Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti raskaaksi ennen keskenmenoa, entä sen jälkeen?

Vierailija
04.02.2010 |

Mulla meni raskautumiseen 6 kk ja nyt raskaus meni kesken. Kuinka nopeasti seuraava raskaus on teillä alkanut ja pidittekö sen yhden kuukautisten mittaisen tauon ensin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

km rv:lla 7 ja suoraan raskaaksi ilman menkkoja välissä. Lääkäri kehotti jatkamaan ihan normaalisti km-kierrossakin. Ja tuossapa tulos, tytär 6kk.

Kyllä se teilläkin siitä lutviutuu, mulla on ikää jo 36.

Vierailija
2/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskenmeno viikolla 11+ tämän jälkeen meni 8 kk kunnes tulin uudestaan raskaaksi. Nyt meillä on pieni vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kk ennen ekaa tärppiä, sitten keskenmeno viikolla 8. Siitä sitten meni 7 kk seuraavaan todettuun raskauteen. Nyt lapsi on 10 kk ja viime viikolla tein positiivisen testin.

Vierailija
4/35 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno tuli rv11, sen jälkeen odotettiin yhdet kuukautiset (jotka tulivat heti, eli hormonitoiminta ei mennyt onneksi sekaisin) ja tulin taas heti raskaaksi.

Vierailija
5/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni raskautumiseen 6 kk ja nyt raskaus meni kesken. Kuinka nopeasti seuraava raskaus on teillä alkanut ja pidittekö sen yhden kuukautisten mittaisen tauon ensin?

kolmannella kierrolla tärppäsi, kesken meni rv 11. Pidettiin 2 kiertoa taukoa ja kolmannella kierrolla taas tärppäsi. Nyt rv 11. =)

Vierailija
6/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keskenmenoa kesti 8 kuukautta, sen jälkeen vuosi ja neljä kuukautta.

Vierailija
7/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi saman tien ilman yksiäkään kuukautisia. Keskenmenon jälkeen menikin sitten vuosi, kierto meni jostain syystä ihan sekaisin ja sitä piti ruveta hormoneilla avustamaan (en ovuloinut enää omin voimin).

Vierailija
8/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni raskautumiseen 5kk, tuli aikanen keskenmeno ja sit tärppäs heti keskenmenon jälkeen. nyt vauva on pian 7kk, ja kakkonen jo tulossa, rv 17.

tsemppiä!

Vierailija
9/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni km rv8 3/2009, 8/2009 asti yrittänyt uutta mutta ei ole tärpännyt, nyt viimeiset kuukaudet yritetty aktiivisesti.

Vierailija
10/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2 lasta. 3.raskaus päättyi keskenmenoon ja tuon jälkeen menikin yli vuosi, etten tullut uudelleen raskaaksi. Hakeuduin yksityiselle tutkimuksiin ja selvisi, että hormonitasoni on hieman matala. Hormonilääkityksellä raskauduin taas 1.hoitokerralla. Ja nyt meillä tuhisee kotona pikkuinen poika :).

Syyksi epäiltiin työstressiä! Hormonivaje saattoi muuten vaikuttaa keskenmenoonkin :(.

Vierailija
11/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

km ihan alkuviikoilla -> ekasta kierrosta uudelleen raskaaksi, km viikolla 13 (oli kuollut noin viikolla 9-10, otettiin pois siis) -> jätettiin suosiolla yks kierto väliin ja tokasta kierrosta jälleen raskaaksi. Poika syntyi täysiaikaisena ja terveenä.

Vierailija
12/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nappasi esikoisen jälkeen heti kuparikierukan poiston jälkeen. Se meni kesken rv 8 ja siitä 4 kk myöhemmin alkoi kuopuksen odotus.

Esikoistapa sitten tehtiinkin pari vuotta: ei keskenmenoja, mutta ei tärppejäkään luomuna. Muo kaksi myöhempää raskautta oli luomuja.

Vierailija
13/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys, km rv 8 ja sitten tulin sen jälkeen heti raskaaksi, vain yhdet kuukautiset välissä. Toisesta raskaudesta myös keskenmeno viikolla 7 ja lääketyhjennyt. Nyt sitten kolmatta kertaa lähdetään positiivisin mielin hakemaan. Onko kellään muulla ollut kahta keskenmenoa peräkkäin?

Vierailija
14/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys, km rv 8 ja sitten tulin sen jälkeen heti raskaaksi, vain yhdet kuukautiset välissä. Toisesta raskaudesta myös keskenmeno viikolla 7 ja lääketyhjennyt. Nyt sitten kolmatta kertaa lähdetään positiivisin mielin hakemaan. Onko kellään muulla ollut kahta keskenmenoa peräkkäin?

Vierailija
15/35 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta raskaaksi, sitten km, sitten menikin 5 kk ja olin jo aivan epätoivoinen...

Vierailija
16/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tarvitsi ekaan raskautumiseen tasan yks yritys ja se meni kesken vkolla 9.

Pidin yhdet menkat taukoa ja sit onnistuikin heti seuraavasta kierrosta, nyt vko 26menossa :)

Vierailija
17/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 14 kiertoa, meni kesken viikolla 9. Nyt sitten ollaan yritetty 9 kiertoa. Toivottavasti tärppää...

Vierailija
18/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ja toivon kuitenkin.. Ikää nyt jo 30. Olin 29 kun esikoisen yritys aloitettiin. Harmittaa kun ikääkin tulee vain lisää eikä onnistu!

ap

Vierailija
19/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 5 kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen raskauduin. Keskenmenon jälkeen pidettiin yksi kierto taukoa, joka venyikin aika pitkäksi.. Uudestaan raskauduin taas 5 kuukauden päästä ja nyt rv 21 menossa.

Vierailija
20/35 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ovulaatiotesteillä tärppäisi. meni kuitenin kesken ihan alussa. Siitä kahden kuukauden päästä mä olinkin jo raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän