Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä, että hänen kuvauksensa aikuisista lapsista on

Vierailija
04.02.2010 |

"Meidän Jaakko on DI, Petri myös ja Heikistä tulee lääkäri"? Miksi pitää mainostaa lasten ammatteja, vaikka ehkä arvostettuja ammatteja ovatkin? Miksein voi sanoa, minulla on 3 hienoa poikaa. Tai että minulla on 3 poikaa, ja heistä kahdella on jo lapsia. Miksi pitää mainostaa suorituksia, mitä se heistä muka kertoo?

Kollegani on tällainen, ärsyttävä eukko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitaan niitä asioita, mistä oletetaan muiden olevan kateellisia.

Vierailija
2/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän Jaakko on maanis-depressiivinen, Petri myös ja Heikki on kleptomaani". Tai jos kertoisi monipolvisia, monikymmneminuuttisia tarinoita pojistaan?

eli tuskinpa haluaa mitään negatiivista sanoa lapsistaan jos heidät pitää "esitellä" muutamalla lauseella. Ammatit nyt vaan on helppo tapa kuvailla ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi puhua aikuisten lastensa ammatista? Ellei ole joku tietty asiayhteys, mutta ei varmaan ainakaan samassa keskustelussa tule luontevaa asiayhteyttä sekä DIn että lekurin töihin.

Itse varmaan mainitsisin lapsistani just onko lapsia, missä päin Suomea asuvat tai jostain harrastuksesta tms.

Jos heti työntää ammatin nimen perään, niin kyllä se minustakin tuntuu vähän "ulkokohtaiselta" pätemiseltä...

Vierailija
4/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diplomi-insinöörejä ja lääkiksessä?

Vierailija
5/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis sun työpaikalla yhtään sen oleellisempaa tai kiinnostavampaa tietoa kuin heidän ammattinsakaan?

pitäisi puhua aikuisten lastensa ammatista? Ellei ole joku tietty asiayhteys, mutta ei varmaan ainakaan samassa keskustelussa tule luontevaa asiayhteyttä sekä DIn että lekurin töihin. Itse varmaan mainitsisin lapsistani just onko lapsia, missä päin Suomea asuvat tai jostain harrastuksesta tms. Jos heti työntää ammatin nimen perään, niin kyllä se minustakin tuntuu vähän "ulkokohtaiselta" pätemiseltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi