Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vi**u, nyt lopetatte sen ukkojenne paapomisen ja kynnysmattoina olemisenne!

Vierailija
04.02.2010 |

Joka päivä täällä on aloituksia aiheista:

-Miksi "mieheni" (keskenkasvuinen kakara pikemminkin) ei osallistu lastenhoitoon?

-Olenko huono ihminen , kun suututin mieheni vaatimalla, että lapset pidetään turvavöissä?

-Mies ei osallistu kotitöihin ollenkaan

-Miehellä on miesflunssa ja minun täytyy orjana palvella häntä, hihhih, ja sitten se olettaa kuitenkin minun tekevän kipeänä kaikki kotihommat

-Minulla ei ole rahaa lomailla oman perheeni kanssa/mies vaatii vuokraa siitä, että asun kotonani/joudun säästämään palkastani, kun kotihoidontuella en pysty elämään ja mies ei anna omista rahoistaan

-Mies pitää mykkäkoulua/uhkailee itsarilla/hakkaa minua/vaatii seksiä/ei anna minun tehdä mitään.

Nyt saatana riittää!! MISTÄ noita ukkoja ja heitä palvelevia nuijamuijia oikein sikiää?? Nyt mä rupean kunnon telaketjufeministiksi, kun tasa-arvo näyttää ottavan koko ajan aina vain lisää ja lisää takapakkia.

Mitäs kirjoitan tähän banderolliin? Kohta lähden sen kanssa tuonne Manskulle maiharit kopisten ja tissiliivit palaen vaatimaan miehiä vastuuseen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miersten syyhän se tietty on...

Vierailija
2/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä vaan saan mun mieheltä luvan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiin komppaan sua tässä! Monelta nähdään?

Vierailija
4/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliassa naiset ei saa pitää rintaliivejä ja länsimaissa ei haluta pitää. Mieluummin palavia kitaroita rockeikoilla kiitos, tiktakit kuin rintsikoita.

Vierailija
5/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiksi. siinäpä pulma, miten opettaa oma poika kunnioittamaan naista mutta ei saa jäädä tossun alle..

Vierailija
6/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvottele kanssani vuokrasta. Mut oottakaa vähän et ehin laittamaan sille ruuan eteen ja siivoomaan jälkeni. Sit mä voin livahtaa jos mun mies ei ehi hakkaamaan mua sitä ennen.

Vierailija
7/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielelläni minä paapon miestäni. ei pari flunssaa vuodessa ole pahakaan.

etenkin kun mieheni nyt, kun minulla on reisilihas revähtänyt liukastumisen seurauksena, enkä saa liikkua juuri vessaa pidemmälle, tuo pyytämättä aamulla ennen töihin lähtöään minulle lasillisen vettä, särkylääkkeen ja kahvikupillisen sänkyyn.

meillä ei kyse ole yksipuolisesta hoivaamisesta. ainoastaan siitä, että mies tarvitsee sitä hoivaa pienemmästä vaivasta, kuin minä.

Vierailija
8/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä johtuvat naisten huonoista isäsuhteista. Isät on vaan ryypänneet ja olleet kaiket päivät töissä ja raivonneet kotona äidille, joten naiset ovat oppineet pelkäämään miehiä. Lisäksi oma itsetunto saattaa riippua miehen hyväksynnästä.

Vierailija
9/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en JAKSA, kun naiset vaan alistuu ja alistuu. Eivät yksinkertaisesti OTA itselleen omaa aikaa/tilaa/oikeuksia. Naiset ovat sisäistäneet tosi epäterveet ja epäreilut toimintamallit ja alistavat ihan itse itsensä.

Voi vi**u, sanon minä. Patriarkaatti elää ja voi todella hyvin nyky-yhteiskunnassa, ainakin naisten mielissä hyvin opittuna ja sisäistettynä.

Ja naisten jutut on toisarvoisia. Minä kirjoitin aiemmin, että antaisin mielelläni kaikki verorahani virikehoitoon ja muihin lapsiperheiden palveluihin (kodinhoitaja vauvaperheeseen, kunnon kerhotoimintaa, että äidit saavat levätä, jne), mutta eihän nyt herraisä joku äitiys ja sen helpottaminen ole minkään kallisarvoisten veroeurojen arvoista!

