Lue keskustelun säännöt.
Laitatko pizzaan vihreitä vai mustia oliiveja?
05.02.2010 |
Onko olemassa joku sääntö, kumpia kannattaa käyttää esim. salaateissa, lämpimissä leivissä tai pizzassa?
Kommentit (3)
Tällä säännöllä itse kokkailen, mielestäni mustat on kuumentamattomina liian vahvan makuisia, vihreät taas menettävät maustaan liikaa kuumennuksessa. Eli pizzaan, lämpimiin leipiin, kastikkeisiin yms. mustia, salaatteihin jne taas vihreitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käytän aina vaan vihreitä oliiveja, ruoassa kuin ruoassa
en laita kumpiakaan.