoa että todella saisin hänet, mutta ei mennyt kuin pieni hetki ja jo oltiin saman katon alla. Kun se on kohtalon sanelemaa, niin sen vaan tietää. Nyt ollaan naimisissa ja ylettömän onnellisia, hyväksytään toisemme vikoineen päivineen.
Ainakaan älä takerru näkyvästi, esitä itsenäistä, hauskaa, flirttailevaa, sitten hankkiudut miehelle raskaaksi mutta et muka välttämättä halua suhdetta häneen kuitenkaan, sitten esität lisää itsenäistä, laitat kuulumisia hirmu positiiviseen ja ystävälliseen sävyyn..ja sitten vaan ODOTAT että mies ryömii luoksesi. TOIMI! :)
No eipä hyvältä kuulosta, jos sitä miestä pitää "haluta" tai jotenkin metsästää.. aika lapselliselta kyllä kuulostat.
En vaan tiennyt, että näin vahvasti voi tuntea.
Kyllä me ollaan mun fantasioissa jo vietetty monta yhteistä yötäkin. Joskus mietin ettei todellisuus voi olla koskaan niin hyvää kuin kuvitelmani. Parempi vaan taitaa olla pysyä haaveissa.
Miksi miehen 'haluaminen' ei kuulosta hyvältä?
ap.
Se oli rakkautta ensi silmäyksellä vaikka hän oli varattu. Me vaan heti tiedettiin että kuulutaan toisillemme. En jaksanut uskoa että todella saisin hänet, mutta ei mennyt kuin pieni hetki ja jo oltiin saman katon alla. Kun se on kohtalon sanelemaa, niin sen vaan tietää. Nyt ollaan naimisissa ja ylettömän onnellisia, hyväksytään toisemme vikoineen päivineen.
kahville? Miksi sitä pitäisi pelätä jos kerran haluat tutustua häneen. Ei ole olemassa mitää taikoja jolla saada mies rakastumaan, voit ainoastaan yrittää osoittaa olevasi hieno ja mahtava ihminen johon kannattaa tutustua.
No eipä hyvältä kuulosta, jos sitä miestä pitää "haluta" tai jotenkin metsästää.. aika lapselliselta kyllä kuulostat.
En vaan tiennyt, että näin vahvasti voi tuntea. Kyllä me ollaan mun fantasioissa jo vietetty monta yhteistä yötäkin. Joskus mietin ettei todellisuus voi olla koskaan niin hyvää kuin kuvitelmani. Parempi vaan taitaa olla pysyä haaveissa. Miksi miehen 'haluaminen' ei kuulosta hyvältä? ap.
Olen pahoillani. Mutta 42 vuoden kokemuksella voin sanoa, että tällaisia ei tarvi enää miettiä, kun se oikea tulee kohdalle. Toivottavasti ihailusi kohde on se oikea.
rakastaa toista.
Näkijä