Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vi**u, nyt lopetatte sen ukkojenne paapomisen ja kynnysmattoina olemisenne!

Vierailija
04.02.2010 |

Joka päivä täällä on aloituksia aiheista:

-Miksi "mieheni" (keskenkasvuinen kakara pikemminkin) ei osallistu lastenhoitoon?

-Olenko huono ihminen , kun suututin mieheni vaatimalla, että lapset pidetään turvavöissä?

-Mies ei osallistu kotitöihin ollenkaan

-Miehellä on miesflunssa ja minun täytyy orjana palvella häntä, hihhih, ja sitten se olettaa kuitenkin minun tekevän kipeänä kaikki kotihommat

-Minulla ei ole rahaa lomailla oman perheeni kanssa/mies vaatii vuokraa siitä, että asun kotonani/joudun säästämään palkastani, kun kotihoidontuella en pysty elämään ja mies ei anna omista rahoistaan

-Mies pitää mykkäkoulua/uhkailee itsarilla/hakkaa minua/vaatii seksiä/ei anna minun tehdä mitään.

Nyt saatana riittää!! MISTÄ noita ukkoja ja heitä palvelevia nuijamuijia oikein sikiää?? Nyt mä rupean kunnon telaketjufeministiksi, kun tasa-arvo näyttää ottavan koko ajan aina vain lisää ja lisää takapakkia.

Mitäs kirjoitan tähän banderolliin? Kohta lähden sen kanssa tuonne Manskulle maiharit kopisten ja tissiliivit palaen vaatimaan miehiä vastuuseen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sen pitää tuoda sulle pyytämättä lääkettä, juotavaa ja ruokaa sänkyyn kun olet liikuntarajoitteinen!!! PYYTÄMÄTTÄ!!!

Ja muistakaa aina, kun syytätte naisia näistä surkeista miehistä, että ne eivät VAIN ole äitiensä kasvattamia, vaan usein MYÖS isiensä kasvattamatta jättämiä miehiä.

Kylläpäs sotaisia olo virkistää. Kiitos avauksesta, ap. :D

Luulen, että olin 18

että mielelläni minä paapon miestäni. ei pari flunssaa vuodessa ole pahakaan. etenkin kun mieheni nyt, kun minulla on reisilihas revähtänyt liukastumisen seurauksena, enkä saa liikkua juuri vessaa pidemmälle, tuo pyytämättä aamulla ennen töihin lähtöään minulle lasillisen vettä, särkylääkkeen ja kahvikupillisen sänkyyn. meillä ei kyse ole yksipuolisesta hoivaamisesta. ainoastaan siitä, että mies tarvitsee sitä hoivaa pienemmästä vaivasta, kuin minä.

Vierailija
22/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun antamista siinä on? Marssisi saatana verhokauppaan ostamaan ne vitun verhot.

"Mutku ei mulla oo omaa rahaa, q mä oon vaan kotiäiti, ni emmä viitti kinuta." Ei vittu saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin jaan vitutuksen.

Yksikin alistuva nainen on todellisen tasa-arvon tilan saavuttamisen hidaste. Tytöille voisi perustaa feminismin oppiaineen yläasteelle pakolliseksi... Surkeaa on, miten moni teinityttökin yrittää hinnalla millä hyvänsä miellyttää poikia ja jopa vanhempia miehiä. Ja se hinta voi olla tosi kova.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme