Kuinka nopeasti raskaaksi ennen keskenmenoa, entä sen jälkeen?
Mulla meni raskautumiseen 6 kk ja nyt raskaus meni kesken. Kuinka nopeasti seuraava raskaus on teillä alkanut ja pidittekö sen yhden kuukautisten mittaisen tauon ensin?
Kommentit (35)
ja keskenmeno viikolla 11+ tämän jälkeen meni 8 kk kunnes tulin uudestaan raskaaksi. Nyt meillä on pieni vauva.
13 kk ennen ekaa tärppiä, sitten keskenmeno viikolla 8. Siitä sitten meni 7 kk seuraavaan todettuun raskauteen. Nyt lapsi on 10 kk ja viime viikolla tein positiivisen testin.
Keskenmeno tuli rv11, sen jälkeen odotettiin yhdet kuukautiset (jotka tulivat heti, eli hormonitoiminta ei mennyt onneksi sekaisin) ja tulin taas heti raskaaksi.
Mulla meni raskautumiseen 6 kk ja nyt raskaus meni kesken. Kuinka nopeasti seuraava raskaus on teillä alkanut ja pidittekö sen yhden kuukautisten mittaisen tauon ensin?
kolmannella kierrolla tärppäsi, kesken meni rv 11. Pidettiin 2 kiertoa taukoa ja kolmannella kierrolla taas tärppäsi. Nyt rv 11. =)
Ennen keskenmenoa kesti 8 kuukautta, sen jälkeen vuosi ja neljä kuukautta.
tulin raskaaksi saman tien ilman yksiäkään kuukautisia. Keskenmenon jälkeen menikin sitten vuosi, kierto meni jostain syystä ihan sekaisin ja sitä piti ruveta hormoneilla avustamaan (en ovuloinut enää omin voimin).
meni raskautumiseen 5kk, tuli aikanen keskenmeno ja sit tärppäs heti keskenmenon jälkeen. nyt vauva on pian 7kk, ja kakkonen jo tulossa, rv 17.
tsemppiä!
Itselläni km rv8 3/2009, 8/2009 asti yrittänyt uutta mutta ei ole tärpännyt, nyt viimeiset kuukaudet yritetty aktiivisesti.
Sain 2 lasta. 3.raskaus päättyi keskenmenoon ja tuon jälkeen menikin yli vuosi, etten tullut uudelleen raskaaksi. Hakeuduin yksityiselle tutkimuksiin ja selvisi, että hormonitasoni on hieman matala. Hormonilääkityksellä raskauduin taas 1.hoitokerralla. Ja nyt meillä tuhisee kotona pikkuinen poika :).
Syyksi epäiltiin työstressiä! Hormonivaje saattoi muuten vaikuttaa keskenmenoonkin :(.
km ihan alkuviikoilla -> ekasta kierrosta uudelleen raskaaksi, km viikolla 13 (oli kuollut noin viikolla 9-10, otettiin pois siis) -> jätettiin suosiolla yks kierto väliin ja tokasta kierrosta jälleen raskaaksi. Poika syntyi täysiaikaisena ja terveenä.
Mulla nappasi esikoisen jälkeen heti kuparikierukan poiston jälkeen. Se meni kesken rv 8 ja siitä 4 kk myöhemmin alkoi kuopuksen odotus.
Esikoistapa sitten tehtiinkin pari vuotta: ei keskenmenoja, mutta ei tärppejäkään luomuna. Muo kaksi myöhempää raskautta oli luomuja.
ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys, km rv 8 ja sitten tulin sen jälkeen heti raskaaksi, vain yhdet kuukautiset välissä. Toisesta raskaudesta myös keskenmeno viikolla 7 ja lääketyhjennyt. Nyt sitten kolmatta kertaa lähdetään positiivisin mielin hakemaan. Onko kellään muulla ollut kahta keskenmenoa peräkkäin?
ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys, km rv 8 ja sitten tulin sen jälkeen heti raskaaksi, vain yhdet kuukautiset välissä. Toisesta raskaudesta myös keskenmeno viikolla 7 ja lääketyhjennyt. Nyt sitten kolmatta kertaa lähdetään positiivisin mielin hakemaan. Onko kellään muulla ollut kahta keskenmenoa peräkkäin?
Ekasta raskaaksi, sitten km, sitten menikin 5 kk ja olin jo aivan epätoivoinen...
mulla tarvitsi ekaan raskautumiseen tasan yks yritys ja se meni kesken vkolla 9.
Pidin yhdet menkat taukoa ja sit onnistuikin heti seuraavasta kierrosta, nyt vko 26menossa :)
yli 14 kiertoa, meni kesken viikolla 9. Nyt sitten ollaan yritetty 9 kiertoa. Toivottavasti tärppää...
Pelkään ja toivon kuitenkin.. Ikää nyt jo 30. Olin 29 kun esikoisen yritys aloitettiin. Harmittaa kun ikääkin tulee vain lisää eikä onnistu!
ap
Hei! 5 kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen raskauduin. Keskenmenon jälkeen pidettiin yksi kierto taukoa, joka venyikin aika pitkäksi.. Uudestaan raskauduin taas 5 kuukauden päästä ja nyt rv 21 menossa.
ja sitten ovulaatiotesteillä tärppäisi. meni kuitenin kesken ihan alussa. Siitä kahden kuukauden päästä mä olinkin jo raskaana.
km rv:lla 7 ja suoraan raskaaksi ilman menkkoja välissä. Lääkäri kehotti jatkamaan ihan normaalisti km-kierrossakin. Ja tuossapa tulos, tytär 6kk.
Kyllä se teilläkin siitä lutviutuu, mulla on ikää jo 36.