Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hiivalääkettä lääkäri määrännyt raskauden aikana?

Vierailija
25.01.2010 |

Olen menossa lääkäriin tämän vaivan takia. Turhaahan mun on käyttää niitä puikkokuureja, jossei kerran niillä katoa. Onko lääkärillä jotain "parempaa"? Suun kautta otettaviahan ei mielellään määrätä, mutta onko joku silti saanut ja onkohan niissä suuri riski?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

flukonatsoli-kapselin, kun mikään muu ei auttanut ja tulehdus oli todella ärhäkkä. Olin tuolloin raskaana viikolla 6. Lääkäri sanoi, että ei ole näyttöjä siitä, että kerta-annos (150 mg) aiheuttaisi sikiövaurioita, vaan pitkäaikaisen käytön suuremmilla annoksilla on todettu niin tekevän. Nykytiedon mukaan tuota 150 mg:n kerta-annosta pidetään turvallisena raskaana ollessa ja imettäessä (kerta-annosten välissä täytyy olla min. 3 kk). Monet lääkärit eivät ilmeisesti määrää tuota lääkettä vanhasta tottumuksesta, mutta tieto siitä, että ei saisi ottaa, on tosiaan vanhentunutta tietoa.

Terve tyttö meille syntyi

Vierailija
2/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okohan jotain muita puikkokuureja ja onko ne tehokkaita? Jotain reseptillä saataavaa? Jotenkin kauhistuttaa silti tuo suun kautta otettava kerta-annos, mutta ehkä se on silti edessä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl-comp emätinpuikkoja, taisi kyllä olla sekainfektio eikä pelkkä hiiva.

Vierailija
4/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla ei vuoto ainakaan haise, kutisee kylläkin. Ja eilen oli kokkareista, tänään taas tasaisempaa.

Vai pitääkö sitä sitten labraankin lähteä?

ap