Vappuna vois järkätä jonkun kunnon telaketjumarssin. Klo 12 eduskuntatalolla.

Vierailija
10/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asenne kohdallaan, anna palaa! Hienoa, että naiset alkaa heräillä.

Vierailija
11/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sängynpohjalla. Onpahan ainakin hiljaa (mitä nyt pientä ininää kuuluu)...

Vierailija
12/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna vois järkätä jonkun kunnon telaketjumarssin. Klo 12 eduskuntatalolla.

Tehdään pahimmista tän palstan mielipiteistä ohikulkijoille flyereita.

Vierailija
13/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sikiää pitkän ajan kuluessa, kun mies pikku hiljaa ajautuu perheessä passattavan rooliin ja vaimo passaajaksi.

Ei sitä kukaan taida tietoisesti päättää, että "alanpa tässä kynnysmatoksi".

Se vain voi joskus olla niin, että mieheltä sietää yhdessä asiassa huonoa käytöstä, jos se monessa muussa asiassa on kelvollinen. Asiat ovat harvoin noin mustavalkoisia, kuin ap naiivisti luulee.

LISÄKSI voi olla niinkin, että vaimolla ei ole valinnanvaraa. Itse en voisi erota, vaikka tahtoisin. Hyvät syyt on, joita en ala ventovieraille eritellä. Joten toistaiseksi siedän miehen mökötyksiä ja lyhytpinnaista päsmäröintiä.

Vierailija
14/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te hormonien sekottamat akat olette sitten hassuja. Ensin riehutaan ja kohta halutaan kainaloon itkemään.

Yrittäkääpä aikuistua tai jotain.

Vierailija
15/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla on ihana, aikuinen mies, jonka kanssa kumppanuussuhde, ei äiti-poikasuhde!

Vierailija
16/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon vastuualueeseen kuuluu kodinhoito, ruuanlaitto ja lastenhoito. Miehelle riittää töissäkäynti, raskaiden kotitöisen teko (lumityöt, kirjahyllynkorjaukset jne..)

Nainen on vässykkä jos ei kodistaan vastuuta ota. Toki miehen pitää tarvittaessa auttaa ja olla tukena, mutta nainen on kodin hengetär. Vässyköitä sellaiset miehet on jotka vaimojansa palvelevat!

Vierailija
17/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi jäi puuttumaan, joka aina saa minut näkemään punaista:

- mies hakkaa/ pettää/ juo/ pelottelee ja uhkailee lapsia/ on raha-aioissa pihi tai holtiton jne jne MUTTA "rakastan häntä ja hän on lapsille hyvä isä enkä halua erota ..." AAARRRGGGHHH!

Vierailija
18/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hallituksessa on naisenemmistö, onko mikään muuttunut? Hyvä jos naiset alkaa heräillä, klo onkin jo 18 ja ruoka on pitänyt ola valmiina jo 2 h sitten, paitsi meillä sen teki mies.

Vierailija
19/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi jäi puuttumaan, joka aina saa minut näkemään punaista: - mies hakkaa/ pettää/ juo/ pelottelee ja uhkailee lapsia/ on raha-aioissa pihi tai holtiton jne jne MUTTA "rakastan häntä ja hän on lapsille hyvä isä enkä halua erota ..." AAARRRGGGHHH!

Ap, jolla ikää jo kohta 36 v ja aina vaan vituttaa...

Vierailija
20/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muuten printtaan kätevän flyerin. Suoraan 50 -luvun vaimo-oppaasta. Että vituttaa tämäkin. Nt olen niiin vittuuntunut, että otan kaikki provot ihan tosissaan.

Toisaalta tosielämä on provojakin pahempi. Saatanan vittu.

Kyllä vaimon vastuualueeseen kuuluu kodinhoito, ruuanlaitto ja lastenhoito. Miehelle riittää töissäkäynti, raskaiden kotitöisen teko (lumityöt, kirjahyllynkorjaukset jne..) Nainen on vässykkä jos ei kodistaan vastuuta ota. Toki miehen pitää tarvittaessa auttaa ja olla tukena, mutta nainen on kodin hengetär. Vässyköitä sellaiset miehet on jotka vaimojansa palvelevat!