Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaa mulle, miltä supistukset tuntuvat!

Vierailija
05.02.2010 |

kuulostaa ehkä tyhmältä kysymykseltä, mutta mä en tiedä...

rv22+4

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystä edeltävät taas oli kuin kuukautiskivut X 1000.

Vierailija
2/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha kovettuu (kokeile kädellä) ja siinä saattaa tuntua kiristystä, mutta ei varsinaisesti kipua

Kivulias supistus: sama kuin edellä, mutta lisäksi menkkamaista jomotusta mahassa tai selässä

Synnytyssupistus: sama kuin edellä, mutta kipu potenssiin kymmenen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui siltä että joku leikkaisi vatsan auki ja puristelisi ja vääntelisi sisuksia. Kierin lattialla tuskissani ja teki mieli hypätä 7.kerroksesta alas.

Harjoitussupistukset taas vain kovettivat vatsan ja tuntui siltä että oli hieman hankala hengittää.

Vierailija
4/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vaan moninkertaisina.

Vierailija
5/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vatsalihaksista kiinni ja puristaa ja vääntää. Siis näin sit kun lähdetään synnyttään, ei tossa vaiheessa.

Vierailija
6/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla supisteli puolesta välistä alkean ja olen yksi miljoonasta, koska minulla synnytyssupistuksetkin olivat kivuttomia. Kakkosen kohdalla tiesin jo synnyttäväni, mutta ainoastaan sen takia, että vatsa kovettui tasaisin väliajoin, säännöllisesti.

Minulla ei ole muuten aavistustakaan, mitä kuukautiskivut ovat... onkohan näillä kahdella yhteys?

Vierailija
7/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen kovista kuukautiskivuistakin olen joskus kärsinyt, mutta siitä huolimatta en voi puhua samana päivänä niistä ja synnytyssupistuksista. Kivut ovat luonteeltaan, voimakkuudeltaan aivan erilaisia omalla kohdallani. Synnytyksessä sattu vaan ihan hiton kovaa, ei sitä voi sanoin kuvailla. Myös reisiin säteili sietämättömän kova kipu, molemmilla kerroilla.

Menkat hyvin pientä ja aivan erityyppistä kipua...

Vierailija
8/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskipuina selässä. Mutta se oli vasta alkua. Synnytyksessä tuntui kuin koko alakroppa räjähtäisi, niin valtava paineen tunne kun lapsen pää painaitui kohdunsuulle että huhheijakkaa, ei siinä tuntenut enää supistuksiakaan kun kipu oli loputonta synnytykseen asti.