Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi arvioit naisen jolla selviä juonteita otsassa...

Vierailija
04.02.2010 |

... harrastaa aktiivisesti kylläkin urheilua.. mutta selviä juonteita otsassa ("viivoja") ja silmien ympärilläkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut juonteet otsassa jo 20 vuoden iäastä lähtien...

Vierailija
2/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelukaverilla oli niitä jo 19-vuotiaana, silti ihan ikäisensä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea vastata, koska niitä juonteita voi olla otsassa jo parikymppisestä ylöspäin, tai iästä riippumatta. Ikä riippuu enemmän asenteesta, pukeutumisesta kuin muutamasta rypystä siellä sun täällä.

Vierailija
4/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä alkaa nyt muodostua vaakaviivoja otsaan, mutta silmänympärykset vielä suht "siistit". Ikää nyt 29. Eli tällä menolla arvioisin, että itellä ainaki juonteet otsassa ja rypyt silmien ympärillä on selvästi selkeämpiä kolmevitosena ;)

Toivejattelua?

Tosin eräs ystäväni on minua reilun vuoden vanhempi ja hänellä ne näkyy jo huomattavasti selvemmin kuin minulla. Tosin on polttanut "ikänsä" tupakkaa ja iho muutenkin elottomampi...

Vierailija
5/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimi on Saija :D jos se nyt mitään kertoo! Milloin Saija-nimi on ollut yleinen?

ap

Vierailija
6/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsassa siis, eli sen perusteella ei paljon voi arvioida... Saija-nimi on ollut yleinen 1970-luvulta asti, ainakin, ehkä jo 60-luvulta, eli ikähaitari voi olla 4-kymppisestä teiniin. Miksi kysyt?

Vierailija
7/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut aina vaakajuonne otsassa, kaulalla ja käsivarsissa. Ei se kerro ikää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi