En ymmärrä ihmisiä jotka muumioituu ja mökkiytyy jo elokuussa
Vähän väliä kuulen, kuinka arki on taas koittanut. Joka tarkoittaa heillä sitä, että kodista ei poistuta enää minnekään, mitään ei tehdä muuta kuin mädännytään kotiin.
Aivan loistavat ilmat tehdä vaikka mitä, en ymmärrä miksi joiden syksy/talvi alkaa jo kesällä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain tulkitset asian niin
No kun he ihan konkreettisesti eivät tee yhtään mitään.
On se kovaa kun ei ymmärrä mitään. 😵💫
Onneksi ei kiinnosta kenenkään toiveet siitä miten minun pitäisi elämääni elää.
Niin, työttömänä voi olla vaikea ymmärtää, että töiden jälkeen ei välttämättä ehdi tekemään mitään erityisempää. Etenkin jos on vielä lapset ja heidän harrastukset hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aibakin itselle sosiaaliset kontaktit on vähän liikaatähän aikaan, kun töissäon pelkkää mekkalaa kaikki päivät. Se helpottaa kyllä kun arki taas tottuu ja kekarat tajuaa, että täällä ei voikaan sekoilla kaiken aikaa.
Sitren taaa jaksaa tavata ihmisiä ja löhteä liikkeelle. Nyt parasta terapiaa on kotona ja omalla pihalla rauhoittuminen.
Riippuu kai jaksaako sen loisteen ja paisteen jälkeen mennä taas arpomaan säätä, sataako vai porottaako. Onko ihmismassoja liikaa. Itse ajattelin piipahtaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei tee yhtään mitään, hän on kuollut.
Olen miettinyt samaa. Omassa ajattelussakin häiritsee tuo. Tavallaan juuri haluaisi, että kesä jatkuu, muttei tee mitään sen eteen ja mieli kaartelee jo jossain syyssateissa että kuinka nekin taas kohta alkaa ja on pimeää ja kylmää. Se on kai hetkessä elämisen taito, joka tästä puuttuu. Jotenkin sitä elää myös aina mielessään lohkon eteenpäin, ja kun siellä ei siintelekään keskikesä ja valoisat illat, niin... lieventää pettymystä ja alkaa kodittaa kynttilänvalossa sukankudin sylissä. Ei paha sekään, mutta ehtishän sitä.
Moni on ulkona kesälläkin harvoin.
Alkusyksy on ihan parasta kun alkaa olla tarpeeksi viileää ulkoilla luonnossa.
Syyskuussa on myös paljon kaikkia myyjäisiä ja toritapahtumia, kirjamessut lokakuussa.
Minulla alkaa vasta marraskuusta tuo kaipuu sisätiloihin.
Mitäs jos antaisit ihmisten itse päättää, mitä tekevät kun elokuu alkaa !!!
Onhan näitä myös paljonkin jotka kökkivät pikkuyksiöissään kauniit kesäpäivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään tee muuta kuin uliset vauvapalstalla 7-23.
Ihminen voi muumioitua vasta kuoltuaan, ovatko kaikki tuntemasi henkilöt siis jo kuolleet, sama tuon mätänemisen kanssa, ensin eletään kukin omalla tavallaan ja sitten alkaa mätäneminen kun kaikki elokuut ovat illassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä myös paljonkin jotka kökkivät pikkuyksiöissään kauniit kesäpäivätkin.
Miksi ei saisi tehdä niin? Itse vihaan kesää, mutta rakastan talvea ja siksi painotan liikkumiset siihen aikaan vuodesta, kun maassa on lunta.
Jaa. Minusta taas just nimenomaan syksyllä ja talvella on ne parhaat säät tehdä kaikkea sitä mistä tykkään kun taas kesä on enemmänkin blaah vaikka ulkona tulee tietysti silloinkin oltua etenkin aamulla ja illan hieman viilettyä.
Enkä mä kammoksu arkea yhtään vaan sehän on ihan parasta. Ja parempi ollakin, koska sitähän tämä elämä suurimmaksi osaksi on.
Jotkut käy töissä. Ja maksavat veroja. Joillain on lapsia ja niiden koulut alkaa. Se se on semmosta rumbaa, että ei enää huvita lähtee sun kanssa kaljalle. Ja muutenkin sun jutut jo alkaa elokuussa väsyttää.
Apua apua, ihmiset ei toimi niinkuin MÄ HALUUN!!!!!!!!! Äitiiiii autaa!!!